Глава 10:Ще си платите за всичко

162 15 0
                                    

Хикару се събуди с огромни болки в главата.Тя стана от леглото и отиде в банята,за да си измие лицето. В огледалото видя образа на Мин Йонги,който се усмихваше зловещо.Тя изпищя.
-Мразя те!-Удари огледалото,а то се разби на малки парченца. По ръката 'и се стече кръв.
Завии  се свят и се хвана за мивката. Притисна очи от болката.
Когато се почуства по-добре ги отвори и забеляза нещо на ръката си. Беше гривна с луна. Тя я огледа и се зачуди от къде е,но реши да я остави понеже много 'и хареса.
-Трябва да отида при  доктор Рин.-Тръгна към стаята си ,но отново се почуства зле и припадна.
Хикару
Отворих очи и видях,че съм на леглото си.
-Вече съм по-добре нямам нужда от доктора.-Казах си.
Излязох навън,но нямаше никой.
-Странно. Къде ли са всички?-Започнах да обикалям щаба.
Изведнъж пред мен се появи Мин Йонги.
-Здравей Хикару.-Усмихна ми се сладко.
-Ти!-Посегнах към колана да взема  пистолета си но го нямаше.
-Това ли търсиш?-Той ми го показа.
-Как го взе!?
-Още преди да се събудиш. О и между другото обесих сестрата ти.-Той ми посочи дърво,на което висеше тя.
-Сакура!!!-Извиках.Тръгнах към нея е се опитах да я сваля,но не можех. Очите на трупа 'и ме гледаха жално.Разплаках се и започнах да крещя от гняв.
Започнах да нападам вампира,но той отбягваше атаките ми.
Накрая ме хвана и ме постави под него. -Пусни ме!Ще те убия!
-Не можеш.-Засмя се.-Аз съм безмъртен.-Погледна ме самодоволно.
Той се наведе и ме ухапа. Усетих силна болка в рамото си.
-Хикару!-От някъде се чу глас.-Хикару!-Викаше.
И изведнъж всичко стана черно.
След това пред мен се появи Сакура.
-Сакура!-Прегърнах я със сълзи.-Ти си жива.
-Какво се е случило?Намерих те на пода.
-Не знам. Заболяме главата и явно съм припаднала.
-Ами счупеното огледало и кръвта по ръката ти.
-Просто се ядосах за нещо и го счупих,това е.
-Да отидем при лекарката за ръката.-Рече с присвити очи.
Усетих,че Сакура се осъмни в това, което казах,но истината бе,че нещо се случи с мен в този момент.
Сакура ме отведе при сестрата.
-Може ли да излезеш?-Попитах Сакура.-Трябва да говоря нещо важно с докторката насаме.
-Добре.-Усмихна се.-После ми кажи какво ти има.-Тя излезе.
Аз започнах да разказвам всичко на докторката. До известна степен я чуствах като моя майка. Винаги можех да 'и се доверя и да разчитам на нея.
Д-р Рин мен прегледа обстойно.
-Имам лоша и добра новина. Имаш суриозна травма на главата, която довежда до чести припадаци, объркване между реално и нереално,т.е фълшива реалност и дори забравяне на някои събития. Добрата е,че с правилното лечение можеш да се излекуваш,но ще бъдеш изпратена в специализирана помощ в Москва. Там са най-добрите ни специалисти.
-Искате да кажете в лудница?
-Не точно. Но тази травма може да ти донесе сериозни проблеми,от които наистина да полудееш и да няма спасение.
-Разбирам.Кога ще отида?
-Ако е възможно още утре сутрин. Ще подготвя документите и ще ги изпратя там. Не знам колко може да отнеме лечението. Може би 2 години най-много.
-А Сакура кой ще  се грижи за нея?
-Не се тревожи. Ще я гледам добре.
-Благодаря ви.-Ние се прегърнахме.
Аз излязох и видях Сакура да стои много притеснена и замислена.
-Хей!-Поздравих я. Тя не ме отрази.-Ехо ,земята вика марс има ли някой?
-Оо...извинявай. Тревожех се за теб. Какво ти има?
-Нищо сериозно,но ще отида на мисия в Москва може би около 2 години или повече. Не знам колко ще отнеме.
-Там ли ще те прехвърлят?Ами аз.
-Да,но ти оставаш тук. Д-р Рин Хюна ще те наглежда.-Хванах раменете 'и.-Утре ще тръгна рано. За това се дръж добре с нея и не я ядосвай. Става ли?-Усмихнах се.
-Да.-Тя ме прегърна.
Изведнъж ми се зави свят,но ми мина бързо. Но тогава видях,че съм в прегръдките на Мин Йонги.
Неутрален разказвач
Хикару избута Сакура от себе си, защото вместо нея видя вампира.
-Къде е сестра ми?-Извика ядосана Хикару и я нападна.
-Хикару какво ти става?-Започна да бяга Сакура.
Ловеца тичаше след момичето,а тя едвам успяваше да избяга.-Помощ някой да ми помогне!-Викаше тя.
-Млъквай вампире!Никой няма да те спаси от мен!Ще умреш тук!
-Хика аз съм Сакура. Погледни ме!-Тя се спря и в този момент Хикару я избута и удрска леко корема 'и.
Ким Сък и Лии Чонг се връщаха от мисия и видяха как Хикару се опитва да убие сестра си.
Ким Сък бързо я избута,А Чонг хвана Сакура,за да я заведе на безопастно място.
-Още 3-ма като теб. Каква е тази илюзия?Всичките ще ви избия, ако трябва!-Тя ги нападаше,а момчетана едвам я удържаха.
Хика счупи ръката на Лии Чонг,а Ким Сък получи рана на кръка.
Лидера и Докторката чуха шум и излязоха,както още някои ловци.
-Хикару спри!-Извика Д-р Рин.
-Не те чува.-Каза Деон Бонг.-Аз ще се погрижа.-Той истреля  приспивателна стрела във врата 'и.Тогава Хикару се съвзе и видя какво е направила.
-Съжалявам.-Каза и припадна.
-Не е на себе си. Има тежка травма на главата.-Съобщи жената.
-Какво е станало?-Попитаха всички.
-Силно сътресение от сблъскъ с каменне стена. Цяло чудо е,че е още жива. Утре ще я изпратя в Москва за специализирана помощ.
-Значи за това ще е в Москва. Няма ли друг начин за помощ?-Попита Сакура.
-Не за съжаление.-Отговори.
-Всичке по стаите. Останалите отведете я да спи и пригответе багажа 'и.-Нареди Лидера и се прибра.
-Съжаляваме Сакура.Ще ти помогнем да я занесе.-Каза Лии Чонг и я хвана Хикару на ръце.
Сакура се разплака.
-Спокойно.-Прегърна я Ким Сък.
Те я заведоха в стаята и приготвиха багажа 'и.
-Вампирите са виновни. Ще си платят за това!-Каза категорично по-младото момиче. Тя бе решена, че ще отмъсти за сестра си.
На сутринта Хикару бе заминала за Москва заедно с придружител,а Сакура бе започнала бойните тренировки. Бе решена да се научи да бъде ловец и да избие всички вампири.
Следва продължение...

Хм...Сакура вече е решена да ги убие,но дали ще може?Какво ли ще си помисли РМ?И как ще се развият чуствата между тях? Скоро Хикару няма да я виждаме. А сега е време да развия историята на Нунсонг.
Очаквайте скоро.

My Vampire LoverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin