Harry : Trebuie sa facem asta. I-am promis managerului. Daca vrem bani , asta e singura opțiune.
Niall : Esti sigur ? Ultima data cand l-am dus pe Zayn la frizerie a trebuit sa plătim 20.000 de lire pentru repararea acelui loc.
Liam : E periculos , frate. Mai bine nu ma bag.
Harry : Baga-ti un afurisit de mar in gura si sa mergem la Zayn.
Louis : Harry are dreptate. Cu ce bani ne mai cumpăram prezervativele cu gust de cireșe? Ne trebuie bani.
*Au intrat in camera lui Zayn iar el isi indrepta parul cu placa*
Harry : OH NU. DUȘMANUL E IN MÂINILE LUI. FUGIȚI.
Zayn : E doar o placa.
Harry : O PLACA? DOAR O PLACA? MI-A UCIS ZILELE FEMEIA ASTA. MI-A LUAT TOT CE AVEAM MAI IMPORTANT PE LUME. M-A STORS DE BUCLE.
Liam : In fine. Am venit sa iti spunem ca ieșim la o inghetata , cu totii.
Niall : Ieșim la inghetata si mie nu mi-ati spus? TRADATORILOR.
*Louis ii da un cot lui Niall*
Niall : Asta a durut , morcoveata.
Louis : Mersi. Kevin m-a învățat tot ce stiu.
Liam : De asta te caci pe capurile oamenilor? Asa-i hă? Ieri m-am trezit cu o putoare , stiam eu ca esti tu. O SA PLĂTEȘTI TOMLINSON.
Louis : Asa ma cheamă , Tomlinson.
Harry : Nu mai conteaza. Haideti sa mergem.
* * *
Zayn : STIAM EU CA CEVA E PUTRED AICI. TRADATORILOR. IMPAIATILOR CU COADA IN CUR CE SUNTEȚI. SPER SA MURITI IN DRUM SPRE MARE , UCIGASILOR. NU MA TUND NICI DACA OBAMA IMI DA O FELIE DE PIZZA.
Niall : Am auzit eu greșit? Sau Obama aduce pizza? De acum pe el il votez.
*Baietii il împing pe Zayn in frizerie*
* * *
Frizerita : Da-te de pe fața mea . Nasul meu nu seamana cu un castravete.
Niall : Te-ai uitat in oglinda? E zvarcolit si dulce. Dulce acrisor. Nu strica putin piper dar ma multumesc si cu asta.
Harry : Zayn , mi-ai taiat 3 bucle. NENOROCITULE.
Zayn : Asta iti trebuie daca ma aduci la închisoarea asta cu foarfeci.
Louis : Ala e Kevin? Ce cauta acolo? Kevin ..sa nu faci treaba mare aici , in magazin. Nu e frumos.
Liam : ȘTIAM EU CA NU E BINE SA VIN. DAR NUUU , NIMENI NU MA ASCULTA.
Am facut acum si al doilea capitol si nu imi vine sa cred ca va place. Credeam ca va fi un dezastru. :))) Va astept părerile. Sa continui?