Respectief amira
Totdat iemand voor ons klapt....een zwarte schaduw komt steeds dichterbij. Maissam pakt een buis uit haar tas. Hoe kom jij daaraan "niet belangrijk ik tel tot drie en dan spring je op zijn rug en ik steek hem". Maar maissam "1 2 3!" En ik ren naar de man en spring op hem trek ham bij zijn oren. Maissam pakt haar buis en wil er net mee slaan totdat hij "auw auw hallo ik ben aan de goeie kant ik heet nesim". Maissam gebaart nog naar mij van"ik vertrouw het niet" ik haal me schouders op en vraag hem heb jij iets te maken met die mensen die ons aanvielen? Ja het was een test! Zegt hij vrolijk. "EEN TEST?!" Ik gebaar nog naar maissam stil maar ze blijft toch schelden in het Berbers. "Goed dus ik heb gehoord dat jullie een baan zochten?!" Van wie en hoe ken je ons? Zeg ik. Ik heb zo mijn bronnen. Maar..."doet er niet toe ik heb een baan voor jullie". Als het vakkenvullen bij de albertheijn is dan ben ik loesoe" zegt maissam. "nee nee, jullie zijn uitgekozen om top spionnen te worden!" "SPIONNEN OMG OMG IK MOET MIJN VRIENDINNEN APPEN!"roept maissam. "NEE NEE"zegt hij. "niemand mag het weten ECHT niemand"."tazz fluistert maissam. Oke maar waarom wij?. Ik heb jullie zien vechten en jullie zijn aardig goed. "Morgen beginnen jullie om 12:00". Hier is mijn nummer voor als je vragen hebt ik zie jullie morgen. En hij is weg. Onderweg naar huis praten ik en maissam over hoe leuk we het vinden. Zo aangekomen iedereen is weg souf is met zijn Vespa en badr is bij een vriend. "Denk jij wat ik denk" GIRLS NIGHT OUT!!.
Perspectief soufyan
"KIFESH JE HEBT HET GELD NIET?!?"."IK WIL HET GELD MORGEN OF ANDERS....."
"Piep, piep ,piep" tvoe vieze homo. Oeff ik ga naar een club whollahme ik weet hoe het heet maar boeit me ook niet. Ik kom binnen en zie gelijk kechies. Als ik daar ben hoor ik gelijk het nummer waar zijn die kechies. En ik drink een paar shotjes en opeens word alles zwart......
Perspectief badr
Ik speel een potje FIFA bij nassir thuis. Whollahme ik heb leven en hij ook niet dus ja. Ik denk eigenlijk nog steeds aan maissam....zal ik het vertellen aan nassir? Weet je wat fuck iT ik ga het gewoon doen. Yo nassir "mhhm"zegt hij terwijl hij geconcentreerd op het scherm kijkt. Ik ben verliefd denk ik..."WHODEEE KLEINE BADR WORD GROOT" wie is het..nou uhmm dat is het 'm nou juist. Het is mijn pleegzusje..."je pleegzusje nee sorry badr dat kan echt niet en is trouwens haram" ja weet ik dus wat moet ik nu doen?"sorry man maar ik moet dit wel zeggen, laat haar gaan" ja maar hoe ik denk de hele tijd aan haar."tja k weet niet man, ik heb hier geen verstand van" maar uhmm heb je de nieuwe FIFA 19 gehaald? "Noh man ik ga deze week kijken me salaris komt woensdag binnen"pff gelukkig ik heb echt geen zin om nog meer te praten over haar.......EWAA IEDEREEN jullie dachten waarschijnlijk dat ik dood was ofz want ik plaatste niets.ik heb daar 1 goeie reden voor.... ik had gwn geen zin maar ja hier een deeltje😘
JE LEEST
Amir en amira
RomanceWat doe je als je in een weeshuis bent opgegroeid en je ineens word geadopteerd en je hele leven op zijn kop staat? Ontmoet amira een meisje met zelfvertrouwen en pit.ze wordt verliefd op een jongen maar, is die jongen wel wie ze denkt dat hij is? ...