4. Ori ești somnambul ori posedat.

2.2K 181 25
                                    

Harry : Scularea saci împutiți de pufuleți .

Niall : Ori ești somnambul ori posedat.

Harry : Din fericire pentru mine , nici una.

Louis : Boo Bear , unde e Kevin?. Aa da , DE CE DRACU' MĂ SCOLI LA 5 DIMINEAȚA?!

Liam : Oamenii cât de cât normali , dorm la ora asta.

Zayn : ABRACADABRA , HOCUS POCUS .

Harry : Cu toate regretele mele , nu suntem normali.

Niall : Dacă nu mi-ai adus macaroanele cu brânza de oaie , nu ma interesează.

Harry : Trebuie sa mergem la sală , ați uitat , bocitoarelor cu corn în frunte?

Zayn : POFTIM? FRUNTEA MEA E CURATĂ , NU AM NICIUN CORN. Eu sunt fundunicurbeu , ediție limitată.

* * *


*Harry se apucă de flotări*


Harry : 1 , 2 , 3.....


*trece o blondă cu forme pe lângă el*

Harry : 1020 , 1021 , 1022..

Niall : Bună păpușa.

Blonda : Ce mai vrei ? Curul ăsta nu se tonifică singur iar sânii..

Naill : Lallallallalalalala *își pune mâinile la urechi* NU VREAU SĂ AUD CONTINUAREA.

Harry : Tu nu dar eu da. ERAM CURIOS FRATE , AI STRICAT TOT , CASTRAVECIOR ÎMPĂIAT.

Niall : Deci păpușa , mergem mâine să strângem găinațul lui Kevin din hambar?

Blonda : IACC. FĂ-L SĂ DISPARĂ. FĂ-L SĂ DISPARĂ. *fuge*

Niall : Eu am încercat dacă ea nu știe ce pierde...

*Harry fuge după blondă*

Harry : Iubito stai , nu mă părăsi. Nu mă lăsa lângă măncătorul de organe. Iubito!!!!


Niall : Dacă mă găndesc mai bine , o sa ma duc la bucătăreasa din cantină. Știe să gătească , e grasă si musculoasă , deci poate să mă care pe scări . Eu mă multumesc cu atăt. Și pălăria aia îi stă așa de sexi , arată ca o balena cu extensii de păr.

Harry : VOI MURI SINGUR , VOI MURI SINGUR.

Liam : Vei muri lângă noi , nu mai plânge.

Harry : Niall , care ziceai că e numărul bucătăresei?

Zayn : ABRACADABRA , HOCUS POCUS , au mai apărut 2 pătrate de astea ciudate pe burta mea. De doi ani mă chinui să le dau jos dar ele se înmulțesc. Firar al dreacu' de frumușel ce sunt.


600 de cititori si 100 de voturi într-o zi. Doamne , sunteți geniali. Nu mă așteptam la asta, deloc. Vă mulțumesc că adăugați această carte la lista voastră de lecturi , înseamnă mult pentru mine. Continuați să citiți si sa votați dar vă aștept si părerile. :))) Sper că v-a plăcut acest capitol. La mai mult de 30 de voturi îl pun pe următorul.
Ma bucur ca va inveselesc ziua. :))

Pamflete - One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum