Proxima: Ce poate strica ziua asta frumoasă?
Z: ...
Proxima: Ce ai Z? Ești trist pentru ca nu ți-a reușit planul de a mă face tristă?
Z: Ah... Proxima...
Proxima: O, nu! Nu mă striga așa căci sigur nu e de bine...
Z: Te-aș putea face tristă oricând... dar... îmi place sa te văd așa cum ești acum.
Proxima: Acum m-ai facut curioasă. Nu mai ai cu ce să mă șantajezi... adica de Victor nu-mi mai pasă...
Z: Nu de el... dar de altcineva? Care e tot demon ca mine? Si care are sentimente pentru tine? Nu te-ai gândit ca poate a mai avut si altele înaintea ta?
Proxima: Haide acum Z! Daca îmi povestești despre cum intră în inimile oamenilor doar pentru ca așa îi face sa păcătuiască asta nu înseamnă ca îi iubea cu adevărat!
Z: Nu mă refer la oamenii lui normali... a existat o alta... înaintea ta... care avea si ea puteri... si avea corp uman...
Proxima: Nu e adevărat!
Z: Nu ți-a spus povestea niciodată Lucifer?
Proxima: Ce poveste!?
Z: Cum s-a creat lumea?
Proxima: Ba da! Cu Adam si Eva... asta știam deja!
Z: Cum de a reușit sa te mintă Proxima?
Proxima: Adică!
Z: Povestea este așa...
De mult, când Creatorul a făcut lumea, fiecare trebuia sa modeleze un locuitor pe Pământul acela pustiu și așa ca Dumnezeu a facut bărbatul, iar Lucifer femeia...
Dar in loc ca ,,Eva'' sa se îndrăgostească de Adam... ei bine s-a îndrăgostit de Diavol, acel ,,sarpe'' ști?
Creatorul nu l-a lasat pe Lucifer să-i faca prea cunoscători de ceea ce ii înconjoară, prima dată voia sa îi învețe in Rai ce ii va astepta pe Pământ, ca pe niște copii... dar...
Lucifer a vrut s-o facă pe femeie a sa. O iubea prea mult... așa ca i-a dat ,,mărul'' ca de fapt era un sărut al cunoașterii.
Proxima: Dar ce idiot... Adica Dumnezeu va afla...
Lucifer se gândea ca o va lua de partea lui si vor fi puternici... dar
Proxima: S-a înșelat...
Astfel Creatorul i-a trimis pe Pământ unde bla bla bla continuarea poveștii pe care o ști... dar Lucifer tot nu o putea uita pe femeia pe care a creat-o, așa ca a atras-o de partea lui...
Și când a murit, nu a murit, ci a fost luată de Lucifer... femeia... îl iubea pe Lucifer... însă într-un final îi era dor de Rai...si de Creator... atunci cand a pășit din nou in Rai... caci nu era prăpastia aia... Creatorul a inchis-o intr-un tărâm diferit... in care numai oamenii alesi de el, puri, sau in mare parte puri pot sa intre.
Proxima: Deci sa înțeleg ca si acum o iubește pe Eva?
Z: Oh, nu... amintirile lui au fost șterse de Creator... precum si iubirea lui. Si a fost blestemat ca de cine se va îndrăgosti data viitoare sa sufere si sa nu poată schimba persoana... înțelegi tu, e mai greu sa explic emotiile demonilor... asa am fost blestemati cu totii... de ce crezi ca bantuim locuri si speriem oameni? Suntem atât de uitați si singuri...
Proxima: De ce a trebuit sa existe o Eva înaintea mea?
Z: Urasc să aud Eva, caci pe ea o cheamă Saia.
CITEȘTI
Îngerul Negru (2)
SpiritualContinuarea cărții ,,Fata Diavolului''. În această carte cititorul se va confrunta cu un yin-yang perfect. Yadiel, care este acum Lucifer, venit în lumea oamenilor, și Vincent, unul dintre îngerii păzitori al Creatorului. Ambii luptă pentru a o atra...