Baek Seung Jo'nun Günlükleri Bölüm 2

3.8K 29 3
                                    

Bölüm 1

Bu tarafta, o *eğer ihtiyaç varsa, en iyi 50 öğrencinin özel sınıfına beni de alabilirsiniz, diğer taraftan EunJo onu utanç verici buluyor.

O gerçekten tuhaf.

Buna karşın Eun Jo benim odama taşındığı için anneme ondan nefret ettiğini söylüyor.

Daha ilk günden belli o kafa karışıklığına o aldırmıyor !

O arkamdan kısa bacaklarıyla beni takip ediyor.

Sakın hayatımın geri kalanı boyunca beni takip edeceğini söyleme.

Bu düşünce aklımda belirmeye başladı.

Daima onunla ilgili bir şeyler duyuyorum, tüm bu söylentiler beni daha kızgın yapıyor,

Bu yüzden ben okulda söylenti çıkmaması için onu uyardım.

Ayrıca o okulda beni tanımayacağına, tanımadığı rolü yapacağına dair yemin etti.

Fakat benim sözlerimin bir anlamı olmadı, o sadece beni orada dinledi.

Şu hisler gerçekten tuhaf.

Ne yapıyor?

Niçin içimde ayakbağı gibi tedirgin bir duygu var?

Ben ona onu evde bekleyeceğimi söylememe rağmen o hala eve gelmedi.

Başkalarının etrafında dolaşmak, başkalarının yüzüne karşı bir şeyler yapmak gerçekten rahatsız edici, insanlarının dedikodularını dinlemek rahatsız edici.

Fakat o beni daima yakaladı.

Bu sabah Dışarı çıkmadan çok tuhaf bir adam gördüm, ve hala bizim evimize biraz mesafe de duruyor.

Çok rahatsız edici!

Niçin o ortaya çıkınca beni ve günlük hayatımı berbat etti! Çok rahatsız edici!

O çıplak adamla karşılaştığında korksa bile sadece ayakkabılarını geri almak istedi.

o gerçekten tuhaf.

Ne zaman bana o masum gözleriyle baktığında ve annemin verdiği ilk hediyesini aldığında, kalbime gerçekten yumuşak samimiyet denilen bir duygu vurdu.

Bölüm 2

Aman Allahım! Spor kıyafetleri karışmış ! Çok rahatsız edici!

Fakat bu kız çok cesur, o bana ders çalıştırmam için sormaya cesaret edemiyor, ve hala o benim omzumda ona ihtiyacım olduğuna dair söz veriyor.

Bu çok sinir bozucu,

Niçin benim annem ona benim fotoğrafımı verdi!

Bu dönem ben en çok hayatımda ondan kurtulmak istiyorum!

Ben bu zaman hala bir şey biliyorum,

Ben daima arkadaşlarım tarafından övülen kız gibi giyindim

Ben çekim merkezi oldum

Ve bu benim ufak ruhumu çok mutlu ediyor,

Ayrıca ben kız gibi giyindiğim zaman, yetişkinler çok tatlı olduğum için beni övüyor ve ısırmak istiyor.

Fakat bir gün okulda,

Ben yüzme mayomu değiştireceğim zaman,

Benim arkadaşlarım beni çağırmaya başladı,

Şu çocuklar benimle alay ettikleri oyuna başladılar.

Bundan sonra ben hiçbir aşka inanmıyorum!

Bana daima beni ne kadar sevdiğini söylemenin şimdi bir önemi yok, fakat eğer bir şey olursa bu bir şeyleri değiştirebilir.

Ben ondan fotoğrafımı geri alabilmek için ona ders çalıştırmayı kabul edebilirim.

Fakat bu kız gerçekten hiçbirşey bilmiyor, hiçbir strateji işe yaramaz!

Baştan vazgeçmesi için ona sordum, fakat o bunu görmezden geldi,

O sadece ben hiçbir sanatçı ismi bilmediğini söyledi, sadece bu alanda biz farkında varacağız.

Bu doğru, zaten bugüne dek böyle oldu, ama öyle olsa bile, o gerçekten 3 yıllık bir öğrenci olsa da çooook cahil!

Fakat o gerçekten kararlı görünüyor.

O kendisini tutamasa da, sıkı çalıştı, onun karakteri çok özel asla pes etmiyor!

O sonunda özel sınıfa girdi.

Oh Ha Ni, senin sıkı çalışman kabul edildi!

Onu defalarca okulda benimle konuşmaması için uyarmama karşın,

Fakat o gala arkamdan teşekkür ederim diye bağırıyor, o gerçekten…

Bu çocuk, ona yardım edemem.

Peki, ben onu yalnızca bugün görmezlikten geleceğim, çünkü ben onun geçen 1 hafta boyunca nasıl sıkı çalıştığını biliyorum!

Ama, Ne!

O benim omzumda soru soruyor?..

Baek Seung Jo'nun GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin