Глава 1:Променен

454 24 8
                                    

Вървях сама и оглеждах района за вампири. Правех го всяка вечер понеже това беше моята зона,но тук бяха най-опасните вампири. Всеки ден бе най-рискован за мен , защото можех да умра,но не се страхувах от тях. Аз съм S-rank ловец вече от 3 години,станах, когато убих краля на вампирите Джеон Донг. Но скоро разбрах,че сина му е станал крал. Познавах този ,откакто станах ловец,той ми бе най-противен от всички , с неговото дразнещо поведение винаги ме изакарваше извън нерви,винаги се закачаше с мен и най-лошото пиеше от мен. Не знаех защо само него не можех да надвия,бе по-хитър,отколкото си мислех може би. Дори ме следеше понякога,но най-странното бе, когато ме спаси веднъж от едни вампири,ако не беше той сигурно щях да умра. Но така и не му благодарих,нямаше да го направя.
А сега малко за мен...ами казвам се Деон Нунсонг ,на 18 години съм и имам две страни:
Първата е,когато съм ловец. Тогава съм смела,жестока,груба спрямо вампирите и винаги пазя хората,които обичам.
Втората е,когато съм пред приятели. Тогава съм мила,добра абе противоположното на ловеца.
Имам дълга черна коса,която скоро я боядисах в русо,черни очи, висока съм, с тънка талия и нежно лице. Като ловец съм така винаги:

И стрелям с арбалет и ножове

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

И стрелям с арбалет и ножове.
Преди време бях влюбена в един вампир. Не се шегувам ,въпреки че ги мразех един вампир плени сърцето ми,но той бе убит от баща ми,когато разбра за връзката ни, той се възползва от това и го уби. Той беше 2-рия най-силен вампир след Джънгкук,казваше се Ким Таехюнг. Бяхме щастливи заедно, ние щяхме да избягаме заедно понеже нашите общности не ни позволяваха да се обичаме и да бъдем заедно. Имахме тайна и опасна връзка. Беше най-добър  приятел на Джънгкук,но странното беше,че той не беше против нашата връзка дори ни помагаше и бяхме много малко станали приятели. Но сега отново сме врагове.Може да се каже,че не го бях виждала вече 1 година, изчезна след смъртта на Тае.
Докато вървях чух шум,извадих арбелета си и го приготвих за битка.
-Покажи се!-Извиках.
-Хвана ме.-Засмя се.
Показа се до болка позната фигура. Това бе Джеон Джънгкук,но някак променен. Преди бе много игрив и закачлив,а сега изглежда много
по-скоен и уравновесен.- Не сме се вижда ли отдавна Нун. Изглеждаш все така добре. Бях решил,че си напълняла понеже бе намерила спокойствие от мен за малко.- Усмихна ми се.
-Какво му става?Това същия нахален вампир ли е?-Помислих си.
-Странно,като ме видиш винаги се опитваш да ме надприказваш,а сега не обелваш и дума.Явно си се променила.-Със супер скорост застана зад мен и ме хвана през кръста. Избута арбалета от ръцете ми и ги хвана.
-Пусни ме!-Извиках.
-Точно такава си те помня.-Усмихна се и доближи устни до врата ми.
-Няма да стане.-Казах и го настъпах. Той леко изохка,после го наръгах с лакът щом ме пусна взех арбалета,като направих кълбо и го насочих към него.-Тренирах много,за да те сритам щом се видим.
-Ама че си приветлива.-Засмя се леко.-Признавам заболя ме.
-И още много ще те боли.-Изстрелях стрела към него.
Той бързо я избегна като скочи във въздуха. Аз стрелях все по-бързо и
по-бързо,а той избягваше с лекота изстрелите. Затичах се напред, скочих върху кофите за боклук, направих предно салто и се приземих върху гърба му с нож в ръка. Притиснах леко ножа в гърлото и му потече леко кръв.
Кук се опита да ме избута,но не успя понеже удрах ръката му с ножа от другата ми свободна ръка.
-Приготви се да умреш.-Предупредих го.
-Ще убиеш най-добрия приятел на бившето ти гадже,което баща ти уби. Явно следваш примера му.- Джънгкук се усмихна.
Щом видя, че се разсеях и отхлабих захлата си ме избута.
Паднах на земята и изпъшках.
Джънгкук бързо скочи върху мен и сложи ръцете над главата ми, като ги притисна здраво.- Не забравяй знам слабото ти място.
-Значи ще се възползваш от смъртта на най-добрия си приятел. Така ли?
-Ако се налага.-Доближи се до лицето ми и усетих ментовия му дъх. Изтръпнах,защото беше прекалено близо,ударите на сърцето ми се учестиха.
-Сърцето ти ще изкочи. Мога да го усетя.-Подсмихна се.-Да не би да се влюби в мен?
-Само в сънищата ти,но дори и там няма да се случи!-Казах с почервено лице.
-Хм...тогава защо като направя така...-Той целуна връта ми,а пулса ми се забърза все повече.- ...ти полудяваш?
-Не е вярно!-От лицето ми излизаше пара.-Повече те харесвах,като онова досадно хлапе от преди!
-Съжалявам скъпа,но той си отиде.-Облиза бузата ми. Той ме караше да искам още, продължаваше отново да ме изкарва от равновесие,но
по-различен начин.
-Не ме наричай скъпа!-Накрая се осъзнах и го ритнах по приятелчето му. От болка ми пусна и се хвана там.-Сега ще видиш ти!С кой мислиш,че си играеш!?-Изритах го в корема,а Кук се струполи на земята. Скочих отгоре му и го удрях с юмруците си.
За момиче бях доста силна,а след това извадих ножа си понеже арбалета ми беше далеч и нямаше как да го взема бързо. Намушках го в корема и извъртях ножа,така че да извика от болка,но той сдържа вика си.
-Станала си силна.-Погледна ме с невинна и усмихната физиономия.
Аз спрях и извадих ножа.
-Заради Тае ще те пусна сега, но това няма да се повтори. Върви си!-Извиках. Джънгкук стана и се приближи към мен,като притискаше раната си.-Какво правиш?Казах ти да се махаш!
-Не ме плашиш Нун.Не се прави на страшна.-Рече със спокоен тон.
-Не се правя.-Отвърнах със сериозен поглед.
Джънгкук изведнъж ме прегърна, а след това...

Дано ви е интерсно. Много ми се пишеше нов фик с вампири и BTS. Знам,че има много,но все пак. Моля дайте мнения.😃😉😊

My Vampire LoverWhere stories live. Discover now