(İğneler Korkutucu)
‘’Wu Ha Ni! Neyin var. Eğer onunla ortak olursam bende F alacağım. O nasıl bu yetenekle hemşire olmayı bekliyor… yarı endişe ve yarı alay…’’
Fısıltılar kesinlikle HaNiye doğrultuluyor. Nereye gitti.
Umarım bir yerde yalnız ağlamıyordur. Kalbim huzursuzlanıyor, sanki ağır bir kaya parçası konuşmuş gibi…
Tıpkı düşündüğüm gibi HaNi laboratuarda yalnız saklanıyor. İçinde tuttuğu bu acı yüzünde görünüyor. HaNi için kötü hissettiğimden diyorum ki ‘’Eğer korktuysan bırakmalısın. Ben doktor olacağımı söylediğim için sen hemşire olmak istedin. Bir çok insana yük olmayı bırak ve şimdi vaz geç.’’
Ben sonunda söylememem gereken bir şeyi söyledim. HaNi2nin özelliği bu gerçi, uysalca durabilir; bir ot sapı gibi, küçük bir motivasyonla bir çam ağacı gibi dimdik durabilir. Bu yüzden onun ağlamasını kabul etmedim. Çünkü ona sahnenin arkasından gizlice yardı edersem daha fazla yardımcı olacağımı hissettim. Ama HaNinin oyuncak ayıyla pratik yaptığını gördükten sonra , bazen bir havuç ve çubuğun gerektiğini düşündüm. Bugün kendime geriden baktım. HaNiye olan aşkımı göstermekte çok zayıfım.
HaNi için kendi iliklerimden vazgeçmem aşkın bir parçası olamaz mı? Sanırım şu an zor zamanlar geçiren eşime elimi uzatmalıyım. Tabii sinirlenmekten deli gibi terliyordum. HaNinin kanımı daha rahat alabilmesi için kolumu bir gülümsemeyle uzattım. Ama bu Wu Ha Ni ….
Gerçek farklıdır…
Aşk adına bu acıya dayanmak benim için çok can yakıcı oldu.
‘’Kanıyor, kanıyor. Başardım!’’
Benim aşırı heyecanlanmış eşimi görmek prensiplerimi bir kenara bırakmanın ne kadar iyi bir fikir olduğunu düşünmeye başladım. Bu iyiydi, HaNi.
Sen hastanın acısını kendi acısı gibi düşünen iyi bir hemşire olabileceksin. Şırıngada pek yetenekli değilsin ama, senin nazik sıcak kalbin seni gerçek bir hemşire yapacak.
Wu Ha N inin yeni insan test deneği Baek Eun Joo olacak.
‘’Kardeşim geldin mi?’’
İyi şanslar Eun Jo!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baek Seung Jo'nun Günlükleri
FanfictionOh Ha Ni, mükemmelliyetçi Baek Seung Jo'ya aşık olan beceriksiz bir öğrencidir. Bununla birlikte, Seung Jo ona karşı kayıtsızdır ve aşkını ret eder. Ha Ni'nin evi çökünce, o ve babası, eski bir arkadaşının evine taşınır. Babasının arkadaşının oğl...