III. Sworn Enemy

2K 149 124
                                    

Multimedia: Rienna
Shawn Mendes- In My Blood

"Sometimes I feel like giving up but I just can't. It isn't in my blood."

Saat yedi olmuştu. Onu tam istediği yerde bekliyordum.

Arkamdan bir çıtırtı geldiğinde döndüm. Karşıdan bir kadın geliyordu.

"Dakiksin. Bunu sevdim." Dedi ve gülümsedi.

"Neden beni çağırdın? Bunu arkadaşımı tehdit ederek yapman hiç hoşuma gitmedi." Dedim ona doğru bir kaç adım atarken.

"Sadece sana nasıl ulaşacağımı bilemedim."

"Ne istiyorsun?" Dedim. Konuşmanın hemen bitmesini ve evime gidip biraz uyumak istiyordum. Zaten tek gelmek için Loki'yi zor ikna etmiştim. İçimde bir yerlerden çıkacağı gibi hisler vardı.

"Yardımına ihtiyacım var." Dediğinde tek kaşımı kaldırdım.

"Nasıl bir yardım? Her şeyi sormamı bekleme anlat işte."

"Güçlü bir büyücü ailemi kaçırdı ve seni istedi. Şimdi sorun çıkarmadan benimle gelmen gerekiyor." Dedi gülerken.

"Seninle öylece geleceğimimi düşünüyorsun." Dedim.

"Ya isteğinle gelirsin ya da zorla. Sen seç." Dediğinde güldüm. Beni zorla götürebileceğini düşünmesi komikti.

"Bunun için katananı getirmen senin için iyi olurdu."

"Ona ihtiyacım yokki." Dedi ve elini kaldırdı. Tam kalkan yapmak için hazırlanıyordumki başıma çok kötü bir ağrı girdi.

 Tam kalkan yapmak için hazırlanıyordumki başıma çok kötü bir ağrı girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ellerimi başıma koydum ve çığlık attım. Dizlerimin üzerine çöktüm. Böyle bir saldırı beklemiyordum açıkçası.

Burnum kanarken kafamı kaldırıp karşımdaki kadına baktım. Elimi havaya kaldırdım. Boğazını sıktığımı düşündüm ve elimi sıktım.

Ellerini boğazına götürdüğünde üzerimdeki baskı kalkmıştı.

"Keşke o büyücü senden bunu istemeden seni benim hakkımda uyarsaydı." Dedim gözlerinin içine bakarken.

"Büyücünün kim olduğunu söyle. Belki ailene yardım edebilirim." Dedim. Belki bende böyle bir seçime tabir tutulsam onun yaptıklarını yapardım.

"O seni öldürmek istiyor. Oraya gitmen intihar olur." Dediğinde güldüm.

"Tatlım kaç kişi beni öldürmeye çalıştı biliyor musun? Artık alışığım."

"Anlamıyorsun. Sana bu gücü veren zaten o. Seni nasıl durdurması gerektiğinide bilir." Dediğinde kaşlarımı çattım.

Güçlü bir büyücü ruh taşını kalbine yerleştirdi.

Loki bunu bana anlatmıştı.

"Aileni nerde tutuyor? Söyle." Dedim üzerindeki baskıyı yavaş yavaş azaltırken.

Lost Souls/Loki fanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin