Aparatamentului in care băieții locuiesc este scos la vânzare deoarece aceștia nu au mai plătit chiria de doua saptamani.
Harry: Nu ne poti da afara!
Liam: Unde o sa mai stam?
Proprietarul: Asta nu e problema mea, trebuia sa va ganditi înainte sa da-ți toti banii pe un rahat de televizor.
Harry: Zayn l-a stricat!
Zayn: Stai in locul tau, altfel iti va părea rău. Si tot pentru binele tau ai face bine sa iti prinzi parul, eu nu dorm linistit noaptea.
Harry: O sa dormi pe strada daca mai vorbești mult.
Zayn: 'O sa dormi pe strada daca mai vorbești mult' *voce pitigaiata*
*Baietii si-au impachetat tot ce aveau nevoie si au iesit din apartament*
Niall: E numai voastra, natangilor. Acum ce facem?! Avem bani de mancare? NORMAL CA NU.
Harry: E numai vina lui *arata spre Zayn*
Zayn: Singura vina pe care o am este ca sunt frumos.
Harry: Exact, ca un fund de gaina.
Zayn: 1...2....3..
Liam: Ce faci?
Zayn: CE TI SE PARE CA FAC? DOAR NU FAC YOGA IN MIJLOCUL STRAZII. MA CALMEZ, IDIOTULE.
Louis: Se pare ca, calmantele nu isi fac efectul. Opss.
Zayn: De asta cafeaua avea un gust de cacat cu menta, nu?
Louis: De fapt avea gust de menta dar Kevin mai zboara prin casa si cred, ca din greseala a scapat ceva in cafea. Ehh, se mai intampla.
Zayn: SE MAI INTAMPLA? SE MAI INTAMPLA, ZICI? Eu credeam ca e ciocolata. 1..2...3..
Liam: Haideti sa ne calmam si sa gasim o solutie.
Harry: Si ce crezi ca facem Einsten?
Liam: Va cacati in mijlocul strazii, asta faceti. Scuza-ma Dumnezeu, nu asta am vrut sa spun. Imi pare asa rau. Te rog, iarta-ma. Te rog.
Louis: Dumnezeu nu o sa te ierte niciodata, esti un nenorocit. *chicoteste*
Liam: IARTA-MA. TE ROG. ITI DAU LA SCHIMB MACAROANELE LUI NIALL, O PERRIE DE PAR DE LA ZAYN, O PERECHE DE BOXERI DE LA HARRY SI UN MORCOVEL DE LA LOUIS.
Harry: Boxerii mei sunt prea mari, daca intelegi ce zic. Scuze Doamne, dar trebuia s-o spun.
Louis: Morcovelul meu e inchiriat.
Dumnezeu: Nu prea cred, Heroldina, sunt mai sexi ca tine.
Liam: Doamne, tu esti? E O MINUNE. MINUNE AM ZIS.
Dumnezeu: Linisteste-te baiete. Mai respira putin. Ai fost baiat cuminte, te stiu eu. Am vazut tot ce ati facut.
Harry: Stiu ca esti gelos dar fiecare cu viata lui. *face din ochi*
Dumnezeu: Da, stii ce? Blondina si Lingurita primesc un apartament. Voi astia, sa stati pe strada.
Niall: Stiam eu ca donarea mancarii ma va binecuvanta. STIAM. YASSS.
Louis: Si-a donat mancarea? Chiar merita un apartament.
Heii, pufarine. Am spus ca pun next de ziua lui Niall, dar am ramas fara net atunci si nu am putut. Imi pare asa rau, dar ma revansez. Lucrez la o surpriza pentru voi si sper sa va placa. E ceva special, zic eu. In orice caz, v-am cerut sa comentati mai des dar nu mi-ati respectat cerinta. Eu doar incerc sa fac ceva frumos din asta si daca voi nu participati, nu va iesi nimic bine.
Vroiam sa va intreb ceva: Vreti sa fac si cateva texte mai triste cu baietii? Nu le pot numi Pamflete, pentru ca nu sunt. Un fel de imagine-uri daca stiti la ce ma refer.
ANYWAY, CINE VREA DEDICATIE? SUNT CALDE.