Yadiel și Vincent stăteau în fața casei lor privind amândoi în gol, uneori adăugând un comentariu legat de vreun obicet din peisaj când se apropie cineva...
Vincent: Stai... îl simt pe Z frate.
Yadiel : Cine e?
Vincent: Nu se poate...
Yadiel: Ce? El e?
Vincent: Da...
Tatăl Proximei: Hei băieți, ce faceți aici?
Yadiel: Nimic important. Stateam și noi.
Tata: Păreți cam triști. Nu ați mai venit nici pe la Proxima să o vizitați...
Yadiel: Nu mai știu nimic de ea... de mult timp.
Tata: De ce? Parcă voi erați prieteni. A dispărut sărăcuta de acasă... a fugit si nu stiu unde e! Acum mă duc iar în padure să o caut... încă, mai am speranțe...
Vincent: Nu pot sa cred! Proxima!
Yadiel: Venim să va ajutam imediat!
Tata: Doar daca nu aveți altceva mai important de facut... nu vreau să va deranjez.
Vincent: Nu ne deranjați! Venim!
Tata: Bine, păi, hai sa mergem cu toții, poate avem mai multe șanse să o găsim.
Yadiel: Duceți-vă înainte... noi mai avem ceva de luat și venim.
Tata: Vă aștept la intrare băieți.
***
Yadiel: Gata, mi-am luat cuțitul.
Vincent: Dar... Yadiel...
Yadiel: Ce ai acum? Nu vrei sa îl omori pe Z sau ce?
Vincent: Oh... ba da, dar e tatăl ei totuși...
Yadiel: ȘTIU! ...ș-și? Uneori facem sacrificii! Mor oameni ca sa se nască alții! Mor oameni pentru ca asa le e destinul! Dacă supraviețuiește, înseamnă ca nu-i era predestinat să moară încă!
Tata: Ați ajuns în sfârșit băieți!
Vincent: Da...
Yadiel: Bine domnule, păi și pe unde o căutăm?
Tata: Ieri am fost în partea aia, și azi-
Și-au căutat până soarele apuse bine, iar ei obosiți se întorceau.
Tata: Nu am avut noroc nici azi... fetița mea dragă...
Vincent: Să nu vă pierdeți speranța, asta e cel mai rău...
Tata: Dar de ce ești așa trist Vincent? Eu ar trebui să sufăr...
Yadiel: ȘI CINE ZICE CĂ NU POȚI? zise el atacându-l cu cuțitul, dar Z îl opri chiar la timp.
Z: Nu mă gândeam ca-i vei omorî tatăl, dar la ce ma pot astepta, demonii fac orice să-și atingă scopul!, si întorcându-se îl rănește pe Vincent și el cade sângerand, la pământ.
Yadiel: VINCENT! NENOROCITULE!
Z: Ce e Lucifer? Îți vine să plângi?
Yadiel: SĂ TE OMOR, NU ALTA!
Z: Încearcă. Te provoc.
Yadiel se luă la bătaie cu tatăl Proximei. Însă bătrânul nu era un corp prea bun din care sa te aperi și Yadiel avea avantaj, așa că într-un final Z părăsi trupul când auzi mașinile de poliție, pe care Vincent le chemase cu mult timp înainte.
CITEȘTI
Îngerul Negru (2)
SpiritualContinuarea cărții ,,Fata Diavolului''. În această carte cititorul se va confrunta cu un yin-yang perfect. Yadiel, care este acum Lucifer, venit în lumea oamenilor, și Vincent, unul dintre îngerii păzitori al Creatorului. Ambii luptă pentru a o atra...