Yeni Arkadaşlar... ;)

53 10 4
                                    

Evet patiye hazırdım....

Ama bi sorun vardı.Peki orada ne yapacaktım, nasıl davranılırdı ki,dans bile edemezdim.

Kızlar hazırlardı.Partinin başlamasınada 15 dk vardı.Çok heycanlıydım hemde çok...

Ezgi kıskıs gülüyordu.Gercekten sinir bozucu bi kızdı.Gülmeye devam ederek;

"Merve bu ne hal yaa.Allah aşkına bu halde partiye mi gidilirmiş".

Sinir katsayım gittikce artıyodu.Kendi tipine baksın.Meyve tabağı gibi rengarenk giyinmiş,o sacma saç modelini söylemeden geçemem.Dayanamayıp açık açık herşeyi söyledim.

"Sen hiç kendi tipine baktın mı?.Meyve tabağından farkın yok".dememle ayağa kalktı,gururlanarak;

"Bana bak kızım bana bulaşma yoksa.."

"Yoksa ne öldürür müsün haaa!!!"

Anlaşılan iyice sinir etmiş oluyodum ki yerinde duramıyodu.Zaten bana bisey yapamazdı.Anca arkamdan konuşur,yüzüme karşıda sacma bakışlar atardı.

Ceren ayağa kalkıp,

"Bu evde bi daha kavga olmıyacak.Yok eğer canım kaşınıyo diyosanızda kendinizi kapının önünde bulursunuz.Tamam m?"

Hepimiz kafalarımızi sallayıp onayladık.

Bu arada saate baktık.Tam 7 di.Kızlar hemen ayağa kalkıp,son hazırlıklarını yapıyolardı.Bense oturmuş onları izliyodum...

****

Evet kapıdan cıktık.Kızların hepsi çok heyecanlıydi.Ben se dua ediyodum."İşallah biri benle dans etmek istemez,bi rezillik çıkarmam".

Duam bitince kapyı çaldık.Bayağıda kalabalık olmali çünkü ayakkabılar bizim kapınin önüne kadar gelmişti.Bi an geri dönmek istedim ama maalesef kapı açılmıştı.Kapıyı açan Barandı.

Zehrada çok güzel olmuştu.Baran Zehrayi görünce dudağını ısırdı.

Noluyo lan korkmaya başlamıştım.Zavallı Zehranın hiç umrunda bile değildi.Dalıp gitmişti ki kolundan çekip içeri girdik.

Abi bu ne yaa..

O kadar çok kalabalıktı ki.Yataklarin üstünde bile oturmuşlardı.Balkon, mutfak dolup taşmışti.Biz misafir odasına doğru gittik.Ora yine biraz sakindi.Ortam beni şimdiden korkutmuştu.Tuhaf tuhaf elbiseler giyenler sanki beni yiyecek gibiydi.Zehra yanında sanıyodum ama bi baktım.Baranla farklı dünyalara akmışlardı.Ben öle mal gibi kalmıştım.Bi kenara geçtim.Bi ara dalıp gitmişim.O tatli sesle kendime geldim.Bi döndüm tövbe bismillah...

Canavar kostümlü biri.Valla ne yalan söyliyeyim korkmuştum.Elini bana uzattı.Aha korktuğum başıma gelmişti.

"Şey senin tek olduğunu fark ettim sende istersen benle, dans edermisin".Hı şimdi ne yapacaktım.

"Ben canavarlarla dans etmem.Zaten ödümü kopardın".

Kafasındaki o koca maskeyi çıkardı.Ana bu Yusuf tu.Aslında dans edebilirdim,ne var ya dans etmekte,sağ,sol,ileri,geri....

"Ya aslında ben dans etmeyi bilmiyorum".

Eğilip,kulağıma yaklaştı.Sanki kalbim yerinden çıkacaktı.

"Aslında bakarsan bende bilmiyorum,seni zorlamış gibi olmıyayım,istersen balkonda oturup,konuşalım".demesiyle içim rahat etti.Balkona doğru ilerlerken Ezgini tek başına oturduğunu fark ettim.Üzgün gözüküyordu.Ama hic umrumda değildi, bana yaptıklarından sonra...

Sandalyeyi bana çekerek oturmamı sağladı.Ne konuşacaktık ki.Kafasını kaldırıp,bana o sıcak gülümsemesiyle;

"Vay canına Merve gözlerin çok güzel".demesiyle içimden bişeler akıp gidiyodu sanki...

"Ben mi benim gözlerim yok ya bildiğin sıradan bi renk".

Pis pis sırıtarak;

"Ben ela gözlülere bayılırım da".diyip başını öne eğdi.Utandımı şimdi bu.Hay Allah ne diyecem ben şimdi.

"Hı demek öyle.hmmm iyimiş."demekle yetindim.

İşte havadan sudan konuştuk.Bana çok önemli bişey diyeceğini söyledi, bende çok heyecanlandım.İleride oturan 3 tane kızı işaret ederek;

"Şu kızları görüyormusun?İşte onların kalacak bi evleri yok.Zavallılar 2 gündür dışarıda geziyolar.Yani diyorumda sizin için bi sakıncası yoksa sizde kalabilirler mi?"

Aslında olabilirdi.Ben yerde yatabilirdim.Ama tabi bizimkiler nederler bilemem.

"Aslında olabilir,yani yer sıkıntımız var ama ben yerde yatarım,sıkıntı yok,ama ben yinede bi bizimkilere sorayım,sen burda bekle".diyip ayağa kalkmıştım ki kolumdan çekti ve kısık bi sesle;

"Sen çok iyisin Merve".dedi gülümseyerek.

Allahhhh napıyodu bu cocuk,şuana kadar hic bir erkek benim elimden tutmamıştı ve bana öyle bakmamıştı.Ben erkeklerden nefret ederdim.Neyse konumuza dönelim.

Arkama bile bakmadan yürüyordum,ağzim açık bi şekilde..

Kızların yanına gidip olanları anlattım.Tabi başta istemeselerde kabul ettiler.Yusufun yanına gidip,haber verdim.Kızlarıda Yusufun yanına çağırdım.O 3 kızıda tanışmak için yanımıza çağırdı.

Yani düşündüğümden daha iyi birilerine benziyorlardı.Tanştık adlari;Rabia,Rüveyda,Nisaymış.Kızlarda tanıştılar.Valla ben çok sevmiştim.Bu arada Rüveydanin gözleri dikkatimi çekmişti.Yemyeşildi.Parti sandığımdan iyi geçmişti.Zaten nasıl zaman geçti farkına bile varamadım.

Evet parti bitmişti.Herkes evlerine geçerken bizde evi toparlamaya yardım ediyorduk.Sonunda bitmişti.Çıkarken mahsum kedi yavrusu gibi bize bakıyorlardı.Yine dalıp gidecekken Ceren hızla bizi çekip,eve sürükledi.Kapıyı örttükten sonra herkes kendini kanepeye attı.Hı o yeni gelen kızlarada yatak hazırladım.Onları arka odaya götürdüm,orda sadece ders çalışıyoduk.2 kanepe vardi,bide döşek serdim yere ohh missss....

...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin