Canlılar, ihtiyaçları karşılandığında yaşar, ihtiyaçları uğruna savaşır ve ihtiyaçlarına bağlı hareket eder.
Bu, ilk canlıdan beri böyledir. Son canlıya kadar da böyle kalacaktır. Doğanın kanunlarından biridir, bir çok kişi farkında olamasa da.
Maslow'un ihtiyaçlar hiyerarşisi teoreminde* olduğu gibi... Canlılar, fizyolojik ihtiyaçları karşılandığında kendini güvende hissetmek ister. Kendini güvende hissettiğinde sevilmek ve saygı görmek, değer gördüğünde ise kendini tatmin etmek ister. Bu istekleri ihtiyaçlarından kaynaklanır bir noktada. Yaptıkları ise bu ihtiyaçları gidermeye yöneliktir. Bir şeyler yanlıştı veya doğruydu. Bunu önemsemezlerdi pek.
Çevremdekiler, benim üzerimden kendilerini tatmin ederken ben ikinci basamakta kalmış durumdayım. Önümde benden kat kat büyük olan bir duvar var. Üzerindeki taşlar, çıkıklar o duvarı aşabileceğimi söylüyor bana. Ben ise bir kez daha düşmemek için duvarın dibine çökmüş, karnıma çektiğim bacaklarımı kollarımla çevrelemiş, bir yardım elinin gelmesini bekliyorum.
Ben küçükken annemin anlattığı masallar geliyor aklıma. Bir büyücünün sihirli sözleri söylemesini diliyor, bir perinin hayatıma dokunması için yalvarıyorum Tanrı'ya.
Tek başıma... Oturmuş, bekliyorum.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Maslow'un ihtiyaçlar hiyerarşisi teoremi*
Bölümden uzun notlar bıraktığım uzun zamandır aklımda olan bir şeydi. O yüzden karar verdim ilk kez denediğim bu kurguda ilk kez uzun uzun notlar yazmayacağım.
Yani... Elimden geldiğince ^^
Biraz edebiyat parçalama çabam yukarıdadır jdjsjdsjjx
Fantastik kurgu yazmak uzun zamandır istediğim bir şeydi ama ne tür bir şey yazacağımı bilemiyordum. İlhamım Balaccie'nin Büyü Dükkanı'nda gördüğüm bir tasarım oldu. Ama yazmaya korktum biraz.
Sonuç olarak... Şu an bu kurguyu sizlere sunuyorum. Umarım güzel bir şey çıkar ortaya~
E kurguyu da ilham perim Balaccie' ye ithaf etmek istiyorum bu yüzden.
Yine uzattım, değil mi?
Sizi seviyorum~ 🖤
27.06.2018
-tegdaw
ŞİMDİ OKUDUĞUN
muse ❧ renjun ✅
Fanfiction❛❛O... Hayallerimden daha güzeldi.❜❜ Tüm hakları saklıdır. Bu kitap kapağı Balaccie'nin Büyü Dükkanı'ndan satın alınmıştır.