- 12 -

133 5 0
                                    

Letěla jsem vzduchem.

Adrenalin v krvi pořád neustupoval.
Díky bohu.

Začla jsem klesat. Uletěla jsem asi 2 kiláky. Nechápu jak,byla jsem úplně nasračky a pak se vymrštím jen tak do vzduchu a letím 2 kiláky v kuse.
Nechápu.

Těsně nad zemí jsem se zachytila vzduchem a lehce dopadla do jehličí.

Adrenalin k krvi začal ustupovat a mým tělem začla projíždět ostrá bolest.

Chtěla jsem zmáčknout sluchátko ale zjistila jsem že při letu my muselo spadnout.

Začla jsem brečet. Byla jsem někde, celá potrhaná, nedokázala jsem se hýbat a mým tělem projížděla neuvěřitelná bolest.

Jen tak jsem tam ležela a koukala na nebe a brečela.

Pak jsem ale zaslechla kroky. Nejprve šly pomalu ale pak najednou se daný rozeběhl ke mně.

Byl to Myslivec. Záchrana.

,, Slečno jste v pořádku?"

Otevřela jsem pusu a snažila se něco říct ale nešlo to. Ještě víc jsem se rozbrečela.

Ten hajný mě vzal a začal odnášet v běhu někam pryč odsud.

Moje víčka ale začly být nějak moc těžká a já podlehla temnotě.

Probudilo mě pípání.

Otevřela jsem oči ale opět jsem je zavřela.

,,Zasraný světlo"řekla jsem neslyšitelně.

Opět jsem otevřela oči a nechala je zvyknout na světlo.

Sedla jsem si a porozhlédla jsem se po místnosti.

Byla jsem na intezivní péči někde v nemocnici ale v jaké to bylo horší.

Vedle mě po obou stranách seděli Okap a Ash.Jak to tak vypadá spí. Počkat proč mě drží za ruce ?!

Ihned jsem ruce vytrhla a začla je všelijak utírat do prostěradla a peřiny.
Jako od Ashe mi to ani nevadilo ale druhou ruku kterou mi držel Okap bych si nejraději utrhla.

,, Nechutný"

-CVAK-

+Začla jsem se potichu smát-

Potichoučku jsem si sundala všechny přístroje a vstala. Zalezla jsem do skříně a nechala trochou otevřené abych viděla na oba dva.

Pak jsem pomocí větru třískla dveřmi které vedou do pokojem a přestala se všelijak hýbat.

Oba dva vystřelili do pozoru.

Nejdříve se dívali kolem sebe a pak se podívali na prázdnou postel.

Oba dva najednou zbledly.

Ash začal vytahovat mobil a řekl Okapu aby běžel se po mě porozhlédnout.

Když se Okap ztratil z dohledu vylezla jsem ze skříně když zrovna Ash byl ke mě zády a skočila jsem na něho.

Ten se svalil k zemi a ihned mě shodil a vyskočil do bojové pózy.

Když mě ale viděl ještě víc zbledl.

Já se jen i když v bolestech smála jak praštěná.

,,Ten tvůj face je k nezaplacení"

Válela jsem se po zemi smíchy.

,,Tony je to v pohodě je tu" řekl už o něco víc klidnějším hlasem. A típl hovor.

ShadowGirl - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat