“ Anne, seni arayacağım”
“ Ben çıkıyorum, Eun Jo”
Bu mesajı EunJo yoluyla sana iletebileceğimi umuyorum…
Sana bakıyorum… ama sen kendi perişan dünyandasın, beni takmıyorsun bile…
EunJo’ya sarıldığım gibi sana sarılamıyorum… Annem gibi olamıyorum sana karşı… Sana “kendine iyi bak” bile diyemiyorum…
Çünkü ben de en az senin kadar şapşalım! Ben yokken kendine iyi bak diyemiyorum…tek yapabildiğim sadece gözlerine bakabilmek…
Beni daha ileriye taşımak için, şimdi oturup biraz dinlenmen gerek… hadi o zaman… daha yükseklere uçabilmek için elimizden gelenin en iyisini yapalım!
Biz.. umuyorum bunu kısa zamanda başaracağız, zor görünse de…
( HaNi Seung Jo’nun çalıştığı restoranda oturuyor. Seung Jo evi terkettikten sonra. )
Bu üzgün yüzü bir daha göremeyecekmişim gibi geliyor…Uzun zaman olmuştu görüşmeyeli.. Elini “ merhaba” diyerek sallıyorsun bana… Kalbime nasıl da böyle izinsizce girdin…
Belki de farkında olmadan seni görmeyi arzuluyorum? Belki de bu yüzden senin yüzünü gördüğümde içten içe mutlu oluyorum…
Ne yapacağım ? Sen… Yani demek istiyorum ki senin için neyim ben böyle ki, benden asla vazgeçemiyorsun..
Bana olan aşkın bir türlü bitmek bilmiyor… Peki neden böyle olduğu halde sana uyuz olmuyorum?
Çalışırken gizli gizli sana bakmayı da oldukça ilgi çekici buluyorum…
Kahveni iki elinle tuttarken seni izlemek, esnemen, kalemini dişlemen, cevabını bilmediğin bir soru sorulduğunda başını kaldırman ….
Yalnızken mutlu olacak kişilerden değilsin asla.. Wu HaNi.. beni kendine bağımlı ettin… sanki oksijenim gibisin artık …
Ve bir ağaç gibi sanki… hep yanı başımda olan…
Ne oldu acaba? HaNi’yi görmeyeli bir kaç gün oldu..
Acaba hasta filan mı? Ne olursa olsun, konunun dersler olmadığına eminim..
Beklemek işkence gibi sanki! Sen de beni beklerken yorulmuş muydun yoksa? Neredesin şimdi….
HaNi’yi görmeyeli 2 hafta oldu. O’nu özlüyor muyum yoksa?…
Buraya her gün gelen birini merak etmek gibi bir şey olsa gerek bu.. Acaba gerçekten bu mu hissettiklerimin sebebi…
Sakin olamıyorum bir türlü…Her kapı açılışında irkiliyorum.
(Resim : Sahne: HaNi bankta Seung Jo ile evde diğer kızla birlikte yaşama meselesi hakkında konuşuyor)
Ahmak! Budala! Direkt sorabilirdin değil mi?
Bu kadar sıkıntıyı tek başına çekmek.. böyle üzüntüden renginin atması…
Seni böyle acı çekerken görmek… peki bu neden kalbimi böylesine acıtıyor ki …
Kalbim gerçekten acıyor… Bunu bildiğimden olayı duyduğumda hemen seni bulmaya geldim.
YOON HA RA YÜZÜNDEN ACI ÇEKME, BUDALA! KENDİNE BİRAZ DAHA GÜVENSEN OLMAZ MI ?
Çok kararlı birisin. Her konuda elinden geleni yapmak için kendini paralayan Wu HaNi.. başkaları için gözyaşı döken Wu HaNi…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baek Seung Jo'nun Günlükleri
FanfictionOh Ha Ni, mükemmelliyetçi Baek Seung Jo'ya aşık olan beceriksiz bir öğrencidir. Bununla birlikte, Seung Jo ona karşı kayıtsızdır ve aşkını ret eder. Ha Ni'nin evi çökünce, o ve babası, eski bir arkadaşının evine taşınır. Babasının arkadaşının oğl...