8. Poate era acum 100 de ani dar nici așa sărac să fii.

1.9K 148 38
                                    

Harry : Crocodililor , cine are chef de party?

Louis : Pune pantalonii la loc și dă-te jos de pe masaă, abia am șters praful ăla nenorocit.

Harry : Upps gospodino. Nici mama nu era așa.

Liam : Eu mă duc să citesc ceva intelectual.

Harry : Limuța, mamă , stai cu noi , nu plecași nicăieri.

Niall : SĂ NE UITĂM LA TITANIC.

Zayn : L-am văzut de mii de ori, mă doare în cur de Jakie.

Niall : L-ai văzut de o mie de ori dar nici nu știi că îl cheamă Jake nu Jakie.

* baieții pun filmul*

Harry : Uite ce ușor a câștigat biletul pe vapor. Norocos băiatul , dar nu la fel de secsi ca mine.


Louis : Taci din gură si bagă niște popcorn în tine.


Naill : AVEȚI POPCORN ȘI MIE NU ÎMI DAȚI NU? ANIMALELOR , FACEȚI ȚARA ASTA DE RUȘINE. CU CE V-AM GREȘIT , HĂ? CU CE?


Zayn : Na de aici ,irlandezo. Nu mai țipa că nu sunt acasă la mama.

*Vine partea când Rose vrea să se arunce de pe vapor*


Liam : Aoleoo , ce are fata asta? E normală la cap? Dă-te jos, copilo.


Louis : Liam , fata e moartă , nu te aude.


Zayn: Uite dobitocul stă și se uită la ea , nici că nu o salvează. NERUȘINAT ÎMPUȚIT. DE ASTA S-A SCUFUNDAT TITANICUL , EXISTĂ HANDICAPAȚI CA TINE.


Harry : Făă ce dracu stai si te uiți la apa? NU AI MAI VĂZUT-O? ARUNCĂTE NAIBII O DATĂ.


Niall : *plange* Părul ei îmi amintea de căpșunile bunicii.


*Vine partea când o desenează Jake*

Niall : MAMI , HANDICAPAȚII ĂȘTIA MĂ PUN SĂ MĂ UIT LA FILME PENTRU COPII MARI. AJUTOR.


Zayn : Uite bădăranul , nu avea un creion mai bun. Și hârtia aia , de unde naiba a luat-o? BĂ , POATE ERA ACUM 100 DE ANI DAR NICI AȘA SĂRAC SĂ FII.


Harry : Știam eu că e norocos. Eu săream direct pe ea , lăsam dracului foaia. Ce are în capul ăla? Corcodușe?


Liam : Ce tactică folosește , ce ușor mișcă creionul pe foaia. TALENT CURAT , TALENT CURAT E ĂSTA. Oare dacă îl chem îmi face și mie așa?


Zayn : *facepalm*

*Vine partea când Titanicul se scufundă*


Niall : Mami unde ești? Vino să mă iei , mi-e frica.


Louis : Tulai doamne de handicapați. Nu au putut să vadă un iceberg de 12 metri. OCHELARI CÂT CHINA LE TREBUIE.


Harry : Săraca fată . Era frumoasă ..era atât de bună *plânge*


Zayn : Și să spunem că trăia acum , ce făceai Harry? Ar avea 100 și ceva de ani.


Harry : Mergeam la un suc , o înghețata.


Liam : Atâta fier pierdut.

* La sfârșitul filmului*

Niall : E ultima dată când mă uit.


Liam : A murit. Jakie a murit. *plânge*


Louis : Uită-te la ea. A ARUNCAT UN COLIER CARE VALOREAZĂ CÂT VIAȚA EI ÎN ATLANTIC. DOAMNE AJUTĂ.


Harry : Nepoata babei arată bine , trăiește?


Zayn : Da , cred că are 50 de ani. Să vedem partea bună , are jumătate din vârsta lui Rose.


Noul capitol. Sper ca va place ^_^ Nu uitați să votați și să lăsați o parere , m-ar ajuta mult.
Acest capitol il dedic văcuței mele Lonidix , te urăsc de iubire. Vă mulțumesc pentru cei 2K de cititori și cele 400 de voturi. Înca nu îmi vine să cred , vă iubesc.

Pamflete - One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum