- 7 -

183 13 0
                                    

Probudila jsem se svázaná někde na židli.

A zjistila jsem že naproti mě tojíl nějakej černovlasej dědek.

?-Zdravím vás slečno NorthDust.

,, Hele vážně mám dneska blbej den...Vyhodily mě ze školy,patrá po mě celej svět,jsem totálně na sračky a k tomu všemu mám asi nasrane v gatích"
,, Takže jestli máte nějaké stupidní kecy tak držte huby. Děkuji..."

Začal se smát jak šílenec

>BOOM<

Přistála mi pěkně jedna facka až jsem i s židlí spadla na zem.
Třískla jsem se hlavou o zem a začla vyplyvovat krev. 

,,Tak děláš si ze mě prdel!" Buď rád ty posranej černovlasej stoletej dědku že je teď na mě toho moc jinak by jsi už dávno seděl v domově důchodců a hledal bys svoji zubní protézu!" okřikla jsem ho

Začal mít ještě věčí zachvaty smíchu než před tim

,,Co ti je smíchu?" řekla jsem nasraně

,,Ty asi nevíš kdo jsem že jo?" řekl

,,Ale jooo...Už vim....Ty jsi ten dědek kterej před tejdnem nadával prodavačce za to že maj moc drahý máslo. A pak ti ta prodavačka řekla že další týden bude ve slevě a ty jako:Fakt? a ta prodavačka jako fakt. Tak jsi se neudržel a posral si se do pleny...Jo tebe si pamatuju... Počkat jak byla ta písnička?                            

  Šel si takhle dědek bez protézy by neřek: Kaufland má slevy Neváhej.Protézy,pleny v akci mají,až jsem z toho celý podělaný.

 Takhle zrána pěkne jdu, uslyším sanitku Ptám se co tu stojí.Co se stalo starejmu. Prý byly slevy v kauflandu. Našel máslo za slevu. Konečně něco dostanu!                                                                                    

(neumím ani pořádný rýmy takže sorry za hroznou básničku xd)

Podívala jsem se na našeho dědečka který nám mezitím pěkně zrudl. Asi se mu básnička nelíbila :c

Dupl mi na hlavu.Myslím že jsem slyšela křupnutí. Naštěstí se nemusim bát že to byl mozek bo žádnej nemám.

Flower seber se! Nenecháš přece aby na tebe někdo šlapal!

,,Co líbí se ti to? Můžu klidně ještě přidat." A začal mi ještě víc šlapat na hlavu.

Fajn teď jsi nasral jednorožce sracího duhu... Umm... Teda Flower NorthDust.

Z ruky mi vyjel hrot ledu který jsem mu zapíchla do nohy.

Ihned odskočil a začal si ho vyndávat z nohy.

Využila jsem situace a rychle se dostala z pout a postavila se... Bohužel jsem byla dostatečně pomalá na to abych si nevšimla že vytáhl pistoli a zamířil na mě.

Konec hry děvěnko. A vystřelil.

Zlekla jsem se byl to můj konec... Aspoň na poslední okamžik jsme vzkřížila ruce a čekala na obrovskou bolest.

Nic... Pořád nic...

Otevřela jsem oči a všimla jsem si že ten dědek ležel na zemi s kulkou kterou jsem měla schytat správně já.

Ale určitě si nebudu kazit radost ať si tu kulku nechá!

,,BOOM! Tomuhle se chlapče říká karma."

Vzala jsem si jeho pistol a otevřela jsem opatrně a trochu dveře před kterýma celou dobu stál.

Ano teď jsi říkáte některé z těchto otázek:

1.K čemu vole pistol more? Vždyť vole umíš ovládat vole pičo more elementy more tak jako k čemu more jako vole pistol?  Hahahah.... Jelikož jsem kráva tak si u pistol pro jistotu vezmu.

2.Vole vždyť před chvíly jsi byla ubrečené sedmileté... teda sedumnáctileté děcko které brečelo a křičelo a nic vole neuměla. Nasrali Jednorožce srac.....Co sním furt do prdele mám?! Nasrali Bohyňi větrů.To zní asi trochu stupidně. Na přezdívce budu muset ještě trochu zapracovat.

3.Tobě jako nevadí chytnou do ruky pistol? Ano vadí a ani ji v plánu nemám používat jen prostě abych vypadala trochu víc cool než mě všichni postřílí. Prostě až chcípnu a projdou tam kolem mě nějací ti agenti řeknou si :Ty píčo čum na ni vole ona má pistol vole ta je pičo cool. (představa Flower ležící na zemi s pokroucenýma končetinama s stupidním obličejem (takže normálním) a pistoli zastrčenou v "kalhotech".

,,Vzduch čistý"

Někdo si usere. Tak teď už ne.

Komu to vlastně říkám...?

Seru na to jdu!

Otevřela jsem pomalu dveře a připravila jsi ruce projistotu.

Rozběhla jsem se uličkou a po 5 metrech zahlédla odbočku... Ale jelikož mám karmu...Tak tam byl agent... A jelikož mám #TRIPLE KARMA tak tam byly rovnou 3... A jelikož jsem piča tak si mě ještě všichni a začly po mě střílet.

Fajn jdu na to!

Postavila jsem se přede ně soustředila se a mavla rukou od boku k nim.

Nic se nestalo.

Všichni 3 agenti se začli smát jak postižení lenochodi.

V očích se mi rozhořel plámen.

Dupla jsem a všechny tři agenty najednou pohltila kamená sprška.

,,BOOM" Ano moje oblíbená hláška xd

Rozběhla jsem přeskočila samozřejmě naši partičku a pokračovala v ceště k hlavnímu východu.

Když už jsem byla  u hlavních dvěří někdo mi zastoupil cestu byla to nějaká blondýna s azurovýma očima...

,,Hele zacláníš mi tou tvou prdelí na výhlet posvátných,zrezavielíách,kovových dveří takže uhni chcu domů si lehnou a přežrat se sladkostmi.

,,A jelikož jsem si už vybyla skoro celej vztek na ostatním tvých kolezích tak pro tebe klidně udělám vyjímku."

Začla se smát

,,Ubožáku myslíš že tě budu šetřit? Ale mezi náma dvěma když vyhraju podělíš se se mnou o ty sladkosti o kterých tu mluvíš."

,,Co takhle odejít spolu a každá bude mít sladkostí kolik bude chtít? Zabírám si ale první polovinu žvejkaček! xd"

,,Bez boje ale nic nebude."Řekla nam naše pani Bloncka zavejslá na sladkostech (nic jí nedam.)

,,Fajn... Ale nejprve... Udělala jsem jako že na ni pošlu ohnivou spršku ale místo toho jsem se zastavila u konce a ukázala ji prostředníček.

,,nedam sladkosti!" a dupla jsem a tu žroutku sladkostí pohltila země.

Rychle jsem ji překročila a otevřela dveře. Byla jsem v lese v opušteným lese.

Najednou jsem ale slyšela kroky. Přibližovali se. Najednou mě nekdo/něco ale chytlo ze zadu...

ShadowGirl - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat