Louis: UNDE E CRAVATA AIA NENOROCITA? O CAUT DE DOUA ORE.
Liam : E chiar la gâtul tau, idiotule.
Louis: Simțeam eu ca ceva atârna greu la gât.
Harry : Fii fericit ca tu porti cravata, eu trebuie sa stau legat la gât cu un papion. Nu înțeleg femeile, ce naiba mai este si asta? O fundita colorata legată de parca suntem câini.
Zayn: Vedeți ceva diferit la mine?
Harry : Ai o camasa pe tine?
Liam: Ai mai pus câteva kg?
Zayn: Adică vrei sa spui ca sunt gras?! Esti un măgar. Cat de orbi puteți fi? Mi-am tăiat vârfurile, nu se vede?
Niall : Parul tau seamănă cu ciocolata.
Zayn: ......
Niall: Si imi este foame. Foarte foame.
Liam: Uite, mergem la nunta aia si spun oamenii ca nu ii dam sa mănânce. Baga niște salam in tine.
Harry: Sunt asa sexi si fermecător. Sunt perfect.
Zayn: Perfectiunea exista doar la mine. Obișnuiește-te cu asta, cretulina.
* * *
Louis: Unde e mâncarea nenorocitilor? Nu degeaba dau bani la nunta asta.
Liam: Si Niall era ăla obsedat dupa mâncare.
Niall: Vrei sa fii soția mea? Sa ne petrecem timpul împreuna pentru totdeauna cum fac acești oameni minunați la nunta? Voi avea grija de tine, promit. O sa te gust încet, ușor si lin, exact cum iti place ție.
Harry: Niall, ce faci?
Niall: Ma pregătesc sa mănânc o brioșa, nu se vede?
*Zayn vine de la baie*
Harry: Ce ai facut doua ore acolo?
Zayn: A trebuit sa merg la magazin sa cumpăr un feon. Astia traiesc in peștera, nu au auzit de asa ceva.
Louis: Sa bage si astia Copilul Minune, Guța, ceva manele ca mor acilea de plictiseala.
*Vine primul fel de mancare*
Harry: Da, ce-s astia?
Liam: Melci.
Harry : De ce sunt asa tari?
Liam: Nu trebuie sa mănânci si carapacea. Aoleu, nu mai vin cu voi nicăieri, niciodată.
*Baieti merg sa felicite mirii*
Harry: Amice, nu stiu cum sa o zic mai frumos dar iti distrugi viața. Fie asa vorba intre noi, e mai bine burlac. Faci ce vrei, bei cat vrei, nimeni nu te bate la cap si te distrezi. Asta e problema ta, o sa iti para rău.
*Louis se uita la mireasa*
Louis: Awww, felicitări pentru copil. Va fi foarte dragut, sunt sigur de asta.
Mireasa: Ămm, nu sunt însărcinată.
Louis: Esti sigura?
Mireasa: Foarte sigura.
Louis: Eu zic sa iti faci un test dar fiecare cu parerea lui pana la urma.
* * *
Liam: Unde e Niall? Trebuie sa plecam, e târziu.
Zayn: Niall, de ce il lingi pe Florin? Ce a facut bietul om?
Harry: Pastrati distanță, a devenit canibal.
Niall :Pai Liam a spus sa mănânc salam si asta fac. E greșit?
Acest capitol nu e asa reușit dar m-am grăbit. Aseară am fost la o nunta si sunt foarte obosită, nu prea am Imaginație. Nu stiu daca o sa va placa. La 40 de voturi si 20 de păreri, pun next.