Hı Tabi Tabi.. :3

79 13 6
                                    

Yine Pazartesi..Ve okul...Ve temizlik sırası bende...Ve evde doğru düzgün bişe yok...

Yine o saçma sapan müzik sesiyle uyandım.Herkes yatıyordu.Evet bu ses yan komşumuzdan geliyordu.Yada komşularimız desem daha iyi olurdu.Cünkü yan tarafta erkek öğrenciler kalıyorladı.O sacma müzikle hergün uyanıyordum.Zehra yine bişeler mırıldanıyordu.Tahmin edeyim yine o kıvırcık salatayla ilgili olmalı.Bugün okul yoktu diye horul horul yatıyorlardı.Bense camaşırları yıkıyordum.Daha bulaşıklar vardı ve alışveriş yapmam gerekiyirdu.Cok gecmeden kapı caldı.Gerci calmıyordu,resmen kapıyı kırmaya calışıyordu.Kızlarin hepsi ayaklandı.Zehra haric...

Ezgi tam acıyordu ki Rüya hanım ağlamaya başladı"bizi öldürmeye geldiler,sakın açma hayatımın baharındayken ölmek istemiyorum"

Ceren hemen atıldı"Lan gerizekalı ne ölmesi.Ya allahan şunu arka odaya kitleyin"demesiyle Ceyda kolundan tuttup sürükledi bi yandan bağırıyodu"Sizin beyninizi yıkamışlar,evet evet o uzaylılar yapti biliyorum"Ezgi daha dayanamayıp açtı.Bide kim gelmiş olsun.Bizim bakkalcı Rüstem amca.Ceren yumruğunu sıkarak"Yaw Rüstem amca alacaklı gibi niye kapıyı çalıyosun.Bu evde yatan vardır diye niye düşünmüyorsun"

Rüstem amca sırıtarak "Bi bakam dedim nassız iyimisiz diye kac gündür geldiğiz yok merak ettim"demesiyle Cerenin Rüstem amcaya ucması bir oldu.Zor tuttuk vallaha.Neyse Rüstem amcayı yolladık.Ya anlamıyorum niye tüm deliler bizi buluyo...

Neyse ben çamaşırları yıkadım,balkona asarken önüme bi gül düştü.Ödüm kopmuştu.Kimin attığına bakmak icin eğildim.Yan taraftan biri seslendi.Bu yan komşularımızdan Yusuftu. Bana biseler oluyordu,kalbim yerinden çıkıyodu az kalsın.Yaw noluyodu ben yoksa...Yok hayır olmaz canım yaa.Yumuşak bi sesle, gülümseyerek"Günaydın " demesin mi yeminle oracıkta altıma sıcacaktım.Öle mal gibi yüzune bakıyodum ki Ezginin sesiyle kendime geldim" hadi kızim yemek hazırr.Ştt kime diyorum napıyodun sen kim var lan orda"Kekelemeye başladım"Ya ki-kim olacak kızım.Çamaşırları sirkeliyodum"Sırıtarak "Hı tabi tabi bende yedim zaten,bu konu burda kapanmadı,gel hadi kahvaltı hazır".Off ya ne söyleyecektim ben şimdi inanmazdı ki "Yusuf bana günaydın dedi bende mal gibi baktım" desemde beni öldürürler ,erkeklerle konuşmamız yasak da..

Neyse hemen gülü alıp dolabıma soktum.Bi yandan ne söyliyecem diye düşünürken,bi yandanda nedense çok mutludum laa.... :)))

Arkadaşlar yorumlarinızi bekliyorum işallah beğenmişsinizdirr...

;) :))))

...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin