Bölüm 7

774 100 83
                                    

ÖNCEKİ BÖLÜMDE OLANLAR...

Levi aniden yataktan fırladı ve ellerimi tutarak "Çayda bir şeyler vardı, sarhoş oldum, sensin sandım." dedi.

Aman Allah'ım meğer onları yatakta çıplak basmamın arkasında çok masum bir sebep varmış! Güldüm ve "Affettim." dedikten sonra deliler gibi öpüşmeye başladık.

Bu adamı seviyorum dostum...

DEVAM EDİYOR...

Üçüncü Bakış Açısı

Petra üstünü giyinirken Ereniye'ye öldürücü bakışlar atıyordu, omuzlarını silkti. Yiyişen çifti arkasında bırakırken (edebiyat bak bu edebiyat) "Ah! O kaşara gününü göstereceğim, kimse Levi'yi benden alamaz!" diye geçiriyordu. Başka bir plan bulmalıydı, Ereniye'yi baştan aşağı şoke edecek bir plan bulmalıydı. Sonuçta onları yatakta, sevişirken basmasına rağmen gıram bir şey değişmemişti. Sanırım Ereniye biraz maldı....

 Petra AŞAĞIYAYA Mikasa'nın yanına indi. Mikasa Petra'yı gördüğü zaman heyecanla planın nasıl gittiğini sordu, Petra omuzlarını silkti ve öldürücü bakışlar atarak, "İşe yaramadı." dedi. Mikasa meraklı gözlerle, "Nasıl?" diye cevap verdi. Petra yeniden omuzlarını silkti ve "Galiba Ereniye biraz mal." diyerek devam etti. Mikasa kıkırdadı ve "Evet biraz maldır." cevabını verdi.

Ereniye'nin Bakış Açısı

Ne kadar aptalım! Levi beni aldatıyor sanmıştım, meğerse Petra'yı ben sanmış. Ahh gözlerine kurban olduğumun çocuğu Levi, benim minik haşin erkeğim. Petra'nın getirdiği çayı mutfağa götürdüm ve minik haşin erkeğime kendim ellerimle çay yapmaya karar verdim ama o an bişey farkettim, Petra'nın getirdiği çaya dokunulmamıştı. Amaan ben sanmış sonuça ne önemi var gerisinin. Hazırladığım çayı Levi'yegötürdüm ama Levi çayı içmeyi reddederek "Şuan içmek istemiyorum." dedi. Dünyam başıma yıkılmıştı nasıl hazırladığım çayı içmezdi! Beni aldatmasını anlarım ama çayımı içmemesi gururumu incitmişti... Sesimi yükselterek "BENİ SEVMİYORSUN DEĞİL Mİ? HER ŞEY BİR OYUNDU DEĞİL Mİ?" dedim. Levi gözleriyle 'noluyo amk' bakışı atıyor ve anlamaza yatıyordu. Elimdeki tepsiyi ona fırlattım odadan koşarak uzaklaştım, Levi erkekliğini okşayarak(çünkü biz malız) "Kaçma gel buraya aşkım, nereye gidiyorsun?!" diyerek beni kovalıyordu. Köşkten bir HIŞIMLA çıktım (Evvv evvv edebiyat yaptım. Evv evv Farsça evvvv.) ve aniden yola fırladım ki araba çarpsın. Hikaye ancak böyle devam edebilir...

Ki düşündüğüm gibi oldu. Gözlerime gelen farların ışığıyla gözlerim KAMAŞULLAHLANDI. Birkaç saniye sonra ise tek hatırlayabildiğim şey, gözlerimin önünün kararmasıydı.

(DI DITT DINNN DI DINNNN, dramağğğ  geliyo kızlar hazır olun)

Üçüncü Kişinin Bakış Açısı

Jean aniden arabadan fırladı ve çarptığı şeye bakmaya gitti. Çarptığı şey.. Çarptığı şey.. ERENİYE'YDİ 1!!1!!!1!!!11!!!1!!!11!!

Levi koşarak Ereniye'nin yanında geldi. İki gözü iki çeşme ağlayarak Ereniye'nin saçlarını okşuyordu. Jean ise Levi'ye bakarak "Ahh aniden önüme çı-çıktı, vallahi görmedim patron." dedi. Levi'nin gözyaşları Ereniye'nin masum yüzüne düşerken Levi kafasını kaldırdı ve Jean'e "Hemen 153'ü ara dedi. Beş dakika sonra Ankara Büyükşehir Belediyesi Ereniye'yi aldı ve götürdü.

DEVAM EDECEK.......

-------------------------------------------------------

Eveeet arkadaşlarr ııı bu bölüm biraz kısa oldu ama köpeğim ishal olduğu için bu kadar yazabildi fazla kokayin iyi gelmiyomuş ahahahahaha ancak birdahaki bölümleri benim Jenkem (bunu iyi araştırın şekerlerim) bağımlısı şempanzem MyShitisPerfect  yazıcak.

Vote ve yorum sayısı çok düşmüş durumda, bu durumdan hoşnut değilim ben, köpeğim ve şempanzem burda sizin için saatlerimizi harcayıp bu AŞIRI GÜZEL edebi eseri yazıyorsak saygı gösterip Vote verin, vermezseniz yeni bölüm atmam !!!!111!!!!!!11!!111

Titan-ı Memnu (Shingeki no Kyojin - Japanese Soup Opera)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin