Probudila jsem se v laboratoři.
Vystřelila jsem do sedu a začla jsem se rozhlížet po místnosti.
Zahlédla jsem chrapajicího Tonyho. Jak nečekané...
Ale pak jsem zaslechla šum a nějaký hlasy.
V mžiku jsem se otočila a spatřila Ashe a Hnus.
A co teď?.
Mám dělat že spím? Už mě viděli takže je to asi jedno.
Seděla jsem tam a přemýšlela co se tak asi stalo.
,, Flower?"
Podívala jsem se na Ashe.
,,Jak se cítíš?"
Chvíli jsem váhala ale stejně jsem odpověděla.
,, Hrozně jak kdyby ze mě někdo vycucal všechnu energii."
,,Taky vycucal." Ozval se nám náš vědátor.
,,Ty pouta které jsi dostala mají za úkol pomalu vycucat z tebe magii abys nemohla někomu nějakou dobu ublížit ale místo toho aby to vycucalo tvojí magii to vycucalo tvojí energii a proto jsi se zhroutila."
Prostě Flower.exe se zhroutila chcete jej restartovat?..
,,Bezva už můžu jít?"
,, Ne budeš teď muset odpočívat."
Chtěla jsem mu něco namítnout ale vzpomněla jsem si na to co o mě říkal tak jsem rači držela pusu zamčenou.
Místo toho abych udělala něco třeba jako:Vzala roha,drze odmlouvala atd... Jsem si prostě lehla a zavřela oči.
Mám místo toho lepší plán akorát teď potřebuju nahromadit sílu a zajít si do pokoje.
Plán vám řeknu později. Heheh.
Chvíli jsem poslouchala rozhovor mezi třema dementy ale pak jsem tak trochu omylem usla.
Probudila jsem se u sebe v pokoji,sedla jsem si a porozhlédla jse po okolí. Nikde nikdo.
Zkusila jsem udělat v ruce ohnivou kouli. Podařila se beze jakýkoliv problémů. (Díky regenerační schopnosti) Pomyslela jsem si.
Najednou se ale otevřeli dveře ve kterých zase stáli ti tři dementi...
Rychle jsem zhasla ohnivou kouli.
Tři dementi jdou pěkně za sebou.
Mozky nemají o prachy žebrají...
,,Jak se vede šípková Růženko?" Zeptal se vůdce dementů (Tony pro ty co nepochopili)
Jenom jsem zabručela a lehla jsi.
Ti jenom něco zamumlali a třískly dveře.
Nejistě jsem si sedla a porozhlédla se po pokoji.
Tak jo budou menší komplikace...
Ash je tu semnou.
Aspoň že závislák čumí do mobilu.
Potichu jsem se postavila a skočila na Ashe.
,, Jednou mi to odpustíš." A třískla jsem loktem Ashe do hlavy který následně omdlel.
Ihned jsem vystartovala a vytáhla si nabalený batoh. Bylo mi jasné že někdy se stane taková akce a tě určitě Stark nakázal Jarvisi aby ho informoval o každých mích krocích.
Proto tu bude za chvíli.
ČTEŠ
ShadowGirl - CZ
FantasyAhoj jsem Flower je mi 17 let a nejsem zrovna moc populární spíš naopak... Ostatní mě nazývají:Divnou,strašidelnou,odpornou a tak dále...Nic stím nenadělám,abych pravdu řekla ani mi to vůbec nevadí už jsem jsi na to zvykla.Ale jednou přijde do třídy...