Baek Seung Jo'nun Günlükleri Özel Bölüm 4

750 11 0
                                    

(Baek Seung Joo Benim Kocam!)

Ji Soo’yu uzun zamandır görmemiştim. O benim küçük kardeşim gibidir…

Ji Soo’nun biraz aşırı olan bağlılığı şüphesizki HaNi nin hislerini incitecektir.

Kendini Ji Soo ile karşılaştırmasa iyi olur…

Bir kz daha HaNi nin gözleri sarktı. Onun enerjisi tükendiğinde her zaman böyle olur.

Beni çok iyi hissettirmeyen bir nedenden dolayı o yılgın görünüyor.,

Gülebilmemin nedeni elimden gelenin en iyisini denememin nedeni hepsi sensin HaNi.

Aşağılık kompleksini bir kenara bırakabilsen bu çok iyi olurdu.

Sorun ne? Sen uyuyamıyorsun. Hiç yerinde duramıyorsun.

Sanırım bu Ji Soo yüzünden. Kukla!

Benim umutlu dileklerime rağmen, sonunda Ji Soo ile karşılaştın sanırım.

‘’Bu ne çeşit bir yanlış anlama? Küçük bir kız kardeşi de mi kıskanıyorsun? Sen inanılmazsın.’’

Açıkçası ben HaNi’nin Ji Soo’ya iyi biri gibi görüneceğini umuyordum. Çünkü o, Baek Seung Jo’nun eşi. Bu yüzden Ji Soo onu kabul edebilirdi.

Eğer Ji Soo onu üzmeseydi, çok iyi olurdu. Her zamanki gibi nasıl hissetiğimi açıklamak çok zor.

‘’O zaman Amerika’ya gitmemeliydin. Bu kadar yıl boyunca sevdiğin insandan nasıl ayrı kalabilirsin? Eğer ben olsaydım Amerika’ya gidemezdim. Asla! Baek Seung Joo buradayken ben nereye gidebilirdim. Bunu hayal bile edemiyorum!’’

İşte bu! HaNi den etkilenmemein nedeni. Ben Baek Seung Jo, içtenlikle söyleyebilirim ki ben tamamen sadece HaNi için varım. Benim Nuhun salyangozum, kötü muameleye ve küçük görmeye katlandığın için bana gel. Wu Ha Ni’nin samimiyeti.

Kukla! Yine tek başına ağlıyor musun? Ben etrafta olmadığımda ağlıyorsun…

Ben bundan gerçekten nefret ediyorum!

‘’ Nuhun Salyangozu, ağlayan bebek Wu HaNi. Burada ne yapıyorsun?’’

‘’Ben sadece seni kaybetmekten korktum. Acınacak haldeyim değil mi?’’

Evet zavallı Wu HaNi.

‘’Ben seni seçtim. Sen benim için teksin.’’

Çünkü sen hayatın tehlikedeymiş gibi beni sevebilen tek kişisin…

Çünkü sen sonsuza kadar bana bakabilecek olan tek kişisin…

Keşke sen ve ben sadece bir an için birbirimizin yerinde olsaydık, o zaman seni gerçekten ne kadar çok sevdiğimi fark ederdin.

Çünkü o zaman sen asla, senin hakkında nasıl hissettiğime inanmayıp bunun için üzülmezdin.

Ama kukla gibi, Wu Ha Ni, benim gerçek hislerimin farkına varmıyor.

Baek Seung Jo'nun GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin