Multimedia: Rienna
Halsey&Lauren Jauregui-Strangers"I miss the mornings with you laying in my bed
I miss the memories replaying in my head
I miss the thought of a forever, you and me"Geçirdiğim sinir krizimden sonra kucağıma laptopumu almış ruh taşıyla ilgili bişeyler okuyordum. O gittikten sonra hayat benim için çok zor olmuştu. Çünkü kendi ruhu giderken benim ruhumuda kendiyle birlikte sürüklemişti o yüzden ruhsuz teriminin tam anlamıyla karşılığıydım şuan.
Yaşadığım son bir yıl hayatımın en berbat bir yılıydı. Krize girip birine zarar vereceğimden korktuğum için kendimi Tony'nin düşmanlarımızı tutmak için yaptığı odaya bile hapsettirmiştim ama bu kendimi zindan ettiğim hayatımın yanında bir hiçti.
İlk aylar yemek yemiyor, konuşmuyordum bile. Zaten ilk bir kaç gün hasta yatmıştım. Evlilik büyüsü yüzünden.
O öldükten sonra olaylar tam olarak şöyle gelişti.
1 yıl önce Wakanda Savaşında
Ölmek için Loki'nin yanında yatmış beklerken aklıma zaman taşı geldi. Strange Loki üzerinde zamanı geri alabilirdi.
Yattığım yerden kalktım.
"Stephen!" Dediğimde üç metre öteden bana döndü. Yavaşça ona ilerledim.
"Zamanı geri alabilirsin değil mi?" Dedim.
"Eğer zamanı geri alırsam Thanos ölmemiş olur. Tüm evreni tehlikeye atamam." Dediğinde göz devirdim.
"Tamamen zamanı geri alman gerekmiyor. Sadece Loki üstünde." Dedim çatallaşmış sesimle. Kafasını iki yana salladığında kaşlarımı çattım.
"Neden?!" Dedim sinirli bir sesle.
"Rienna eğer zaman çizgisini değiştirirsem beklenmedik sonuçlar doğurabilir. Zamanla oynayamam." Dediğinde gözlerimi kapattım ve yaşlar yanaklarımdan süzüldü.
"Bunu yapacaksın. İste ya da isteme." Dedim. Strange ellerini kaldırdığında Tony omzuma dokundu.
"Loki'yi geri getirmek için ona ihtiyacın yok." Dediğinde kaşlarımı kaldırdım.
"Nasıl yani?" Dedim.
"Ruh taşı sende. Bedenini iyileştirebilirim. Sende ruhunu geri getirebilirsin belki." Dediğinde yüzümde küçük bir gülümseme oldu. "Yinede çok umutlanmanı istemiyorum. İşe yaramayabilir."
Loki'nin yanına çöktüğümde Tony de yanıma geldi. Zırhından çıkan bir ışınla kalbindeki yarayı kapattı. "Senin sıran." Dedi ve yanımdan kalktı.
Derin bir nefes aldım ve bir elimi alnına bir elimi kalbine koydum. Ruhunu hissetmeye çalıştım. Bedenine geri döndürmeye çalıştım.
Gözlerimi açtığımda hâlâ yerde ölü bir şekilde yatıyordu.
"İşe yaramayabilir demiştim." Dedi Tony.
Hızlı hızlı nefes alıp vermeye başladım. Sinielenmiştim. Thanos'u öldürmek öfkemi dindirmemişti.
Ellerimi havaya kaldırdım ve içimdeki tüm öfkeyi ellerimi aşağı doğru indirip bağırırken kustum.
Etrafımızdaki tüm binalar tuzla buz olmuştu.
"Rienna!" Diye koşup yanıma geldi Thor.
"Bu çok ağır. Nefes alamıyorum." Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Souls/Loki fanfic
Fanfiction"She saw beauty in his darkness." "He saw darkness in her beauty." Cold Hearts'ın ikinci kitabıdır. Tüm hakları saklıdır.