Az egyik kinyitotta a szemét, majd körülnézett. Kellett egy kis idő, hogy realizálja a helyzetét, és elég vicces volt nézni, ahogy rájön arra, hogy hol van. De nekünk az kellett, hogy mindenki felébredjen. Szóval csak vártunk. De egy bő negyed óra múlva már az egész csapat nézelődött. Így hát Armin meg is kezdte hozzájuk a mikrofonos beszélgetést.
-Jó reggelt! Egy kicsit szűkös volt a takarító szertárban, úgyhogy gondoltuk, hogy átviszünk inkább ide. Reméljük, terszik!Senki sem válaszolt, csak utálatosan néztek egymásra...meg úgy mindenre, ami a szobában volt. Ez igazából a falakat, a szőnyeget, és az asztalt foglalta magában.
Armin megint meg akart szólalni, de Csenge kikapta a kezéből a mikrofont.
-Helenát nem fogjuk odaadni, világos?! Vagy ha máshogy gondoljátok, azt beszéljétek meg a falakkal...bye-bye-mondta, majd le akarta ejteni a mikrofont, úgy, ahogy az énekesek csinálják egy koncert végén, de Jeff még időben elkapta a kissé elkalandozós lány kezéből kiesett tárgyat. Bekapcsolta, majd ő is beszélni kezdett.
-Szépen fogalmazva is...elég rendesen bebuktátok, gyökér kis betörők...máskor majd más helyet kerestek, amit kiraboltok!
-És persze nem hagyjuk, hogy bárminek, vagy inkább bárkinek baja essen miattatok!-tette hozzá gyorsan Lana. Lara is megfogta a mikrofont, majd ő is beleszólt.
-Tetszik a fekete kendőtök, honnan van?Elkezdtünk röhögni, de Lara nem úgy tűnt, mint aki viccnek szánta volna. Emiatt inkább abbahagytuk.
Christian is a kezébe vette a mikrofont, de én egy kicsit féltem, hogy mit fog mondani. Csak egy szót suttogott el.
-Most...Az egész ház elkezdett remegni, és a számítógép leállt. A falakból omlani kezdett a vakolat, és fehér köd terítette be az egész szobát. Armin kinyitotta az ajtót, de kívülről még több füst jött be. Mindenki köhögni kezdett, én pedig a pólóm alját felcsúsztattam a számhoz, hogy azon vegyek levegőt. Tűzfüst nem volt, csak a falak omladozásából származó köd, ezért fulladozni nem kezdtünk. A szemeimmel a többieket, de legfőképpen Christian-t kerestem.
Hol van az az áruló?! Csak találjam meg, és kitekerem a nyakát!!!
Sehol sem láttam őt. Mindenki mást viszont igen, és nem voltak túl fényes helyzetben, ezért a segítségükre siettem. Lana keze beszorult egy adag törmelék alá, amit Lara, Armin, és Jeff segítségével ki is tudtunk szabadítani, de utána valahogy Csenge eltűnt. Aztán a folyosón egy ablakból megláttam, ahogy ájultan csüng Chrisian menyasszony tartásában, és egy autó felé haladnak. Figyelmeztettem a többieket is, és végül Jeff magy nehezen kinyitotta a beragadt ablakot, majd mindenki kiugrott rajta. Mivel az első emeleten voltunk, nem zuhantunk sokat, és valamennyien biztonságban földet értünk. Mindenki kiköhögte magát, aztán elkezdtünk az autó felé futni. Christian észrevett minket, ezért gyorsan bedobta a csomagtartóba az ájult lányt, és beugrott a volán mögé. A gázba taposott, és elhajtott.
-A másik kocsi!-kiáltott hirtelen Armin, mire mindenki elkezdett a parkolóba futni. Bepattantunk abba az autóba, amivel kimentettek engem, és Lara gyorsan kiparkolt, majd padlógázzal a fekete kocsit vette célba.
-Christian...? Most akkor mi is történik?!-lihegte összezavarodottan Lana.
-Igazából fogalmam sincs-rázta meg a fejét Jeff.
-Gonosz-tolta fel a szemüveget az orrán Armin.
-Vagy inkább áruló-javította ki Lara.
-Én tudok valamit-mosolyodtam el sejtelmesen.
-Ki vele!-kiáltotta Jeff.
-Mostmár hisztek nekem?
-Csak mondd már-türelmetlenkedett Lana. Tetszett, hogy most fordult a kocka.
-Tehát, Christian igazából azért gazdag, mert a szüleivel sok pénzért körözött embereket kaptak el. De idővel megunta a szülei társaságát, mert illegáliskodni támadt kedve, így...nos, megölte a szüleit. Ezután folytatta az üzletet, és rátok talált. Igazából idáig a terveit segítettétek. És most végleg áttért az illegális dolgokra. Vagy legalábbis úgy néz ki...például engem is el akar adni.
-Hogy nem vettük ezt észre...?-gyűltek vkönnyek Lana szemébe.
-Ez az álnok átvert minket-nyugtatta Jeff, és elkezdte a lányt hátát simogatni, mire az nekidőlt Jeffnek.
-Szóval akkor Christia...hagyjuk inkább ezt a témát. Csak szomorú lesz mindenki. Inkább...vajon miért pont Csengét vitte el?-tereltem a szót.
-Ezt te még nem értheted, mert nem ismered elég régóta, úgyhogy elmondom neked-szólt Armin-Tehát, Christian nagyon érdekes személyiség. Emiatt őt sosem a személyiségéért szerették, hanem a pénzéért. Nagyon sokat szenvedett, mert minden barátnője elhagyta. Aztán egyszer egy ,,bevetésen", ahol Jeff-t kellett megmenteni, Csenge kizuhant az ablakon verekedés közben egy panelház tetejéről. Christian utána ugrott, és megmentette Csengét. Csenge ezután furcsán kezdett el viselkedni, mintha beleszeretett volna valakibe. Mint később kiderült, csak egy kutyát akart kikönyörögni Christian-tól, de Christian azt hitte, hogy Csenge szerelmes belé. Ennek az lett az eredménye, hogy folyton udvarolgatott Csengének, akinek pedig ez fel sem tűnt. De Christian azóta is azt hiszi, hogy Csenge szereti őt, csak nem tudja kimutatni. Valószínűleg ezért vitte el-sóhajtott.
-Szegény Csenge...-mondtam halkan.
-Igazából ha Christian megértené, hogy csak egy kutyát akart volna...-fűzte hozzá Lana szipogva.
-Meg fogjuk menteni szerencsétlen Csengét!-határoztam el. Mindenki bólintott.Az előttünk levő autó pedig lassan megállt...
YOU ARE READING
Piros
FantasyEgy fekete-fehér világban élek. Nálunk ez a természetes. De én egy olyan betegségben szenvedek, ami miatt egy karanténban kell leélnem az életemet. Egy nap azonban megvágtam magamat egy késsel...