Legacy Part 4: Guilt

291 30 42
                                    


Konu:
Thanos, Dünya'ya bir nevi kıyameti yaşatıp ortadan kaybolmuştur. Dünya kıyameti yaşarken Yenilmezler ekibi ise Wakanda'da kendi iç dünyalarına hapsolmuşlardır. Tony suçluluk duygusu ile kavrulurken, arkadaşlarının desteği gecikmeyecektir.

Bölüm:
"Gamora," diye kızın adını fısıldadı Nebula, gözlerini kapatıp. "Bana yardım etmen gerekiyor, kardeşim. İkimizin de intikamını alabilmem için bana yardım etmen gerekiyor."

Nebula kimse fark etmeden bindiği savaş gemisinin içinde gözleri kapalı bir şekilde bekliyordu, ama gitmesi gerektiğini de biliyordu.
Gemiyi çalıştırıp havalandığında izleyeceği rotayı ekrana kodladı ve dümeni kendine çekti. Titan Gezegeninde ki Milano'yu bulmak zorundaydı.
Olanlar olmuştu, Thanos sonunda istediğini elde etmiş ve evrenin yarısını yok etmişti. Gamora ölmüştü, diğer herkesle beraber...
Nebula uzun bir yolculuk geçirmişti. Sonunda Titan'a vardığında gemiyi zemine indirdi. Burası hatırladığı gibi değildi, çok şey değişmişti ama umursamadı. Bulmak için geldiği Milano, az ileride göz alıcı bir şekilde, bu kızıl gezegenin ortasında parlıyordu. Zaman kaybetmeden gemiye girip etrafına bakınmaya başladı. Gamora'nın kokusunu alabiliyordu, bu geminin içinde kız kardeşi çok uzun zamanlar geçirmişti. Nebula, o sırada Gamora'nın günlüğünü hatırladı. Kız kardeşi bir video kaydı tutuyordu, ama bunun nerede olduğuna dair bir fikri yoktu. Tek amacı günlüğü bulmakmış gibi, geminin içini aramaya koyuldu ve sonunda istediğine ulaştı. Milano'yu çalıştırmadan önce bu günlüğü izlemek istiyordu. Gamora'ya ait bir şeyler, onu ne kadar çok sevdiğini bir kez daha hatırlatacaktı.
Nebula kaydı çalıştırdı. Siyah-kızıl saçlarıyla Gamora ekranda belirdi.
"Bugün Groot'u dans ederken yakaladık, şuna bakın," demişti Gamora ve ekranda Groot'un gizli çekilmiş bir videosu belirmişti. Groot kulaklık takmış, dans figürleri sergiliyordu.

Drax, Quill ve Rocket hepsi gizlice Groot'u izliyor ve gülüyordu. Herkesin bir arada olduğu mutlu zamanlardı.
Gamora'nın Ronan'ı yendikten sonra çektiği video dahil, birçok anıyı özlemle izlemişti Nebula.
Ekran karardığında kısa bir süre daha bakmaya devam etti. Tam kapatacakken, bir ses işitti ve Gamora yeniden ekranda belirdi.

"Nebula," diyordu Gamora, "eğer işler yolunda gitmezse, eğer... bilirsin işte ben ölmüşsem, onu nerede bulacağını artık biliyorsun kardeşim."
Gamora ekrana bakıyordu, gözleri dolmuştu, kaydı izleyen Nebula ekrana iyice yaklaştı ve dokundu. Gamora kendisine bir mesaj bırakmıştı, bu Nebula için çok kıymetliydi.

"Thanos ikimizi de mahvetti, benim çocukluğumu elimden çaldı, senin insanlığını... Bizleri bir ölüm makinesine çevirdi, bir canavara... Bazen, bazen kendimi neden hâlâ öldürmediğimi düşünüyorum, ama... ölmek istemiyorum Nebula. Peter'ı seviyorum, burayı da... Ve seni de seviyorum Nebula, her zaman sevdim kardeşim. Bu kaydı izliyorsan, sana yalvarırım, Thanos'u bul ve intikamımızı al."

Kayıt sona erdiğinde, Nebula akamayan gözyaşlarını silmek için yüzüne dokundu. Sonra Peter'ın koltuğuna oturup Milano'yu çalıştırdı. Gitmesi gereken yeri biliyordu, alması gereken bir intikam vardı.

Wakanda- El Dorado- Altın Şehir (Africa)

Herkes şoktaydı, daha saniyeler önce burada olan insanlar, savaşçılar, kahramanlar küle dönmüş ve Thanos ortadan kaybolmuştu.
Tony avuçlarından kayıp giden küle bakarken, bir damla gözyaşı yanağından süzüldü.
İçi içini yiyordu, vicdanı ona çiviler gibi batıyordu. Şimdi ne yapacaktı?
Bir el omzuna dokununca elinin tersiyle gözlerini sildi. Bu Natasha'ydı.
"Kalk," dedi kızıl kadın, "içeri geçiyoruz."

Tony bir müddet ona baktı. Az evvel Bucky'i kaybetmişti, ama yine de güçlü görünüyordu. Peter ile kan bağı yoktu belki, ama Tony onu oğlu gibi seviyordu, sevmişti.

Masters of Infinity (Stony)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin