2.6

1.1K 76 36
                                    

selenagomez: Justin ?

Jack ile otururken ona bir mesaj geldi ve apar topar gitti

Ve mesaj Hailey'den gelmişti

Senin ile ilgili olduğuna bahse girerim

Bir sorun mu var ? [14.06]

Tanrım yine mi ? [16.43]

Babanın bahsi geçtiğinde hep böyle oluyor

Bir anda gidiyorsun [19.37]

Pekala iş ciddiye benziyor yine girmeyeceksin değil mi ? [03.16]

Ertesi Gün

selenagomez: Jack ?

Neden telefonlarıma bakmıyorsun

jackgilinsky: Siktir git

selenagomez: Ne ?

jackgilinsky: Onun hayatına girdiğinden beri her şeyi mahvettin

Senin yüzünden neler olduğunu bile bilmiyorsun değil mi ?

Yazık

Acıyorum sana

selenagomez: Ben neyi mahvettim

Onun hayatına giren ben değilim

Benim hayatıma bir anda giren o

Ayrıca sen ne saçmalıyorsun

Neyi mahvettim

jackgilinsky: Justin babasından senin yüzünden dayak yiyor Selena

Ama o yine de seninle konuşmaktan vazgeçmiyor

Çünkü siktiğimin tribini atmandan korkuyor

selenagomez: Siktir

Ciddi misin sen

Justin nerede

jackgilinsky: Cehennemde !

selenagomez: Jack lütfen

jackgilinsky: Bilmiyorum bilsem burada sana cevap yetiştireceğime

Dostumu o cehennemden kurtarırım

selenagomez: Ben

Üzgünüm

Gerçekten

jackgilinsky: Kes sesini

Üzgün olman umrumda değil

-Jack-

"Kiminle konuşuyorsun"

"Ashton ile"

"Ashton bu kadar sinirleneceğin ne yaptı ? Ekranın içinden geçeceksin sandım" saçlarını küçük havluyla kuruturken söylendi.

"Kendime sinirliyim" kafamı eğip yavaşça konuştum.

"Ne?"

"Yaptı işte bir şeyler"

"Jack umarım Selena ile benim hakkımda konuşmamışsındır"

"Onun bu olanları bilmeye hakkı var Justin. Ona kötü davranıyorum ve ilk defa birine kötü davranıyorum diye vicdanım hiç rahat değil."

"Ben çok mu istiyorum ondan bir şeyler gizlemeyi ? Ama sorunu halledene kadar ona bir şey söyleyemem. Sen de söyleme"

" Benden nefret edecek"

"Neden kötü davranıyorsun" homurdanarak sordu.

"Eğer böyle davranırsam bana seninle ilgili mesaj atmayacak böylece ağzımdan bir şeyleri kaçırmam" omuz silktim

"Onunla bir anda konuşmayı kesebilirdin. Kötü davranmana gerek yoktu."

"Senin yaptığın gibi yani"

"Keyfimden yapıyormuşum gibi konuşma"

"Pekala"

O sırada kapı açıldı ve Hailey içeri girdi. Justine doğru ilerleyerek ona sarıldı.

"O günlüğü okuduğum için çok mutluyum. Okumasaydım böyle olmazdık. Bazen kötü şeyler yapmak iyi şeyler doğurabiliyor sevgilim." Hailey kıkırdadı.

"Ne günlüğü ?" Justin mırıldandı.

"Ah anlatmadım mı sevgilim ?"

"Sevgilin batsın"

"Bir şey mi dedin Jack" yüzünü buruşturarak bana baktı.

"Hayır"

"Selena günlüğünde seninle yaşadığı şeyleri yazmış. Hepsini okuyamadım ama olsun"

Justin'in yüzü pişmanlıkla kasıldı. Gözlerini kapatıp bir süre bekledi. Açtığında bal rengi gözleri koyulaşmıştı.

"Ve gelip babama söyledin değil mi? Bu yüzden beni tehtid etti. Nasıl senin başının altından çıktığını anlamadım acaba"

"E-evet ama hepsi bizim geleceğimiz için"

"Hailey çık dışarı."

"A-ama Justin"

"Yüzümü görüyorsun değil mi ? Peki ya sırtım ? Senin yüzünden dayak yedim. Babamdan. Senin yüzünden Selena'yı nasıl üzerim. Kafamı sikeyim" komidinin üstündeki lambaya tekme attı.

Kollarımı bağlayıp olacakları izlemeye başladım.

Hailey korkmuş ve şok olmuş bir şekilde Justin'e bakıyordu.

Justin odanın içinde bir kaç şeyi daha devirdi. Gidip Hailey'in çenesini sıkıca tutup onu duvara yasladı. Dişlerini sıkarken tehtidvari bir şekilde konuştu.

"Eğer, eğer Selena'ya bir zararın dokunursa seni öldürürüm. İnan bana hiçbir şey umrumda olmaz. Seni bir daha onun yanında görmeyeceğim. Anladın mı beni ?"

"Tamam anladım" ağlayarak Justin'in gözlerinin içine bakıyordu.

Justin onun çenesini iterek bıraktı.

"Siktir git şimdi. Babamı doldurmaya kalkışırsan olacaklardan sorumlu değilim."

"Justin sevgilim beni korkutuyorsun." sesi titriyor ve korkuyordu ama yine de konuşacak kadar cesareti vardı.

"Bir şeyi iki defa söylemekten hoşlanmam" dişlerini sıkarak konuştuğu için ürkütücü duruyordu.

Hailey titreyerek odadan çıktı ve kapıyı kapattı.

"Tebrikler." ayağa kalkıp alkışladım.

"Eski Justin geri geldi ha? Sakin haline alışmıştım oysa ki.Keşke bu kararlılığın Selena'ya karşı da olsa"

"Git başımdan. Seni ve nutuklarını dinleyemem."

"İşime gelmiyor demiyor da. O kız senin için şu an ne halde acaba ?" yumruğunu sıkıp suratıma geçirdi. Geriye doğru sendelerken sırıttım.

"Git." muhtemelen kriz geçirecekti.

"Ya Selena'nın hayatından tamamen çık ya da ona her şeyi anlat bu şekilde nereye kadar devam edecek." Bağırmadım fakat sesim gayet kararlı çıkıyordu. Sesini çıkarmadı.

"Sen Hailey ile evlenince Selenayı evlatlık olarak alırsın artık !"

Gözünü kapattı. Hızlıca yanıma geldi kolumdan tutarak beni kapıya sürükledi ve kapıyı açarak beni dışarı attı. Ona zorluk çıkarmamıştım. Kapıyı yüzüme kapattıktan bir kaç saniye sonra eşyaların kırılma sesi gelmişti.

○●○●○●○●○

Okuma sayısı neden düştü anlayamadım. Umarım yükselir

Stalker •Jelena TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin