Călătoria către Infern

769 45 6
                                    

Yadiel: AH! A FOST DOAR UN VIS...același vis de două ori... nu cred că e doar atât. Sigur e o premoniție, trebuie să-i anunț.

Când ieși afară, Proxima, Vincent cât și mama fetei așteptau.

Yadiel: Da pe mine de ce nu m-ați anunțat? Eu nu pot pleca așa!

Vincent: Da' ce avem altceva mai bun de făcut? Tatăl Proximei a sunat azi dimineață și excursia s-a mutat mai devreme pentru că nu se simte bine!

Yadiel: Vincent! Cum poți fi așa incompetent! A... trebuie să vorbesc cu tine...

Mama: Băieți, nu va mai certați! Poți rămâne acasa daca nu vrei sa vii cu noi, Yadiel.

Yadiel: Nu e asta! Dar- Vincent!

Vincent: Ce? Eu nu rămân acasă! Eu plec cu Proxima!

Yadiel: Idiotule..., și Yadiel urcă în mașină încruntat de parcă ar fi fost blestemat să trăiască o eternitate în Iad.

Pe la jumatatea drumului, Vincent vorbi:

Vincent: Îmi pare rău daca te-am supărat... însă știi ca trebuie sa avem grijă de Pro-

Yadiel: Nu e vorba de asta idiotule! Am avut un...

Proxima: Ce tot vorbiți băieți în șoaptă?

Yadiel: Proxima? Ne putem opri la benzinăria aia? Îmi e rău...

Proxima: Mama?

Vincent: Chiar îți e rău?

Yadiel: Vrei sa vomit pe tine ca să îți demonstrez?

Cei 3 s-au închis în baie, în timp ce mama Proximei umplea rezervorul mașinii.

Vincent: Ce e Yadiel?

Yadiel: Vincent, am avut un vis.

Vincent: Așa, și?

Yadiel: Și sunt foarte sigur ca e vis premoniție! Adica ceva rău se va întâmpla...

Proxima: Ce?

Moment în care Yadiel explica visul...

Proxima: Ce vis e ăsta?!

Yadiel: Se va adeveri Proxima! Cel puțin așa cred... că de nu... nu-l visam de două ori...

Vincent: Sunt atât de prost! Nu ma gândeam că la asta te refereai când voiai să nu mergem, credeam că nu vrei sa vin si eu ca sa poți rămâne cu Proxima numai tu!

Yadiel: Cât de tolomac sa fi sa crezi asta? Si asa nu ne putem atinge!

Vincent lăsă privirea în pământ.

Yadiel: E și vina mea... dacă îți ziceam direct asta nu mai eram azi aici... da' frate, ieri am avut iar visul și dimineață ma trezesc cu voi toți gata! Si nu puteam să-i zic lu' măsa că ,,Da știți, eu visez viitorul și am visat ca o sa muriți'', înțelegi?

Proxima: Dar cine îmi vrea răul atât de tare încât să creeze demoni negri?

Yadiel: Oare nu e evident? Tu cine crezi?

Proxima: Doar nu Roxane?

Yadiel: Ba da! Sunt două moduri de a face ritualul: cu sânge sau încântații... si ea fiind disperată, probabil le-a facut pe amândouă.

Proxima: Ce naiba! Și acum se răzbună pe mine indirect, pentru ca nu are cum să mă omoare!

Yadiel: Exact, niciun demon nu trebuie să te omoare pana o să fie moartea ta naturală.

Proxima: Și acum ce facem? Ne întoarcem?

Vincent: De obicei oamenii care au ceva în gând deja, nu renunță asa ușor din motive banale... asta e nasol în cititul viitorului, nouă ni se pare normal, dar oamenii ca voi văd ceva imposibil în asta.

Proxima: Dacă îi zic mamei că-

Yadiel: Nu Proxima... trebuie să nu schimbăm viitorul prea mult, demonii întunericului își vor da seama.

Proxima: Atunci? Adică nu vreau să-mi pierd nici mama!

Yadiel: Găsim noi o cale, nu te teme.

Proxima: Da... poate mă arunc de pe pod cu tot cu mama și va fi nevoit sa mă salveze!

Vincent: Ba eu cred ca asta e sinucidere...

Yadiel: Am eu o idee... schimbăm mașina! Am să îmi folosesc puterile sa o stric aici și luam alta...

Vincent: Sau ne ascundem aici pana știm că totul e în regula. Putem sta la un hotel din zonă.

Yadiel: Exact!

Proxima: Vai, vai iubesc măi băieți!

Vincent: Vezi, totul va fi bine, nu trebuie să te sperii!

Proxima se îndreptă către ușă, gata de plan, când vede peisajul oribil de afară: benzinăria explodată, mai puțin baia, și toți oamenii speriati din depărtare, mai puțin un tip care stătea sprijinit de peretele baii, fumand liniștit.

Proxima: Aaa...

Vincent: Cum de baia nu a-

Yadiel: Am ajuns prea târziu...

Proxima: PREA TÂRZIU? Au trecut 5 minute! Poate nici atât!

Yadiel:Da, dar-

Z: Da, dar în lumea noastră fiecare minut contează! Oare n-ai învățat asta încă Proxima? zise tipul care fuma liniștit.

Proxima: Cine ești tu să-mi zici asta?!

Z: Regele Iadului!

Yadiel: Este un demon inferior, la fel ca si creierul lui!

Z: Taci Lucifer că nu mai am mult pana îți iau locul, și știi si tu asta bine. Mai bine ai visa viitorul în care eu sunt Rege în Infern, și tu-mi ești sclav!

Proxima: Mh...

Z: Ce Proxima? Ți-ai văzut cadavrul mamei tale? Și ce? Doar n-ai sa plângi... îmi aduci aminte de un sărut.

Proxima: Ești nebun! Nu te-aș sărută niciodată!

Z: Nu? Oare nu eu l-am posedat atunci pe Victor?

Proxima: C...c..e?

Z: Hehehhe!

Proxima: TE URĂSC DIN TOATĂ FIINȚA MEA!

Z: Așa, urăște-mă în continuare! Mă face mai puternic decât sunt acum! Mmm...ah! Simti si tu mirosul ăsta de strigăte afundate? Lucifer? Le poti simți nu-i așa?

Yadiel: ... ești nebun!

Z: Crezi ca am uitat cine visa viitorul? Aș putea și într-o secundă sa îmi dau seama ca ceva s-a întâmplat... sau cineva, mi-l schimbă! Mi-a parut însă bine sa vă cunosc, acum eu plec... vin polițiștii și... ar fi prea evident ca să rămân la locul crimei, știi?

Yadiel: Argh...

Z: A și Proxima?

Proxima: Ce vrei?

Z: Înmormântare plăcută!

Zet dispăru și in urma lui a lăsat doar tristețe, ură, lacrimi și... un cadavru.

Îngerul Negru (2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum