Na začátek chi poděkovat vám všem za to že se díky vám dostala knížka: ShadowGirl CZ do 151 pořadí ve vyhledávání #Avengers a 8 pořadí ve vyhledávání Hackerka.❤️ Díky strašně moc xd
---------------------------------------------------
Když jsem se probudila ležela jsem na"posteli" která byla bílá jako ostatní věci.,,Od dnešního dne si musím zapsat že bílou barvu už nikdy nechcu v pokoji." Zamručela jsem utahaně.
By mě zajímalo co jsem všechno večer robila když se cítím tak na sračky...
Jo vlastně nakopávala Hydře a Avengers prdele. Ihned jsem se nad tou představou jak všichni čekají sehnutí a já tam poskakuju a nakopávám jim prdele, usmála.Najednou ale někdo vtrhl do pokoje.
Byla to nějaká černovláska s poutama.,, Dobrý den prosím pojďte se mnou." A vytahla pouta a šla ke mě.řekla to tak až mě zamrazilo po zádech.
Co já na to? Ihned jsem vylítla z postele a začla na ní ukazovat nemilá gesta.,, Slečno NorthDust na tohle nemám čas."řekla nasraně >:D
,,Ale já jo! Když už se mi ten život tak zatraceně hroutí proč si ho už neužít!"
A začla jsem dělat všelijaké stojky atd...
Dopadlo to tak že jsem se třískla hlavou o zeď a tak trochu omdlela...Když mě zavedly zpátky na pokoj po"VELICE ZÁBAVNÉM POHOVORŮ" začla jsem mít záchvaty smíchu.
Když jsem zjistila že jak jsem se třískla že tam zůstala ďuzna.
Válela jsem se po zemi a chcectala se jak postiženej lachtan...
No nic čas odsud zmizet.
Přešla jsem ke dveřím samozřejmě zavřené... Tak to uděláme jinak!
Rozeběhla jsem se a kopla nohou do dveří. Fajn, je to že jsem jí prokopla ale to co už nasralo že jsem tu nohu nemohla vytáhnout. Trošku jsem se rozeběhla a vší silou třískla do dveří i druhou nohou.
Samozřejmě že i tam jsem dveře prokopla a zůstala mi tam noha...Po 3 hodinách...
Slyšela jsem smích několika lidí.Pak konečně po těch sto letech mi někdo pomohl vytáhnout nohy.
Samozřejmě že jsem dopadla na prdel ale to už je vedlejší...Otevřeli se dveře ve kterých stáli Avengers.
,, Vypadá to že ses nudila" řekl lukostřelec a ukázal na dveře a"drobnou" díru ve zdi.
,,To víš zdokonovala jsem si to tady."
Všichni vybuchly smíchy.
,,No nic slečno NorthDust čas vyrazit."
Vešel do místnosti egoistický idiot který má ego jak moje podpatky.Jo vlastně... žádný nemám... A úžasně začal mluvit ty svý ....nebudeme sprostí ... :D,,Kam?"Odsekla jsem
,,Do Avengers tower."(vím že je to Stark Tower ale takhle mi to zní lépe xd)
,,Umm..."
,,Asi nemůžu zdrhnout co?"
,, Můžeš to zkusit" řekla nějaká zrzka a trochu se zasmála.
,,Okey" Ihned jak jsem to dořekla jsem se rozeběhla k nim ale těsně metr před něma jsem se otočila a vydala jsem se k štěně naproti dveřím.
,,Nasrat!!!"
Zbořila jsem stěnu.
A ocitla jsem se venku na nějaký přistávací dráze.
,,A do prdele..."
Koukla jsem tak jedním očkem na ostatní kteří se už po mě rozběhly.
,,Fajn komedie začíná"
ČTEŠ
ShadowGirl - CZ
FantasyAhoj jsem Flower je mi 17 let a nejsem zrovna moc populární spíš naopak... Ostatní mě nazývají:Divnou,strašidelnou,odpornou a tak dále...Nic stím nenadělám,abych pravdu řekla ani mi to vůbec nevadí už jsem jsi na to zvykla.Ale jednou přijde do třídy...