- 1 -

369 13 3
                                    

Názorná ukázka memečka které vyhrává tento rok 2018/2019 !

Tohle není možné...Rozbrečím se vidím na velkém plagátu moje meme jak hraje,brečím jsem štastná poprvé v životě jsem vyhrála ale...

*BEEP*BEEP*BEEP*

Rozzuřeně se snažím chytnout budík.konečně po minutě hledání budíku po slepu ho najdu a třísknu sním co nejvíc o zem. Ticho... Jak to tak vypadá už neusnu a nevrátím se k mé výhře a slávě...No co... Jak jste slyšely jmenuju se Flower. Flower NorthDust ano trochu porthlé jméno ale mě je to totálně u prdele. Je mi 17 let a zabývám se docela hodně koníčky... :Běh,Házená,Fotbal,animování,malování,parkurem,boxem,karatem a docela i breakdance ale ne že bych tančila jen se mi strašně líbí jak dělaj ty araby,stojky,hvězdy a tal dále...

Rozčesala jsem si své černé vlasy které mám po ramena.Abych pravdu řekla jsem na své vlasy pyšná c:< ! Sešla jsem schody a zamířila do kuchyně pro nektarinku a něco co bych si mohla udělat na svačinu do školy. Já a můj žaludek se dohodly na dvou nektarinkách a melounu který jsem si pracně vydlabala a nakrájela pěkne do krabičky.

,,Fajn to bych už měla,čas vyrazit do blázince..."řekla jsem si tak z prdele králíkům.

Z předsině jsem si vzala pennyboard.Obula jsem si svý nike boty a zamknula dveře.

Rozjela jsem se směr "Škola"Do 10 minut jsem se dostala do školy. Seskočila jsem z penny a vzala jsem svýho věrnýho kamaráda pod rameno.Dojdu do tělocvičny kde se vždy na začátku školy uskutečňuje proslov. Pro mě zase ty stejný nudný kecy...Zalezu si pěkně do rohu tělocvičny a vylezu na parapet oken na který se následovně moje prdel chystá přistát. Přistání dopadlo v naprosté pohodě. Vytáhnu si sešit a tužku a začnu si čmárat. Někdy tak půl očkem se kouknu po tělocvičně která začíná být plná.Nasadím si sluchátka a maluji.

Takhle si maluju a najednou slyším...

????-Hej blbko! Ty na tom parapetě slyšíš mě?!

Vypnu si hudbu.A otráveně se ho zeptám.

,,Co chceš otravo...?"

,,Vypadni to je moje místo."Řekne to ten idiot a ještě se nafoukaně usměje.

,,Smůla,Naser si i ty s těma tvýmy kamarádíčky,byla jsem tu první...A teď mě nech."

Pustím si hudbu a začnu se znovu soustřeďovat na malbu.Najednou mě ale něco stáhne dolů z parapetu.Tvrdě dopadnu na zadek a ještě si při tom pokrčím blok a zlomím tužku.

,,Fajn ten kretén který mě teď schodil má 3 sekundy na to aby zdrhl pak si to sním osobně vyřídím".Řeknu vraždícím hlasem.Sundám si sluchátka s podívám se na parapet co to bylo za hajzla. No jasně usmivavý otrava...

,,Tohle ti nedaruju".Řekla jsem klidným hlasem.

Chytla jsem ho za ruku a jedním lehočkým škubem jsem ho dostala na zem po hlavě.

,,Ou...Nám tu idiotek spadl na hlavu jak to je možné jo vlastně IQ s Egem se zmenšily na tolik že ho sebou stáhly dolů..."Řekla jsem klidným hlasem ,,Zbohem ubožáku." Už tu nemám náladu být ani chvíly prostě si sednu jinam. Jako i když mě bavilo ho vidět naraženým chcichtem na zemi.Postavila jsem se do rohu vzadu v tělocvičně nasadím si znovu sluchátka a zaposlouchám se do písně.

Strašně se mi tahle písnička líbí.Taky na ní je samozřejmě meme na kterém pracuju.Takže už se těším až to konečně dodělám.Najednou mi došlo že už ředitel domluvil proslov který "vhůbec neříká každý rok"Takže všichni už odcházeli z tělocvičny. Sebrala jsem penny a vykročila jsme vstříc osudu. Vešla jsem do třídy kde už jsem jediná chyběla. Omluvila jsem se učitelce a šla jsem si sednou do první lavice u okna.Bohužel byla jediná volná.Učitelka nám začala rozdávat zbytek knih které jsme nedostaly před prázdninama.Mezitím co učitelka dávala ostatním studentům učebnice aby je rozdaly já si pouštěla ruský meme od Leksuse a do toho domalovávala obrázek mé postavy v meme. Meme:

ПОКА ЛЕНА ПРОБЛЕМ meme :

Už jsem to skoro měla hotové ale najednou...BOOM.Nějaká ruka mi přistála na stole.Podívala jsem se kdo to je s nadějí že to není úča. Ale bohužel všechny mé můry se vyplnily.Vypnula jsem si potají hudbu. ,, Jeee... Paní učitelko co potřebujete...?"zeptala jsem se ironyckým hlasem.

,,Slečno NorthDust kdo vám dovolil si malovat v hodině...?"

,,Umm...Moje svědomí pančelko c:"

,,Oznamuju celé třídě že hned první den po prázdninách je paní NorthDust po škole."řekla rázným hlasem.Podívala jsem se na ní s výrazem:poker face

Moje svědomí:Vidíš to kdybys vydržela chvíly si nemalovat a nedělat hovadiny určitě by to tak nedopadlo! Třískla jsem se minimálně 5 hlavou do lavice... Pochvilce mi začla hlavou projíždět ostrá bolest ale nevnímala jsem to do doby dokud nezazvonilo.

Po škole:

Konečně jsem se dostala z školy.Ano.Díky bohu.Postavila jsem se na penny a rozjela jsem se směrem DŮM.Najednou mě něco ale srazí z pennyboardu a projede mi ramenem a hlavou ostrá bolest.Kouknu se kolem sebe vidím trochu rozmazaně ale podle toho všeho to vypadá že jsem dostala šutrem do hlavy a že se ke mě blíží nějaká skupina lidí. Prosím ať to jsou dobří lidé, prosím ať to nejsou dementi.Dokončila jsem svůj monolog a začla konečně zase zaostřovat.Ale hele kdo pak to tu ke mě běží? Takže zboku ňácí idioti a vedoucí je... Vedoucí je ten idiot zrána...No to mě poser.Fajn Flower zachovej klid,zachováš se ustrašeně a budeš tím pádem terčem pomluv a žertíků.Zvedla jsem se ze země a vzala jsem si do ruky penny.

Přišel ke mě jako první král všech idiotů a začal mlét ty svý sračky...
,,Ale..Ale...Kdo pak to je?" usmál se "překvapeně"

,,Ty určitě ne idiote."Odsekla jsem mu a ještě zdůraznila slovo idiote.Výhružným pohledem mě doslova propaloval.Chytil mě za krk ale než stačil něco udělat navíc,kopla jsem mu do rozkroku a praštila ho silou pennyboardem do hlavy.

,,BOOM" Řekla jsem mu vysměvačným tónem.Porozhledla jsem se po ostatních imbecilech ukázala jsem jim svůj dokonalej a nenahraditelnej prostředníček a rozeběhla jsem se a skočila na pennyboard který jsem si za těch pár sekund položila pod nohy.

Domů už jsem jinak dorazila bez problémů. Bylo to fajn někomu nakopat prdel.Tak mě ještě napadá že  takovýhle lidi by si zasloužili pohladit na ksichtu lopatou.

Doma jsem si připravila misku kuliček s mlíkem a šla jsem nahoru do mého pokoje.Sedla jsem si jako vždy na postel a vytáhla si mobil a začla projíždět sociální sítě.Hned jak jsem dokončila tradiční průzkum tak jsem si sedla za stůl a vytáhla si svůj sešit na malování a tužku. Samozřejmě že jsem si zas pustila ňákou tu písničku:

[Nightcore] Havana (Mojos Remix) ✕

--------------------
Snad se vám první díl ShadowGirl líbil! c:< ! xd

ShadowGirl - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat