Ťažko bez teba, ťažšie s tebou

13 2 0
                                    

Už je to nejaký ten piatok, čo sme si hľadeli do očí a zhovárali sa. Teraz sa naše pohľady míňajú, no stále pohľad skončí na tom druhom. Vyhýbame sa, nevieme sa ani pozdraviť. Cítim sa hlúpo, slabo no nesmiem to dať najavo. A tak kedykoľvek si nablízku usmievam sa a tvárim sa šťastne, aby si ani trošku netušil, že ma to zabíja, že mi chýbaš. A možno robíš to isté a možno ti na tom nezáleží.

Vieš, to je to, ty tomu nechápeš a je ti to jedno. Je ti jedno, že si mi ubližoval a nesnažil si sa to ani pochopiť. Za tie mesiace si ma donútil veriť tomu, že sme kamaráti, že ti môžem veriť, že si tu pre mňa, no pravda je taká, že ty si tam pre mňa nikdy nebol. Bol si tam kde ja ale nikdy so mnou. Tváril si sa, že ťa zaujímam ale akonáhle si ma stratil z očí, nevedel si, že existujem. Nevedel si sa ozvať. Myslel si na každého v okolí no na mňa si si nevedel spomenúť. A ja som ťa mala na mysli neustále. Ozval si sa iba vtedy, keď si niečo potreboval a ja som ti vždy pomohla. Bola som ako hračka, ktorú si použil, keď si sa nudil. A mňa to zvnútra zabíjalo, no držala som sa lebo si mi venoval to málo času. Tú biednu odpoveď, ten pohľad do očí, na ktorý som sa tešila každý deň. Bola som rada, keď si ma objal, keď som mohla byť v tvojej blízkosti. No tebe to bolo jedno. A ja som si to nechcela priznať. No ako sa hovorí, všetko raz končí a mňa to prestalo baviť.

Uvedomila som si, že byť v tvojej blízkosti len aby som na chvíľu cítila pocit radosti mi prinášalo iba bolesť. A to mi za to nestojí. Ničila som sa, upadala som nižšie, bola som neustále smutná. Lebo ty si nevedel, že existujem a pre mňa si bol všetkým, čo som potrebovala k tomu aby som ráno vstala z postele. A tak som sa rozhodla, že to musí skončiť. A bolo to pre mňa ťažké a stále je. Chvíľu si sa tváril, že ti na tom záleží, ale keď tak spätne pozerám, ak by ti na tom naozaj záležalo nedošlo by to až sem, pretože by som nemala dôvod. A tak cez všetku tu bolesť, spomienky sa pred tebou musím usmievať, pretože ty si moje utrpenie už nezaslúžiš, hoc z malej časti sa moje srdce bude za tebou stále ozývať. Ale taký je život a ja musím ísť ďalej aj bez teba. 

Skryté myšlienkyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin