Buz Kalp

782 15 2
                                    

Merhaba hoşgeldin.

Oy ve yorumlarını bekliyorum umarım açıklamayı okumuşsundur.

💫💫💫
'Afra Berika Hancı'

Gözlerim inatla kapanıyorlardı. Nefret ettiğimi söylemiş miydim sabahları uyanmaktan değil okula gitmekten.

Çünkü beni neyin beklediğini kestirebiliyordum.
Her yere olduğu gibi buraya da ayak uydurmuyordum.

Memleketimden kaçmıştım sırf belki de  bu yüzden beni küçük görmelerinden dolayı ama şimdi ne değişmişti ki her zaman ki gibi aynıydı herşey ve sanırım öyle olacaktı hep, bu benim lanetim miydi bilinmez ama bir türlü kurtulamadığım kesindi.

Yavaşça yurdun sürekli gıcırdayıp duran kötü yatağından bedenimi kaldırarak odadan çıktım ve kat banyosuna giderek kısa bir duş  aldım havluma sarınarak kurulandıktan sonra üzerime siyah basic bir bady giydim. Siyah kot pantolon ve siyah beyaz Airmax'lerimi geçirdim ayağıma.

Rimel ve far sürdüm  mavi gözlerime belki de herkesin dediği şeylere inat Tanrı beni Aphrodite'le yarıştıracak kadar güzel yaratmıştı.

Burda işler farklı yürüyordu ama insanlar bu sefer dış görünüşe değil , okuldaki statüne bakıyorlardı.

Ve ben tam bir eziktim kelimenin tam anlamıyla.

Dudaklarıma sürdüğüm parlatıcı yedirmek için birbirine sürttüm ,
kocaman dudaklarımı seyrederken aklıma düşen anları yok saymaya çalıştım.

Herkesin hayatında olduğu gibi kötü şeyler yaşamıştım çocukluğum gayet travmalarla doluydu resmen.

Benden nefret eden tüm aşiretten saklayan bir babam.

Annemin olmamasından dolayı üzerime öyle fazla gelen bir üvey anne ve üvey kızkardeş zaten hepsinden kaçmak için gelmiştim bana iyi gelen tek kişi ağabeyim di her ne kadar üvey olsa bile beni Berivan'dan bile daha değerli gören bir ağabeyim vardı daha ne isterdim ki.

"Afra" diye çağıran Denizin sesini duyunca banyodan çıktım saçlarım hala ıslaktı odama doğru ilerlerken bakışları fark edebiliyordum.

Başımı eğerek sadece adımlarımı düzgün atmaya çalışarak içinden sayıyordum.

Bir..iki.üç...dört...

Ve bir süre sonra sadece saymaya odaklanmıştım.

Odama girdiğimde hızlıca saçlarımı kuruttum şekil vermek için uğraşmak istemiyordum o yüzden balık sırtı bir belki örerek salaş bir biçimde bıraktım.

Yüzümün etrafından küçük saçlar çıkartmıştım güzel görünüyordu.

Komidinin üzerindeki telefonu elime aldım ve Baran yazısını buldum arama tuşuna basıp beklemeye başladım.

"Nasılsın güzelim" diyen ağabeyimin sıcak sesi içimi ısıtır nitelikteydi.

Gülümsediğini görüyor gibiydim onun da  gülümsemesini hayal ederken cevap verdim.

Bana DokunmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin