Niall : Harry, Harry, trezește-te. Haide putoare împuțită, trezește-te.
Harry : Ce vrei? E ora 6, lasă-mă să îmi fac somnul de frumusețe.
Zayn : Și ziceați că eu sunt narcisist. Na , poftim d-aici.
Louis : SĂ CURGĂ BĂUTURAAA. HAOLEEOOO , HAI IRLANDEZULE LA UN DANS.
Niall : Nu m-ă atinge. I-ați mâinile unsuroase și pline de mucegai de pe mine.
Harry : M-ă bagă și pe mine cineva in seamă?
Niall : Da, ce mai vrei?
Harry : De ce castraveții lui Dumnezeu m-ați trezit?
Liam : În primul rând castraveții sunt a lui Niall..
Niall : Uite vedeți, de asta îl iubesc eu pe Liam.
Liam : Păcat că sentimentul nu e reciproc, Niall.
Niall : Lingurița, gata divorțăm.
Liam : Ai făcut o nuntă pe la spatele meu, puradel mâncăcios? De asta mi-a spus femeia aia 'Domnul Horan' , știam eu că ceva e putred.
Niall : S-a stricat porumbul prăjit pe spatele lui Harry?
Harry : Știam eu că sunt fierbinte. Sunt fierbinte , frige, frige, nici o cisterna de apă nu m-ă stinge, super bărbaaaaaaaat.
Zayn : NU VĂ MAI LUNGIȚI ÎN DISCUȚII DE BĂBĂCIUNI, SPUNE O DATĂ LIAM.
Liam : Astăzi dăm o petrecere pentru cei 4 ani minunați de când suntem împreuna.
Niall : Suntem împreuna? Parcă eram căsătoriti. Cum să îmi faci asta? Mă înseli, nu? Nu îți place mirosul meu de pui fript sau ce?!
Louis : HAIDEȚI LA CLUB. MRRR, DE-ABIA AȘTEPT SĂ PRIND O BLONDĂ FOCOASĂ.
Harry : Boo Bear, și tu mă înseli? Ce s-a întâmplat cu lumea din zilele astea?
*Au ajuns la petrecere*
Liam : Aia e Taylor Swift? Cine a invitat-o aici?
Harry : Stingeți lumina, Stingeți și netul, pune mâna în priză, simte curentul.
Niall : OMG. OMG. Justin Bieber e aici. Respir. Expir.
Zayn : Dacă Taylor Lautner și Taylor Swift s-ar căsători amândoi s-ar numi Taylor Lautner. Morrrrr.
Louis : Blonda aia e Taylor Swift? Eu am sărutat-o.
Harry : CE AI FACUT?
Louis : Bieber, bagă 'Never say never'
Justin Bieber: Dedicație pentru Louis Tomlinson melodia 'Pray'
Louis : Fix pe asta ai găsit-o , canadianule?
Harry : Ești mort.
Louis : Gaga, unde ești când am nevoie de tine?
Niall : Am nevoie de aeeerrrrr, de aeeeeeerrr.
Scuzați-mă că nu am postat de mult doar că nu am avut timp. Și a fost și 23 Iulie *ziua baieților* OMG. Nu am fost la meeting -_-' dar se mai face în August unul deci voi merge. Vă mulțumesc pentru voturi și pentru cei 3000 de cititori. Muah ^.^