HATIRLATMA
Emre bana sinirli bir şekilde gelirken çıkış kapısına doğru koştum. Ondan kaçtığımı falan sanıyordu ama midem ağzıma gelmişti benim.
Dışarı çıkıp derin nefesler alırken, sertçe omuzumdan çevirildim.
" Amacın neydi-"
Öfkesini fışkırtmasına izin vermeden midemden yükselen sıvıyı Emre'nin üzerine kustum.
Gözlerini kapatıp bitmesini bekledi.
Siyah tişörtünden eser yoktu.
Hay içen beynime sıçasalar ya!
"Emre... Özür dilerim."
Gözlerini açıp bana baktığında gülümsedim ve sanırım bayılıyordum. Gözlerim kararınca, kapatmadan önce gördüğüm son şey Emre'nin beni tutmasıydı.
3.BÖLÜM
Gözlerimi açtığım an tekrar sıkıca yumdum. Dünya dönüş hızını arttırmış gibiydi.
Gözlerimi açmadan yavaşça dik durdum ve ayaklarımı yataktan sarkıttım.
Gözlerimi açıp kendime gelene kadar derin nefesler alıp verdim. Üzerimde sadece iç çamaşırlarım vardı.
Burası Emre'nin odasıydı. Ayağa kalkıp banyoya gidiceğim zaman yataktaki bedene gözüm takıldı.
EMRE!
A-ama Emre n-neden üstsüzdü?!
Biz birşey mi yapmıştık?
Ne olmuştu dün gece?!
Gözlerim dolarken, tutunmak için elimi dolaba koydum. Fakat korkudan yitirdiğim aklım, dolabın şeklini şemalini unutmuştu.
Kaydıraklı kapak kaydığı gibi yeri boylamıştım.
Başım ağrıyordu ve midem bulanıyordu.
Emre sese uyanıp ayaklandığında altında pantolonu olduğunu gördüm.
Derin nefes vericektim ki...
BU HİÇ BİRŞEYİN KANITI DEĞİLDİ!
"İyi misin?"
Utanıyordum.
"Emre biz ne yaptık?"
Dolan gözlerime bakıp kaşlarını çattı. Beni kucağına alıp yatağa yatırdı. Sessizdi.
Cevap vermiyordu.
Komidinden bilmediğim hapları aldı ve bir bardak suyla bana uzattı.
"Ağrı kesici ve miğde bulantısı hapı."
Açıklamayı yapıp tekrar susmuştu.
Uykusuz olduğu belliydi. Yorgun olduğu belliydi.
Bende ne acı ne de başka bir his vardı.
Onları içtikten sonra yüzüne baktım.
"Bana öyle bakma. Hepsi senin yüzünden." dedi.
Korkum gittikçe artarken, sorun olan kızlığım veya çekiceğim acı değildi ki zaten ilk sexim de olmayacaktı.
Sorun olan onun Emre olmasıydı. Onun yüzüne birdaha bakamazdım.
"Bana anlat Emre. Ne oldu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SonBahar #wattys2018
Teen Fiction"Sonbahar mevsimi gibisin. Ne çok sıcak ne de çok soğuk. Esen ılık rüzgarların var. O rüzgarlarla beraber çıkan, kurumuş yaprak hışırtıların var." Açıkta olan omuzumu öptü. Dudakları boynuma ordan da saçlarıma ilerledi. "Herşeyinle sonbaharsın. Beni...