Nic. Stála jsem tam jak hruška a neustále čekala až se ty zasraný dveře otevřou.
,,Fajn, sorry Tony jestli to jsou tvoje dveře!." Zakřičela jsem a vykopla dveře.
Jak jsem vykopla dveře přivítal mě štít.
Vykřikla jsem a v tom tak trochu jsem byla zasažená štítem... Takže jsem ne jen na chvíli proletěla ale pak i dokonce spadla ze schodu co vedly na takovou menší před terasu. No kurva. :'-)Dopadla jsem bolestně na zem se štítem stále zařazeným v hrudi.
,,Kůrva... Rogersi." A v bolestech jsem se svíjela a chytala za břicho.
Někdo mě postavil. Byl to Ash. Tentokrát mě opět začal divně osahávat.A teď mi to došlo. Na krku, miničip. Někdo ho musí ovládat. Počkat tím pádem... Odkopla jsem Ash a podívala jsem se na Rogerse stojícího ve dveřích. Totéž s miničipem na krku.
,,O kurva."jediné co ze mě vypadlo.,,Jarvisi!" A mezitím jsem běžela ke quientu. Tomu se ale zavřeli dveře a vznesl se do vzduchu.
,,Ty taky Jarve?!"
V tu mě trefil opět štít.
Bolestně jsem se chytila za záda.
Vyrazilo mi to dech.
Rozkuckala jsem se a začla se snažit nabrat dech.
Udělala jsem kolem sebe kamennou zeď a svalila se na zem s tím že jsem potřebovala nabrat dech.
Konečně jsem se nadechla a všimla si že ti dva jsou nějak potichu. Nic ticho. A to znamená určitě něco špatného. Ihned jsem vyskočila do vzduchu (hodně vysoko) a rozhlédla jsem se. Stali pět metrů od mé "schovky" s tím že mě furt sledovali.
Rogers opět po mě vypálil ale já díky bohu tentokrát uhla. Teda. Nic no zjistila jsem že ten štít funguje jak bumerang. Takže jsem stejně opět dostala přes záda. :'3 Tomu opět přistál štít přímo k nohám a na pohodu bez jakýkoliv problémů si ho na pohodu zvedl... ,,Kdo jste ?!" Zařvala jsem na ně.Ticho. hmm...
,, Hlupáci !" Nic.
,, Gucci gang Gucci gang Gucci gang denně v noci fetuju s jednorožci pak čaruju o hovnech pak rapuju." Začla jsem tam rapovat stejně nic. Parchanti.
,,Tak jinou no když ještě váš sluch žije!"
,,Hmmm... " Ďábelský jsem se usmála.
,,Despacito..." Než jsem dořekla první slovo oba mikročipy bouchly.(ne jako atomovka ale spíš takové uprdnutí)
,,Hahahahah jsem dokonalá zpěvačka! Nikde takovou nádhernou zpěvačku nenajdete!" a začla jsem dabovat a dělat všelijaké věci ve vzduchu.
,,Flower...?" Řekl nejistě Rogers.
Hmmm... Nejistě jsem se na něho podívala. Že jo co když má ještě nějaký jiný čip bez naslouchadla?
,,Jestli mi neodpovíte správně začnu zase zpívat!"
,, První otázka : jak nazývám Tonyho?"
,, Egoistický debil proč se ptáš?" Odpověděl Ash, mezitím co si dmul čelo
Hmmm... Dobře.
,, Druhá otázka : Jak nazývám vás dva a koho jsem z vás dvou více nenáviděla?"
Ash:,, Mě obluda."
Rogers:,, Nemluvím sprostě to bys mohla vědět.",,Jste to vy!" A začla jsem se smát.
A slétla jsem za němá dolů.
Rogers se ale otočil a odcházel.
,,Kam jako jděs starý pane." Řekla jsem podezíravě.
Ten se jen zastavil a divně se na mě podíval."
,,Jo ty jako, to tu necháš svojí dceru bez objetí." A začla jsem dělat uraženou.
Ten se na mě jen zařazeně s Ashem podívali.
,,Ne nemám na sobě žádný čip a jsem v pohodě." A začla jsem se zase smát.
Rozběhla jsem se a skočila mu do objetí... Samozřejmě Ash musí taky a proto udělal to samé akorát nás oba dva ještě svalil.Všichni jsme se natáhli vedle sebe do trávy a s neustupujicím smíchem jsme tam leželi.
Když jsme se dosmáli... Fajn. ,,Jak se na vás vůbec dostali ty mikročipy?"
Oba dva pokročili rameny.
,,No to jste mi teda pomohli."Mezitím v AvengersTower:
,,Tak jak jsi vedla ?"Zeptal se Clint Tonyho.
,, Fajn, až na pár ran. Bude dost chudák holka fialová."
,,Hej a neměli by jsme to říci všem Tony?"
,,Ne!"
,,Kdyby se dozvěděl Rogers že Bucky žije. Zničilo by to celé Avengers. Chápeš?!"
,,Proto jsem vynález ty mikročipy a poslal Rogerse daleko, bylo mi jasné že za ním pojede. Bylo mi jasné že si vybere Ashe." Celý zuřil.
,,Potřebuji aby byla na naší straně je to velice silná zbraň . A až vypukne ta válka. Bude natolik mocná a připravená jí ukončit."
ČTEŠ
ShadowGirl - CZ
FantasyAhoj jsem Flower je mi 17 let a nejsem zrovna moc populární spíš naopak... Ostatní mě nazývají:Divnou,strašidelnou,odpornou a tak dále...Nic stím nenadělám,abych pravdu řekla ani mi to vůbec nevadí už jsem jsi na to zvykla.Ale jednou přijde do třídy...