Niall: Haida'. Trebuie sa mergem la salon.
Harry: Niall, arat eu a fata?
Louis: Crede-ma, am vazut fete cu par mai scurt decât al tau.
Liam: Dar trebuie sa vorbesc cu Sophia pe Skype, nu i-am mai vazut fățuca aia adorabila, de mult timp.
Zayn: Imi place buzele ei, sunt la fel de mari ca penisul meu.
Liam: Oh, asa de mic il ai?
Zayn: Ticălos nenorocit.
Harry: Un fir de par de al meu valorează miliarde de dolari, gelosilor.
Louis: Oh da, atunci o sa ti-l smulg pe tot diseară, am vazut niște papuci misto la magazin.
Harry: Ma flatezi.
* * *
Zayn: Eu sunt primul, doamnelor.
Louis: Dupa tine, domnișoara.
Zayn: Ti-e ciuda ca sunt mai tanar? Stai linistit Tomlinson, nu vei muri singur.
Harry: Unde e Esmeralda?
Liam: Esmeralda?
Harry: Ce? E coafeza mea preferata.
Niall: Numai sa audă Lou asta. <Lou- stylista baietilor>
Harry: Sa nu indraznesti.
Niall: 50 de dolari, cash.
Harry: Ceri cam mult dar sunt de acord.
Niall: Vedeți de ce Harry e preferatul meu?
Harry: Nu iti dau 100 de dolari.
Niall: Hai ca a meritat sa incerc.
Zayn: Sa intram, parul meu se lasa si nu am fixativ.
Louis: DOAMNELOR SI DOMNILOR, ZAYN NU ARE FIXATIVUL LA EL, EVENIMENTUL ASTA SE ÎNTÂMPLA NUMAI LA JUMATATE DE AN.
*Au intrat un salon*
Harry: Esme, scumpo, unde esti?
Louis: Parca vad ca veți fi căsătoriti peste 10 ani.
Harry: Totul e posibil, dragul meu Louis.
Esmeralda: Ia un loc, Harold.
Harry: Mrr, Harold, imi place cum gura ta imi spune numele.
*Esmeralda are 50 de ani*
Zayn: E maritata Harry, lasa biata femeie in pace.
Esmeralda: Defapt nu sunt meritata dar am 12 copii. Sunt atat de mândră.
Harry: 12 copii?! Iti place viața, nu zău.
Esmeralda: Sa nu faceți greșeală asta.
Harry: Oh stai calma, nici nu aveam de gand. Nu ma vad cu 8 copii si o casa plină de jucării. Ma trec toti fiorii.
Esmeralda: Eu ma refeream la greșeală de a te mărita, copii sunt o minune chiar daca nu mai dorm noaptea.
Zayn: Heiiii, eu ma căsătoresc anul viitor.
Louis: Eu i-am spus sa nu dar e un încăpățânat. De-abia aștept sa ii zic 'Ti-am spus eu'
Zayn: Nu iti voi da ocazia asta.
Niall: Ai dreptate, o sa ii dai mai multe ocazii.
Heii. Ce faceți? Scuzați pentru ca nu am mai postat de mult dar am avut teme pentru ca scoala si stres =]]] Anyway, capitol nou, cred ca voi posta o data pe saptamâna, poate de doua ori daca am timp, nu promit nimic. Va multumesc pentru cei 11.000 de cititori , cand am vazut eram 'Paccccc, ce?!' E uimitor, nu credeam ca voi ajunge aici. Sunteti minunați, va iubesc mult.
Si la multi ani iubitul meu Niall, care împlinește 21 de ani. Baiețelul meu creste. Normal ca voi posta de ziua lui, nu as lasa asta sa treacă, sărbătorim cu un capitol nou. In plus de ziua lui sunt singura acasa, Nialler te astept.
Sunt putin dezamagita pentru ca nu primesc multe comentarii :( De ce nu sunteti activi? Serios, ma supăr. Un singur comentariu dragut imi face ziua mai buna.Întrebări:
1. Ce părere generala aveți despre aceasta carte?
2. Ma descurc cu ea?
3. Merita sa fac si cartea a doua?
4. Va amuza?