Gözlerimi kırpıştırarak araladım.
Sanki tonlarca yük kaldırmışım gibiydim.
Tüm ağrı kasıklarımda toplanmıştı. Acımın dinmesi için gözlerimi kapatıp bekledim.
En son barda eğlendiğimi hatırlıyordum.
Gürültülü müzik başımı ağrıtıyordu ilerde gördüğüm bar masasına yöneldim ve Selin'i beklemeye koyuldum.
"Buyurun güzle bayan" diyen ses dikkatimi çekmişti karşımda bana sırıtan kahverengi gözleri olan ve yakışıklı kategorisine girmeyen bir adam vardı.
"Merhaba" dedim soğukça önüme koyduğu renksiz sıvıya göz atıp "bir şey içmeyeceğim" dedim.
"Selin hanımın misafirsiniz sanırım" Dedi.
"Evet" Dedim rahatlayarak demek ki Selin'in arkadaşıydı.
"Bu onun size bir jesti umarım seversin kokteyli" Dedi.
Kibarca gülümseyip ağzıma yaklaştırdım kokusuzdu bir yudum aldığımda boğazımda bıraktığı yakıcı ve acı tat önce midemi bulandırsa da sonrasında gelen mayhoş tat tekrar tekrar içememi sağlıyordu.
...
"Biraz yavaş ol güzel bayan" diyen barmene aldırış etmeden kafama diktim kaçıncı bardak olduğunu dokuzdan sonra saymayı bırakmıştım.
Sarhoş muydum bilmiyorum ama dayanıklıydım sanırım hala beynim çalışıyordu en azından.
Barmene aldırış etmeden Dans pistine yöneldim bir kaç dakika sonra bir kol bedenimi sarmıştı kalçamda ki baskı beni rahatsız etmişti ondan kurtulmak için hamle yaptım buna izin vermiyordu bir kaç dakika sonra üzerimden alınan baskıyla tekrar dansıma döndüm.
"Küçük kız biraz dikkatli ol" diyen sese aldırış etmeden sardım kollarımı yüzüne bile bakmadan.
Kokusu çok güzeldi vanilya gibi çikolata gibi belki biraz odunsu bilemiyorum tuhaf karışık ama ahenkli.
Daha çok sokuldum boyun girintisine gözlerimi kapatarak müziğin ritmine uydum kalçalarımı ve vücudumu salladım.
...
Az önce boynunu resmen sömürdüğüm adam beni bilmediğim bir odaya getirmişti ben hala kokusunun adını bulmaya çalışırken o çoktan üzerinde ki kıyafetleri çıkarmıştı bunlar hangi ara oldu ki.
Benim elbisemin fermuarını indirişine ses etmeyerek onu kendime bastırdım neden böyle yaptığım hakkında en ufak bir fikrim olmasa da dudaklarıma kapanan dudaklarıyla gözlerimi kapatıp kendimi ona bıraktım dişleri alt dudağımda imza bırakmak ister gibi ısırıp çekiyordu.
Dudaklarımdan firar eden inlemeyi onun dudaklarının içine boşaltınca elleri bacaklarımı kavrayıp kucağına çıkardı bedenimi , sırtım saten çarşafla buluşunca daha da kendimden geçmiştim kafamı kaldırdığımda gördüğüm manzara beni benden almıştı tonlarca yıldız karışımdaydı küçüklüğümden beri gökyüzüne hayrandım yıldızları saymaya koyulmuştum çoktan...
Aklıma düşen anılarla birlikte hızla fırladım yataktan Yanımda kimse yoktu ama üzerinde gri uzun bir t short vardı kalçalarımı kapatan dizlerime kadar gelmeyi başaran.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Dokunma
Teen FictionTesadüfler Aşkı çağırır derler inanır mısın? o zaman bu hikayede inanacaksın. Berdel hikayesi tarzında ama klasik konu değil❣️ 💫💫💫 Tanımadığım bir adamla uyandığım bir sabahla kararmıştı hayatım aslında adam yoktu ortalıkta ama izleri kalmıştı. ...