Niall : Deschide dreacu' televizorul ăla , mai sunt 5 minute si începe meciul.
Louis : Hoo mâncătorule de piersici , s-a luat curentul.
Harry : Și ce? Adu' curentul înapoi , de ce stai degeaba?
Liam : Eu zic să-l invocam .
* * *
Liam : Zayn , dacă sufli în lumânări , nu se aprind , tăntălăule.
Zayn : Dar nu mai este curent. Fără curent fără lumina la baie. Fără baie fără oglindă. Și fără oglindă cum să îmi aranjez părul asta așa de fabulos?
Harry : Arăți de parcă s-a câcat o cioară constipată pe fața ta.
Zayn : Aoleooo , de cănd avem ciori în casă?
Niall : Avem ciori? Asta înseamnă mâncare. Unde sunt? Unde ați ascuns ciorile?
*deodată se aprinde curentul*
Louis : Mulțumim Doamne pentru minunile tale. Sper că a ajuns cioara la tine în semn de recunoaștere. Amin.
Niall : Nu pot să cred. I-ai dat cioara lui Dumnezeu? Nu e corect , el era vegetarian.
Harry : Lipiți-vă gura cu scoci , a început meciul.
Liam : Pariez pe Germania.
Louis : Du-te mă de aici. Messi cel mai tare din parcare. Hai Argentina. Hai campionii.
Naill : Aaa , deci ați dus ciorile în parcare , așa-i? Și Messi le mănânca acum? Să-i stea în gât. *Niall pleacă*
Louis : Niall nu..
Harry :'Lasă-l , nu-i strica visele bietului băiat.
* * *
Liam : GOOLLLLLLLLL. ȘTIAM EU. CINE E CEL MAI TARE? GERMANIA E , GERMANIA E CEA MAI TARE. MĂNCAȚI VERDEAȚA DE PE GAZON , CÂCĂCIOȘILOR.
Zayn : Înca nu s-a terminat meciul Liam, stai jos si pune-ți tricoul la loc. Am văzut prea multe la viața mea. Prea multe.
Harry : Deci sa înțeleg că te-ai uitat în Oglindă?
Zayn : De ce? AM CEVA PE FAȚA? SPUNE , AM CEVA PE FAȚA?
Louis : Da , parca îți iese un al doilea cap ......sau e un coș?
Zayn : MAI BINE AL DOILEA CAP DECÂT UN COȘ.
* * *
Louis : L-ați văzut pe Niall?
Harry : Oh nu. De asta a pierdut Argentina. Ce i-a făcut lui Messi?
Louis : Lasă asta acum. L-ați văzut pe Kevin?
*Niall intră in cameră cu cateva pene gri în gură*
Louis : Kevin....*leșină*
Asta este primul capitol. Vreau sa stiu daca are rost sa continui cu aceste Pamflete. Va astept părerile. :>