Глава 13:Концерта

149 14 0
                                    

21:34,Концерта
Джимин
В момента течеше втората половина от концерта. Всичко беше много яко,а Джису е толкова сладка. Нямам търпение да вкуся от сладката 'и кръв.
Доката танцувахме  на музиката едно момиче се блъсна в мен.
Беше онази секси блондинка Роуз. Сега като я гледам в това късо потниче с американското знаме и този кожен клин ми се прииска да я разкъсам тук още сега.
-Не мога да повярвам. Защо трябваше да срещам противни същества като вас тук?Не знаех,че такива като вас ходят на концерти.
-Хм...явно си имаме невъзпитана
г-ца тук. Дали да не 'и дам урок?-Хванах се за брадичката уж,че мисля. Забелязах,че тя ме гледаше на кръв и в нейния поглед личеше, че иска да ме убие всеки миг.
Видях,че Сакура беше с нея. Момичето хвана Роуз за ръката.
-Не тук.-Рече тихо.
-Хубаво.-Изпуфтя.
След това заминаха на някъде.
Когато концерта свърши ние се промъкнахме в гримьорната на момичетата.
-Здравейте дами!-Усмихна се Хосеок.
-Здравейте момчета.-Поздравиха ни те.
-Как влязохте тук?-Попита Лиса.
-Ами един приятел ни вкара. Може ли автограф?Аз съм Парк Джимин,а това е Джънг Хосеок.Няма нужда да ни се представяте.-Усмихнах се.
Знаех,че усмивката ми пленява женски сърце,усетих учестения пулс на момичетата.
-Радвам се.-Рече Джени.
-Хей Джису може ли да идем някъде насаме?Искам да говоря за нещо с теб.
-Разбира се.-Тя се усмихна.
Отидохме в една малка стаичка.
Аз заключих вратата.
-Какво правиш?-Попита объркано и леко уплашено.
-Спокойно.-Приближих се до нея и я хипнотизирах.
Тя стоя мирно като статуя. Доближих се до врата 'и видях,че някой вече я беше ухапал.
Не ми пукаше особено кой за това действах бързо. Кръвта на момичето беше сладка,но не ме изпълни с особено удоволствие, както очаквах. Щом приключих я освободих от хипнозата.
-Какво стана?
-Просто за момент се отнесе на някъде.
-Възможно е. Често ми се случва.-Засмя се неискрено.
След това излязохме от стаята.
Хосеок си бъбреше сладко с другите момичета.
-Е красавици вече ще тръгваме.-Каза той.
-Чао.-Усмихнаха се момичетата.
-Чао беше ми приятно.
-Джимин това е за теб.-Джису ми даде телефонния си номер.
-Благодаря. Определено ще се обадя на такова мило момиче като теб.-Намигнах 'и.
Тя се усмихна срамежливо и ние излязохме.
-Пили от някоя?-Попитах.
-И от трите.-Отвърна самодоволно.
-Ехе.Как бяха на вкус?
-Сладки,но някой вече беше пил от тях.
-Странно и Джису също беше така.
-Кой ли може да е?-Зачудихме се на глас.
-Няма значение. Вече пихме.-Казах. След това видях Роуз и Сакура говореха си нещо и се смееха.
Роуз определено беше сладка, когато се смееше. Исках да вкуся от нея още сега. А това чуство на искане трудно се контролираше. Оставих го да ме води.
-Вие!-Сакура се ядоса и Роуз.
-Няма хора тук може да ви убием.-Рече заплашително Роуз.
-Хубаво си мечтаете дами,но аз съм гладен.-Хванах Роуз през кръста.
-Какво?-Изненада се.
Хосеок хвана другото момиче.
-Искам да те видя гола.-Разкъсах потника 'и. Тя остана само по сутиен. Имаше хубав бюст.
Ухапах я. Тя изпищя,но после се остави на течението като че ли 'и хареса. Започна да притиска колената си едно в друг.
Кръвта 'и беше толкова сладка, колкото 'и горчива. Точно като вино. Най-хубавата кръв, която бях опитвал. Не знайно защо не се бореше изобщо. По едно време Сакура  застреля Хосеок в кръка.
Той я пусна,след  което тя се опита да ме застреля,но аз бутнах Роуз и избегнах удара. Роуз застана на колене,а аз истрих с ръкава си кръвта от усната си.
-Роуз добре ли си?-Попита Сакура.
-Да.-Тя се изправи. Осъзна се и разбра,че е наполовина гола.
-Хубава дантела.-Намигнах 'и.
Лицето 'и стана червено от гняв.
Извани меча си и започна да ме напада. Аз вървях бързо назад избягвайки всеки удар.
Хосеок се опита да ухапе Сакура,но го удари за врата, след което в корема и когато той се наведе усети вкуса на нейното коляно.
Падна на земята с разкървавена устна. Докато беше в несвяст двете момичета ме нападаха.
Не знаех,че сестрата на Хикару е толкова силна,но какво друго се очакваше ,след като е сестра на един от най-силните ловци тук.
Накрая ме раниха в едното рамо и корема. Аз застанах на колене.
Роуз вдигна меча си нагоре, за да ме екзекотира. Реших,че това е краят за мен и се усмихнах самодоволно на двете момичета.
Тя понечи да ми отсече главата, но спря на разстояние от нея.
-Как е Нунсонг?-Попитаме.
-Жива и здрава засега.-Отвърнах и на последната дума натъртих.-Не бихме наранили такова захарно бонбонче още.
-Ти си измет.-Погледна ме като някакво нищожество. Това ме засегна леко.
-Да,но когато пиех от теб краката ти умекнаха нали.-Усмихнах се ехидно. Тя снисна зъби и в този момент успях да се измъкна.
Сложих Хосеок на гърба си и избягахме.
Роуз
-Защо ги остави да се измъкнат?-Попитаме Сакура.
-Не знам. Просто много ме ядоса и докато се осъзная изчезнаха.
-Хареса ли ти?
-Кое?
-Да пие от теб.
-Не беше ужасно.
-Роуз цялото ти тяло крещеше "пий от мен без да спираш,искам още". Изглеждаше всякъш искаш и да спи с теб.
-Стига глупости Сакура!Просто за първи път някой пиеше от мен. Не бях свикнала.
-Донякъде те разбирам. От мен също пиха и наистина беше прекрасно.
-Хайде да се прибираме.-Рекох.
-Ами потника. Така ли ще се прибереш?
-Ох вярно.
-Вземи жилетката ми.-Тя ми я подаде и аз я взех.
След това се прибрахме.
Легнах на леглото си и се замислих защо реагирах така,когато пиеше от мен. Всъщност това наистина ме възбуди. Не мога да повярвам, че така умекнах пред кръвопиец.
Какво щяха да кажат останалите, ако ме бяха видяли. Мразя го този вампир задето се подигра така с
мен. Ще си плати рано или късно. Но също така искам още...ох Роуз спри да мислиш тези глупости и заспивай.
Обърнах се на другата страна и заспах. Започнах да сънувам мокър сън с Джимин.
Ядосах се на себе си и станах.
Измих си лицето и отново заспах.
Следва продължение...

Роуз изглежда иска нещо да 'и се случи.😂😂Ще видим понататък какво ще стане. Засега се задоволете само с това. Няма да разкривам нищо по-мръсно от това. Дано не съм ви разочаровала.
Очаквайте скоро нова глава.

My Vampire LoverWhere stories live. Discover now