Baek Seung Jo'nun Günlükleri Özel Bölüm 1

984 13 0
                                    


Yeni Evli Sabahı ( Özel Bolum 1 )

Zil…….

Gürültülü alarm zili beni uyandırdı. Alarm zili ne kadar gürültülü olursa olsun, o kesinlikle uyanmayacak. Uyanmayacaksa neden alarm zili kurduğunu bilmiyorum…

Ben hafta sonları zaten nadiren uyuyordum, bir teste hazırlanmam gerekiyordu.

Sonunda bu gün uyumak istedim. Tam bir baş belası Wu HaNi!

Yeni eş! Koca!

Evlenmemizin üstünden bir yıl geçmesine rağmen sen hala yeni evli rolü oynuyorsun.

Diğerleri gibi yalnızca ikimiz birlikte yaşamıyoruz, bu yüzden biz gerçek yeni evli duygularını hissetmedik. Bunun dışında, eun jo yüzünden bizim birbirimizi olan aşkımızı belirtemediğimiz bir gerçek. Sanırım ilk kez sadece ikimizin olduğu gerçeği senin için çok özel olabilir.

Şafaktan beri acele ettin bana bir kahvaltı hazırlamak için. Tamamen yanmış sosisler ve ekmek, tam pişmemiş fasulye salatası. Tıpkı Wu HaNi gibi.

Ama en azından kahve iyiydi. Kahvenin tadı en güzel sevdiğin insanla paylaştığındadır. En mutlu insan sevdiği kişiyle birlikte olandır. Bu sabah ben en mutlu insandım. Ben seni düşünüyorum, birlikte geçireceğimiz günü planlamak için nasıl uyanık kaldığını…

İngiliz kahvaltısı: kahve, sabahın nurunda alış veriş, battaniyeleri yıkamak, kıyafetlerimi seçmek, romantik bir film izlemek. Ağzınla düşünceleri mırıldanmak, bir salak gibi… Ha ha ha…

Benim için bir şeyler yapmayı çok istiyordun. Konu aşka geldiğinde kimse seni geçemez, ve ben bu yüzden seni seviyorum. Senin bu taşkın kalbinin asla karşılığını veremem. Sadece bu gün için senin hediyen olmaya karar verdim. Senin bir sonraki programın…

Biz bir film izlemeye gideceğiz , değil mi?

Sen benim kıyafetlerimi de seçeceksin, değil mi?

Wu HaNi … baştan ayağa tamamen uyumlu kıyafetler… İnsanlar bakıyor ve gülerek yanımızdan geçiyor. Bu tür durumlardan nefret ediyorum. Ama bu gün bunu arka plana atacağım. Çünkü ben kendi isteğimle senin bu günlük hediyen olmaya karar verdim. Lütfen istediğini yap…

Hadi böyle yaşayalım. Bir birimizle iyi anlaşalım ve birbirimizden hiç şüphe etmeden böyle sürdürelim.

Bir çift çamurlu ayakkabı bağcığını bağlar gibi kalplerimizi birleştirelim. Hayatlarımız bir birini severek ve birbirimize bakarak yaşayalım. Bu, utanarak birbirimizin kirli ayakkabılarıyla yüzleşmemiz anlamına gelse bile…

‘’Kocacığım’’ Vahşi çiçeklerin kokusu geldi sen kollarıma koştuğunda. Evet bu gün senin için o çiçekleri toplayan bir hödük olmaya hazırım.

‘’Efendim, karıcığım.’’ Benim beklenmeyen cevabımla çok mutlu oldun. HaNi zıplıyor ve beni yanağımdan öptükten sonra kaçıyor. Senin utangaç gülüşün çiçeklerin filizlenmesine benziyor. Bütün dünya parlak. Bu gün senin yüzün bile…

Senin yüzün bile havai fişeklerle dolu.

Baek Seung Jo'nun GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin