5

0 0 0
                                    

       HATIRLATMA

"Ayrıca bu telefonu sadece ben arayabilirim."

Dedi ve gitti.

Rezillik.

Arayan Kaan bu Kaan'dı.

İntihar et Arya. İlk günden kaç kere rezil oldun ya!

BÖLÜM 5

Ben işe başlayalı 1 hafta olmuştu bile. Çabuk geçen günler, ayrıca oldukça yorucu geçiyordu.

Bugün günlerden Çarşamba'ydı ve etrafta her zamankinden daha fazla telaş vardı.

Ortaklık yapılıcak şirket gelicek ve sözleşme imzalanacaktı.

Kaan Bey bugün için ayrı bir yakışıklı olmuştu. Taradığı saçlarında ne bir gram sprey ne de jole vardı. Fakat hiç bozulmamıştı. Hafif çıkan sakalları onu daha asi gösteriyordu. Giydiği siyah takımla jilet gibiydi.

Burcu'nun iğrenç sesiyle, Kaan Bey'i süzmeyi bıraktım.

"Efendim şirketimize giriş yaptılar. Biz toplantı odasına geçebiliriz."

Kaan Bey ufak bir baş sallamasıyla yürümeye başlayınca ben ve şıllık peşinden gidiyorduk.

İlk günü saymazsak, diğer günler bana fazla sataşmamıştı. Sadece kötü kötü bakıyor ve hakkımda dedikodular yapıyordu. Nerden mi öğrendim?

Burcu'dan hoşlanmayan kızlar gelip bana yetiştiriyordu. Dedikleri ağza alınmayacak sözlerdi.

Sırf yeni başladığım için, beni ezebiliceğini sanıyordu. Sadece bardağımı taşıran son damlayı bekliyordum.

Toplantı odasına girip, herkes gibi sandalyeme yerleştim. Kaan Bey'in sağında ben, solunda ise şıllık oturuyordu.

Yaklaşık otuz saniye sonra içeri 35 yaşlarında masmavi gözleri ve kumral saçları olan bir adam girdi.

Peşinden 3 tane çıtı pıtı çalışan olduğunu düşündüğüm kızlarla beraber 2 tane de erkek girdi. Selamlamak için herkes ayaklanmıştı.

Kaan Bey ayağa kalkıp el sıkıştığında herkes yerine oturmuştu.

"Hoşgeldin Cevdet Bey."

Adının Cevdet olduğunu öğrendiğim adam gülümsedi.

"Hoşbuldum Kaancım. Bu günü iple çekiyordum. Sonunda seninle aynı masada oturup, sözleşme imzalamak nasip oldu."

Kaan Bey, güler yüzünü hiç bozmamıştı.

"Şirketleri birleştirip işi büyütmek yıllardır aklımdaydı dayıcım."

Ne? Dayı mı?

Herkesten şaşkın nidalar yükselince Cevdet Bey konuştu.

" Ah siz bilmiyorsunuzdur. Kaan benim kız kardeşimden kalan en büyük emanettir."

Aaaaaa, demek akrabalar. Ve bu demek oluyor ki Kaan Bey'in annesi ölmüştü.

Yavaşça soluma eğilip Kaan Bey'in kulağına fısıldadım.

"Başınız sağolsun efendim."

Bir süre hiç kımıldamadı. Üzüldüğünü düşünerek yerime tekrar kuruldum.

Toplantı gayet sıradan geçmişti. Anlaşma yapılıp imzalar atıldıktan sonra içeri bir kaç gazeteci alınmış ve fotoğraflar çekilmişti.

Yaklaşık 45 dakika süren röportajdan sonra ortalık sakinleşmiş ve Cevdet Bey ile ekibi gitmişti.

Kaan Bey büyük bir rahatlıkla odasına ilerlerken eliyle onu takip etmemi söyledi.

SonBahar #wattys2018 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin