Canım Sıkıldı... :*

74 10 2
                                    

Bizimkiler kahvaltıyı hazırlamışlardı.Bayağıda acıkmıştım.Tam oturdum ki Ezgi sırıtarak"Söylesene Merve niye bu kadar mutlusun.Çamaşır yıkamak çok mu güzel,kızlar artık çamaşırlar Merve de".

Nediyodu ya bu.Şeytan diyo ki ağzına demliği geçir.Ağzımdakini yutarak"Ne diyon lan sen,mutluyum çünkü....."Allah kahretsin ne diyecektim ben.En iyisi herşeyi anlatmaktı.

"Tamam mutluy-..."demeden telefonum caldı.Ohh be hiç bi zaman telefon çaldığında bu kadar sevinmemiştim.

"Kızlar müsadenizle telefon calıyor.Ee açmak lazım"İyice sacmalamaya başlamıştım.Neeyse telefonu açtım

"Alo kuzum nassın yavrum,İyisindir işallah,bana bak paraya ihtiyacın varsa söyle kız,tamam mı?"

"Ya anam iyiyim ben,parayada ihtiyacım yok" Lan kimi kandırıyorum,evde doğru dürüst bise yoktu,ama söyleyemezdim,zaten bizim durumuz ortadaydı,zavallı anacım....

"Eee anam sen nasilsın,babam nasıl"

"İyidir iyi o domuza biseycik olmaz.Sen onu boşverde,okul nası gidiyor,kızlar nasıl,evi temiz tutunaaa,bak kontröle gelecem haberin ola"Buraya mı gelecekti offf hayır,yurtda kalmadığımı ögrense beni valla kıtır kıtır doğrar.Neyse kendimi toparlayarak;

"Anacım herşey yolunda,hepimiz iyiyiz,kızlarında sana selamı var,hadi annem kapat fazla gitmesin"

"Tamam kızım kendine iyi bak,üşütmeyesin aa,hadi kuzum gözlerinden öpüyorum"Bi an ağlıyacaktım sanki,zor toparladım kendimi...

"Tamam anacım sende kendine iyi bak,babama selam söyle"demeden yüzüme kapattı.Kesin babam elinden almıştır.Bunu boşverelimde ben boku yedim.Bi acıklama yapmam lazımdı.Daha olan olmuştu cezama razıydım.Bulaşık,çamaşır,tualet temizliği ve daha fazlası...

Sakince iceri girdim,herkes bana bakıyodu.Ceren:

"Noldu annen mi,kötü bişe yok işallah?"

"Yok ya işte annem özlemiş aramış,canım anam"Ezgi bana ters ters bakıyodu.Ve o gıcık sırıtmasını yaparak"Ee biz konumuza dönelim,evet Merve mutluydun,nedenini söyleyecektin ki..."

İnanmayacaksız ama zil çaldı.Lan bu nedir,Allahın sevgili kulumuyum ne...

Olduğum gibi kapıya yapıştim.Bide kim olsun Zehranın ki...

Kapıyı acmadan Zehrayı cağırdım.Nasi koşuyo,nası koşuyo..

Neyse kapıyı açtı.Zehra ağzı açık bi şekilde dururken,kendimi tutamadım.Baran kekeleyerek;

"Kı-kızlar,şe biz şe yapacaz,yani şe icin sizi da-davet ediyoruz"Anlaşılan Baranda yine tutulmuştu.İkisi birbirine mal gibi bakarken olayı kurtarmaya çalıştım.

"Ee nereye davet ediyosun,eveleyip,geveleme yaaa"Baran dalıp, gitmişti.Daha fazla dayanamazdim ensesine bi gecidim,şükür kendine geldi,gelmesinede bu sefer ben dalıp,gittim çünkü Yusuf arkasindan mavi pijamalarıyla,yırtık corabıyla cok tatlı gözüküyordu.Biz böyle dalmış gitmişiz.Birinin acilen bizi kurtarmasi gerekiordu ki bi sesle irkildim."Alooo!! şttt noluyo burda.Bu gevşeklerle ne işiz var lan,cabuk bi şey söyleyin,yoksa bu yamuklara dalacam"Baran arkasına bile bakmadan koştu,kapının arkasına gecti.Ve ordan çaresizce bağırarak:"Cumartesi saat 7 de.Pa-parti va-var gelirsiz diye şey ettim ben"demesiyle Ceren Barana terliği fırlatyorduki,kapıyı kapatı.Allah biz napacaktık.Yine mi ceza yaaa...

Ceren bizi iceri itekledi.Ve sesini yükselterek"Lan onlar ne diyidi.Ne partisi..."Zehra titireyerek"Ceren bu sadece bir parti büyütmesek"Anlaşılan cok sinirlenmişti."Bana bakın,bu partiye gidilmeyecek" dediğinde kızlar hep bi ağızdan"Offf yaaa"demesiyle Ceren iyice celallendi.Ama hic bişe söylemedi.Zaten Ceren sinirenince susar,hatta saatlerce ve bizim konuşmamızada izin vermez.

Hepimiz 3' lü kanepeye dizilmiştik.Kimse konuşmuyordu ve konuşamazdık daa..

O partiye gitmek çok istiyorduk.Nedense bende istiyordum.Ben partilerden nefret ederdim...

Evde bi sessizlik hükum sürerken,

Gercekten canım çok sıkılmıştı....

...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin