17. "Obama is love, Obama is life, don't you mind?"

233 24 4
                                    

Niall: A ajuns pachetul?

Harry: Ce pachet?


Niall: Oh, nimic. Nu mai conteaza. PAAA.


Harry: Unde crezi ca pleci? Vino inapoi, blondina inutila.


Louis: Ce iresponsabili! Hai Kevin, bea ceaiul cat e cald.


Liam: De ce ai da ceai unui papagal?


Louis: Te-ai intrebat vreodata de ce nu?


Liam: Nu fa pe-a inteligentul cu mine, Tomlinson.


Harry: Ati vazut blondina?


Louis: E in beciul cu cele mai bune vinuri de pe planeta!


Harry: Stii ca nu traiesti intr-un castel?


Louis: Poate ca nu, poate ca da.


Harry: Stai.


Niall: Obliga-ma.

*suna la usa*


Niall: IT'S HERE. BE BLESSED AMERICA

Harry: Tu esti din UK.

Niall: Obama is love, Obama is life, don't you mind?


Louis: Asa e, asa e, Limuța mai tii minte cu ce sarmale ne-a servit data trecuta? Am zis ca gust din rai.


Liam: Taci ba, ca acum mi-e pofta. Manca-le-ar mama de sarmale pufoase si gustoase.



Niall: Shhhh, a venit pachetul *atingand cutia fragila usor si delicat*



Louis: Niall, daca inauntru e ceva care respira si se misca, iti sugerez sa nu deschizi cutia.


Harry: Decat daca e o pisica, o pisica mica si pufoasa.


Louis: Exact, decat daca e o pisica.


Niall: Stati, sa va povestesc cum s-a intamplat.


Liam: Nu se termina bine daca incepe asa.


Niall: Asta ar fi una dintre glume. Deci, era vreo 3 dimineata si ma plictiseam. Ghiciti ce mi-a venit in minte atunci? Exact, sa fac cumparaturi. Un mic sfat, nu cumparati nimic online la 3 dimineata, se sfarseste nasol si pe deasupra, iei si bataie. Unde am ramas? Ahh da, vroiam sa cumpar niste botine din piele de sarpe doar ca in loc sa ajung la un magazin de haine, am ajuns la un magazin de animale. Si de aici stiti voi povestea.


Liam: IESI AFARA.

Woahh, a trecut aproape un an de la ultimul capitol postat. Ce trece timpul cand inveti si mergi la scoala, right? Hahah. Anyway, cred ca o sa ma pun pe treaba din nou, asta daca nu m-ati uitat. Kisses xx.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 05, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Pamflete - One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum