Ceren derin derin nefes alıyo,zehra dayanamayıp,omzuma yatmış,ezgide ellerini cıtlatıyodu ve ben bundan nefret ederim ki bunu biliyor ve inadıma yapıyodu.Dayanamayıp eline çarptım.Bana uyuz uyuz bakıyodu ki; Ceren ayağa kalktı,elini saçlarında gezdirirken tek gözüyle bizi süzüyordu.Ve o sinir bozucu telefonum calmaya başladı, açıp açmamakta tereddüd ederken;Ceren telefonu kucağıma fırlatarak gözleriyle açmamı işaret etti.Ee bende açtım.Kısık bi sesle;
"Alo ben Rüya¿¿¿"
"Niye sessiz konuşuyosuz kızım"
"Ben heralde kayboldum "demesin mi? Al işte bize bi macera göründü.Offf Rüya off.Elimle telefonu kapatarak,kızlara olanlari anlattım.Geri Rüya ya döndüm.
"Bana bak nerdesin sen?"
"Ya ne bileyim,park var burda çocuklar oyun oymuyolar,teyzeler sohbet ediyorlar,işte hava cok güzel,gölde yüzen kuğular,ahh burası cennet gibi"
"Lan gerizekalı ben ne bileyim,hangi park,hangi göl,ne teyzesi ne çocukları yavv,Ya biz seni niye dışari salıyoz ki anlamıyom.Neyse bana bak ordaki teyzelere sor bi bura nere diye"
"Tamam soruyorum,bekle kapatma tamam mı?"
"Tamam gerizekali tamam"
Kızların umrunda bile değildi.Zaten ne umurlarında oldu ki.Onları takmadan işi halletmeye çalışıyordum.Rüya ya geri döndüm.
"Burası Papatya sokakmış"
Demesiyle kafayı yiyecektim vallaha.
"Ya kızım Allah aşkına sende beyin var mı?Ya papatya sokak bizim oturduğumuz sokak değil mi?!!"
"Aaa evet doğru ya tamam ben eve geliyorum" dedi ve yüzüme kapattı.Ya aslında kızlar haklı takmamak lazım bu kızı.Bişey olmaz bu gerizekalıya...
İçeri doğru ilerledim.Ceren yine sinirliiydi.Ben gidince;
"Hı Mervede geldiğine göre kararımı söyleyebilirim"
Birbirimize bakıp,kaşlarımızi olumsuz anlamda kaldırıp,Cerene odaklandık.
"Ben düşündümde aslında...."
Yeminle nefeslerimizi tutmuş,ellerimizi sıkıyoduk ki;
"Tamam lan gidelim bizede bi değişiklik olur."demesiyle Zehra koltuğa cıkıp zıplamaya,Ezgi zafer çığlıkları atmaya,Ceyda kendini yatağa atmaya,bense donup kalmıştım.Dıştan sakin gözüküyodum ama icimde ne fırtınalar kopuyodu,böyle içimde havai fişekler mi demezsin,palyocolar mı,bin türlü şeler..
Anlaşılan herkes cok mutlu olmuştu.Gerci bende....
*******
Evet bugün Cumartesidi.Ne cabuk gecti anlayamadım.Sabah kalkmakta zorluk ceken Zehra sabahın 6 sında kalkmıştı.Evde yemek kokuları,şarkı söyleyenler ve ona eşlik edenler...
Ben ve Ceren yatıyoduk.Bizim dışımızda herkes kalkmıştı.Tabi ya bugün parti var.Yoksa bunları uyandırmak mümkün mü?Elime tencere alıp odalarda gezerdim.Ama bu sefer kahvaltı hazırlanmış,yataklar toplanmış,ev tertemizdi.Yani böyle olacağını bilsedim hergün partiye giderdim yaa....
Neyse bende kalktım,üstümü giyinip, yanlarına gittim.
"Günaydın genclik.Ooo erkencisiniz nasıl olduda bu kadar erken kalktnız,üstelik kahvaltıyı hazırlamışsınız.Yani ne diyeyim, keşke hergün parti olsa"
Ceyda atıldı;
"Tabi kızım.Erken kalktık cünkü daha alışverişe cıkacaz,üstümüze başımıza bişe alalım".Ben öyle mal gibi bakınca,Ezgi bi kahkaha patlatarak;
"Ya Merve sen böylemi geleceksin,tipe bak yaa"
Nolmuştu ki tipime,gayette güzeldi.Turkuaz renkte dar paca pantolon,üstümede spor bi ceket,onun altınada mavi bir tişort giymiştim.Saçımıda arkadan toplamıştım.Hem ben öyle elbise filan giymem,one öyle yavv.
"Evet böyle gelecem,var mı bi diyeceğin".dedim gururlanarak.Hiç konuşmadan yan yan gülüp gecti.
Çok geçmeden Cerende uyanınca oda şok oldu.Sonra kızların alışverişe gideceklerini söyledim.Oda gülüp gecti.Bu arada akşama çok az kalmıştı.Kızlar evde yokken bizde Cerenle ateri oynuyoduk.Çok geçmeden kızlarda geldiler.Hepsinin elleri dolmuştu.Dayanamayıp sordum.
"Eee kızlar neler aldınız"
Ceyda posetlerden çıkardı.Gereçktende güzellerdi.Pahalı şeylere benziyorlardı.
"Ya Merve keşke sende gelseydin,cok güzel şeyler vardı"
Aslında bende gitmek isterdim ama beş kuruş param yoktu.İçimdeki burukluğu farkettirmeden,gülümsedim ve
"Ya yok ne gerek var,üstümdekiler iyi,boşverin beni."
Aynanın karşısına gecip kendime baktım hicte fena değildim,çok tatlıdım vallaha... :)
Evet sonunda partiye hazırdım.