VII. Cold Territory

1K 94 53
                                    

Multimedia:Loki ve Thor
Blanche-Moment

"You might get lost but just remember."

"Gitmiş!" Dedim.  Sakinleşmek için derin nefesler alıyordum fakat bir işe yaramıyordu.
"Tony ona anlattım, anılarımızı gösterdim. Neden hatırlamıyor?" Dedim ve ağlamaya başladım.

Yanıma gelip sarıldığında kafamı göğsüne yasladım ve bir süre sessizce ağlamaya devam ettim.

Biraz sakinleştiğimde diğerlerinin yanına gittik. Cap, Wanda ve Thor yoktular. Natasha Cap ve Wanda'nın beraber çıktığını söylemişti. Thor'un ise nerede olduğunu bilmiyorduk.

Bir anda "Bir planım var." Deyip içeri girdiğinde hepimizin gözleri ona dönmüştü.

"Neymiş o plan?" Dedi Tony ve Thor anlatmaya başladı.

*

Şehirden çıkmış boş arazide yürüyorduk. "Bu kadar uzaklaşmak yetmez mi?" Dedim Thor'a dönüp. Sadece ikimiz planını uygulamaya koymuştuk. Neden sadece ikimizin gittiğini ise bilmiyordum.

Bana bir süre cevap vermedi ve yürümeye devam ettik. Yerde Bifrost'un işaretlerini gördüğümde geldiğimizi anlamıştım ve Thor'da bunu doğrulamıştı.

"İşte geldik."

Yukarı baktı ve Heimdall'a seslendi. O seslenmeden önce nereye gittiğimizi sormuştum ama her sorum gibi bu sorumuda yanıtsız bırakmıştı. Zaten planı anlatırkende tam bir şeyler söylememişti ama ona güveniyordum.

Karlı bir yere düştüğümüzde soğuk havayı içime çektim ve gözlerimi kapattım.

"Alfheim." Dediğimde Thor kaşlarını kaldırıp bana baktı ve beni yerden kaldırmak için elini uzattı. Tabi ki o ayaklarının üzerine havalı bir iniş yaparken ben popomun üstüne düşmüştüm.

"Loki en son dünyadaydı neden buraya geldik?" Dedim.

"Heimdall onu burada gördü."

"Peki neden Alfheim?" Dediğimde bana döndü ve sonra gözlerini tekrar yola çevirdi.

"Loki'nin yüzük taktığı kadını hatırlıyorsundur." Dediğinde kaşlarımı çattım. "O Alfheim kraliçesi. Bize büyük bir yardımı dokunduğu için karşılığında Loki ile yüzük taktılar. Şuan ise Loki'nin buraya gelme sebebinin ne olduğunu bilmiyorum ama umarım bunun o iyilikle bir alakası yoktur."

"Bu iyiliğin ne olduğundan bahsedecek misin?" Dediğimde durdu ve uzaklara daldı.

Yaklaşık bir yıl önce

İlahi bakış açısı
Thor Midgard'a ziyarete gitmiş Asgard'a dönüyordu. Loki öleli üç ay olmuştu. Bu düşünceyle gözleri dolmuştu. Hemen gözlerini kırpıştırıp yaşlardan kurtuldu.

Dünyada her şey eskiye dönmüştü. Savaşın izleri yok olmuştu. Ama bir kişi savaşın izlerini kalbinden silemiyordu. Rienna Loki öldükten sonra nefes alan bir ölüye dönüşmüştü. Thor onu en son gördüğünde yani yarım saat kadar önce kendini Tony'nin düşmanlar için yaptığı bir kafese kapattırmıştı. Thor kızın gerçekten kafayı yediğini düşünüyordu. Kendiside son günlerde pek iyi sayılmazdı.

Düşüncelerden kurtulmak için kafasını iki yana salladı. Etrafına dikkat kesildiğinde birinin onu takip ettiğini hissetti. Durup etrafını kontrol ettiğinde kimse yoktu. Bunu umursamak istemedi ve yoluna devam etti. Heimdall'a seslenip Bifrost'tan geçtiğinde takip edildiği hissinden kurtulmuştu.

Gece yıldızlar gökyüzünü süslerken Bifrost üzerinden yavaşça saraya yürüyordu.

Sarayın içinde tekrar izlendiği hissine kapıldığında sinirle arkasını döndü. Bir şey göremeyince gerçekten sinirlenmişti. Tekrar umursamayıp yoluna devam edecekti ama önüne döndüğünde bir silüetle karşılaştı.

Lost Souls/Loki fanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin