Fin;"Beni Affet Bu Gece"

1.2K 125 65
                                    


Medya; Cem adrian-Beni affet bu gece

°
°
°

Ağlaya ağlaya sevişen iki beden, ikisi de çırılçıplak ve günahlarla dolu. Ruhları tanrı tarafından lanetlenmiş iki beden acıdan kıvranırken, birbirlerini seviyorlar.

"Lütfen,canımı acıtma olur mu? Son bir kere, hiç öpmemişsin gibi öp beni ve acıma son ver Namjoon. Korkuyorum, korkuyorum ama sen yanımdasın. Senin kollarında ölmek, ölümlerin en güzelidir sevgilim."

Namjoon sevgilisinin titreyen ellerini avuçladı. Öptü, öptü, parmak aralarına gizlenmiş acılarından öptü, sızlayan bileklerinden öptü, papatya kokan saçlarından öptü, cılız bedenin tek bir kuru noktası kalmayana kadar öptü.

"Beni affet sevgilim. Çok sevdim seni, koynuna sokuldum her gece dindirmek için acılarını, korkularını ama başaramadım. Beni affet güzelim ben kendimi asla affetmem."

Hafifçe doğruldular birlikte. Şimdi yatakta ikisi de, dizlerinin üzerinde, çırılçıplak, birbirine dönük bedenlerinden çıkan son nefesleri toplamaya çalışıyordu.

Son bir kere doyasıya öptüler birbirlerini. Önce yavaş yavaş, sonra tutkuyla içlerine işlediler son dokunuşları.

Namjoon minik sevgilisini kucakladı, önceden hazırladığı küvete götürdü ve onunla birlikte girdi suya. Göğsüne yasladı miniğini. Soğuk suyun içine girince titreyen bedenine sarılarak ısıttı sevgilisini. Son kez öptü kokusunu ezberlediği saçları.

Sevgilisinin cılız bileğini sımsıkı tuttu ve öptü. Önce sol bileğini boydan boya, ve sonra sağ bileğini aynı şekilde. Öpüşleri sona erdiğinde kenara bıraktığı jileti aldı eline. Hızlı hareket ederse daha fazla canı yanmazdı küçüğünün. Öptüğü yerlere hızla bastırdı jileti ve sonra acımadan kendi bileklerine.

"Beni affet bu gece."

Kucağında acı acı çığlık atan çocuğu göğsüne bastırdı. Çığlık çığlığa ağlıyordu iki sevgili, küçük bir küvette, elleri kolları kan ve yara içinde. Yavaş yavaş geçtiler kendilerinden, Namjoon özür dilediğini fısıldıyor, Jungkook ise teşekkür ediyordu.

Acı hissi bedenlerinden suya süzülürken, ölüm uykusuna yattılar.

Namjoon her gün yaptığı gibi bugün de öldürdü sevgilisini. Küçük meleği artık gerçek bir gökyüzü meleği olduğunda, birkaç dakika sonra kendisinin de öleceğini biliyordu. Ölene dek kollarındaki cansız bedene onu ne kadar çok sevdiğini fısıldadı.

Ruhlarını sonsuzluğa bıraktı iki sevgili, dudaklarındaki alışık oldukları tadın yerine kan tadı varken öldürdüler birbirlerini.

°
°
°
Evet evet batırdım ama en baştan bu ikisini öldürmeyi planlıyordum ve aklımdaki intihar senaryosu da böyleydi.

Amatörce sıkıntıdan yazılmış bir şeydi. Okuduğunuz için çok çok teşekkür ederim düşünceleriniz benim için çok önemli.

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor onları okumayı seviyorum ve isterseniz bana mesaj da atabilirsiniz yavrumlar dkxkxksd

Diğer hikayelerime de bakın plss (özellikle California girls
-yoonkook- lütfen ddnxkdsxl)

Sizi ve namkook'u seviyorum görüşürüz ♡♡


Triggered •NamkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin