TANITIM

6 0 0
                                    

Benim adım Arya. Arya Arkın. 20 yaşındayım. Üniversite ikinci sınıftayım.
Mimarlık okuyorum.

İstanbul'da tek başıma yaşıyorum. Annem ve babam ben çok küçükken ölmüşler. Yetimhanede bir kaç gün geçirdikten sonra evlat edinilmişim. Beni evlat edinen kişiler onları anne ve baba olarak görmemi istemiyorlar.

Kağıt üzerinde çocuklarıyım fakat gerçek hayatta arkadaştan farkımız yoktur.

Yiğit abi ve Hira abla beni 19 yaşlarında evlat edindiler.

Üniversiteye başladığımda bana İstanbul'da bir ev kiraladılar ve içini döşediler.

Kendileri ise Antalya'da yaşıyorlar.

Bütün Dünyanın tanıdığı bir Mimar olmak hayatımdaki tek hedefim.

Bu yaşıma kadar okul dışında hiçbirşeyle ilgilenmedim. Ben dahil 5 kişilik ufak bir arkadaş ortamım var.

Onlar dışında hiçbir erkekle de muhattap olmuyorum.

En büyüğümüz Emre. Kendisi 25 yaşında ve güzel sanatlar okuyor. Ağır başlı ama bir o kadar da eğlenceli bir insan. Hepimizin abisi gibidir. Yardıma ihtiyacımız olduğunda, iki eli kanda olsa da gelebilicek bir insan.

En üşengecimiz Ozan . 23 yaşında ve bankacılık okuyor. Oturarak yapılan işlerle ilgileniyor ve uykucudur. Üşengeç olduğu kadar çok eğlenceli ve şakacıdır. Ayrıca ona laf sokması da oldukça zordur.

Grubun değişkeni de Ulaş. 21 yaşında ve okumuyor. Abisiyle birlikte Taksimde bir bar işletiyorlar. Duygu karmaşasını çok yaşayan bir insan. Ne düşündüğünü tahmin etmek imkansızdır. Kimsenin düşünmeyeceği ayrıntıları düşünür ve hareket eder. Bir anda gülümserken Sinirlenebilir ve ortalığı yıkabilir.

Ve gelelim sonuncu ve en çocuksu üyemize. Adı Deniz ve aynı yaştayız. İkimizde mimarlık okuyoruz ve sınıftan tanıştık. Beni diğerleriyle tanıştıran ve arkadaş edinmemi sağlayan biricik kankamdır. Onun yanındayken yüzünüz gülümsemekten ağrır.

Bu 4 erkek İstanbul'a yerleştiğim günden beri yanımdalar. Sahip olmadığım abilerim gibiler.

Herşeyi beraber yaptığımız gibi başımızı da beraber belaya sokarız.

SonBahar #wattys2018 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin