Stratila som ich ale chcem nájsť seba

40 1 0
                                    

Poznáte to, niekoho stretnete, začnete si rozumieť a postupom času si na toho človeka zvyknete. Vídate ho každý deň, rozprávate sa každý deň a potom sa nájdete v stave, kedy ste schopný preňho urobiť čokoľvek. Zrazu je vo všetkých vašich plánoch, spomienkach a myšlienkach, stáva sa súčasťou vášho života, súčasťou vás. Smejete sa spolu, plačete a navzájom sa podporujete. Robí vás šťastnejším a lepším človekom. Nezáleží, či je to kamarát, kamarátka, priateľ alebo priateľka. Emocionálne vás dopĺňa, posúva vás ďalej. Cítite sa vďaka nemu kompletný.

Život ale nie je tak jednoduchý, tak ľahko prežitý, nie je to prechádzka ružovou záhradou, ani žiaden román so šťastným koncom. Ľudia odchádzajú, ľudia zrádzajú a klamú. A niekedy človek, o ktorom ste si mysleli, že s vami bude do konca života vás opustí v najneočakávanejšej chvíli. A vtedy to bolí, pretože často si zoberú so sebou tú časť vás, ktorú ste im venovali a už nikdy ju nevrátia. Cítite sa prázdni a v mnohých veciach strácate záujem. Strácate seba. Viníte sa, a myslíte si, že životom už kráčať sami nezvládnete. Tá osoba sa stala vašou prioritou, vaším všetkým. Mysleli ste vždy prv na ňu a až potom na seba. No, čo potom ak odíde? Prázdnota. Nikto s kým sa deliť o jedlo, tiché večere bez dlhých telefonátov, objatia, na ktoré sa nedá zabudnúť a prázdny vankúš vedľa vás v noci . Ako čas plynie, uvedomíte si, že ho strácate. Ten drahocenný čas. Míňate ho spomínaním na veci, ktoré sú dávno preč, prianím si vrátiť niečo, čo sa vrátiť už nedá a čakaním na niekoho, kto už sa posunul ďalej a naspäť sa nevráti.

A potom sa zastavíte. Premýšľate. Kto som? Kto som bol? A kým chcem byť? Uvedomíte si, že stratiť tých najbližších bolí, no stratiť seba, to je to, čo bolí najviac. Možno si to neuvedomujete, ale zabúdate na seba, vaše potreby a vaše šťastie. Vy ste to, čo vám ostane až všetko stratíte, vy ste to, čo budete mať stále pri sebe. A nevážite si to. Nevážite si tú najdôležitejšiu osobu v živote, a tou ste predsa vy sami. Svoje potreby odsúvate na posledné miesto.. A príde čas, kedy si začnete uvedomovať, že trápiť sa pre ľudí, ktorí sa netrápia pre vás sa nevypláca. Cesta naspäť ku sebe nebude ľahká, ale bude stáť zato. Bude hrboľatá a mnoho krát sa nájdete v situácií, ktorá vám príde neobstojná, ale nevzdávajte sa, pretože to vydržíte. Všetko, čo za niečo stojí, má svoju cenu, len si ju treba uvedomiť. Život je krátky, no spoznáte veľa ľudí, ktorí vo vás zanechajú bolestivé stopy ale nenechajte ich ovplyvniť váš život zlým smerom. Pretože ste to vy kto ostane až všetci odídu.

Skryté myšlienkyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora