(Bu gün lisansımı aldım)
Wu Ha Ni sen mi süreceksin? Yürüsek daha iyi olmaz mı? Arabanın anahtarlarını bana ver.
Senin gülüşünün sesi güneş ışığı gibi parlıyor… bunu durumun ne kadar korkunç olduğunu fark etmeden önce söyledim. Tıpkı düşündüğüm gibi… iyi sürseydin Wu Ha Ni olamazdın.
Tüm vücudum ürperdi ve tüylerim diken diken oldu. Sen daha sağını solunu ayırt edemezken nasıl ehliyet aldın? Sen kendi başına sürmeyi deneyeceksin. O zaman ben ne olacağım? Senin için endişeyle beklerken kalp krizi mi geçirmemi istiyorsun?
Bir yıllık evlilikten sonra dul kalmak istemiyorum. Eğer dahi Baek Seung Joo olmasaydı kim senin gibi bir kuklaya araba kullanmayı öğretirdi. Kendim için kötü hissediyorum, çünkü seni devamlı takip etmek ve sana nasıl kullanacağını öğretmek zorundayım.
Senin tembellik etmenin yanında öğrenmeye hiç niyetin yok.
Düşündüğüm gibi okulda iyi olamayan öğrencinin mükemmel örneği. Ne zaman büyüyeceksin? Bu kadar mutlu musun ufaklık? Bu araba kullanma denemesi değil, bu tamamen bir araba yolculuğu gibi.
Bu bir ilk. Yüksek sesle şarkı söylemek, konuşmak ve gülmek senin parlak kişiliğinin yanında.
Wu Ha Ni sen her zaman beni silahsızlandırıyorsun ve farklı bir tarafımı ortaya çıkarıyorsun.
O zaman bu Wu Ha N inin cazibesi. Sen olmasaydın ben her zaman tedbirli davranırdım. Daha farklı konuşurdum ve muhtemelen planında gitmeyen her şey için sinirlenerek hayatımı yaşardım. Sana bakarken devamlı aptallık etmek istiyorum. Ağlamak istediğim bunun gibi durumlarda sen beni güldürüyorsun. Senin sayende tek düze bir hayattan günde birkaç kere çıkabiliyorum. Bu eğlenceli ve beklenilmeyen bir levreği tatmak gibi beni mutlu ediyor. 10 yıl sonra bu nasıl olacak? Biz nasıl olacağız? Sen hala dilsiz ve ben sana bir şeyler öğretmekle meşgul mü olacağım?
Bizim küçük sevimli bebeğimiz olduktan sonra biz mutlulukla yaşayacak mıyız?
50 yıl sonra biz beyaz saçlarımızla nasıl olacağız?
Hadi güzelce yaşlanalım ve bu yaşlanma öyle ki mutsuz ve sefil olmasın. Zamanın uzunluğu gibi alçak gönüllü. Hadi zamanımızı birlikte geçirelim. Hadi böyle yaşayalım… uzun uzun bir süre birlikte…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baek Seung Jo'nun Günlükleri
FanfictionOh Ha Ni, mükemmelliyetçi Baek Seung Jo'ya aşık olan beceriksiz bir öğrencidir. Bununla birlikte, Seung Jo ona karşı kayıtsızdır ve aşkını ret eder. Ha Ni'nin evi çökünce, o ve babası, eski bir arkadaşının evine taşınır. Babasının arkadaşının oğl...