IX. Mirage

999 86 94
                                    

Multimedia:Loki
X Ambassadors-Unsteady

"Hold on to me
'Cause I'm a little unsteady"

Güzel bir güne uyanmıştım. Evet ilk defa uykusuz kalkmamıştım.

Yanıma baktığımda Loki'yi göremedim. Kalkıp odadaki işlerimi hallettim ve kahvaltı ettiğimiz salona doğru ilerlemeye başladım.

Loki'nin nerede olduğunu düşünürken bir anda biri belimden tutup beni çekti ve yanağıma öpücük kondurdu.

Tam onu düşünürken yanıma gelmişti.

"Günaydın." Dedim ve güldüm.

"İlk defa sanada gün aymış farkettiğim kadarıyla." Dedi ve o da güldü.

Beraber salona yürümeye devam ettik.

Masada sadece Frigga vardı. Günaydınlaştıktan sonra oturup bir şeyler yemeye başladık.

"Bugün özel bir gün." Dedi Frigga.

Loki güldü. "Evet biliyorum."

"Neden özel bir gün?" Dedim merakla.

"Dünya takvimiyle 7 ağustos." Dediğinde anlamamış bir şekilde kaşlarımı kaldırdım. "Thor'un doğum günü."

"Aa.." dedim. "Kutlama gibi bir şey yapmalıyız o zaman!" Dedim. Heyecanlanmıştım. Doğum günlerini hep sevmişimdir.

"Aslında 100 yaşından sonra kutlamayı bırakmıştık ama.." dediğinde Frigga gözlerimi kocaman açtım.

"Bu sene kaç yaşına girdiğini sormayacağım." Dedim.

"1055." Dediğinde gözlerimi kocaman açıp Loki'ye baktım. Kaşlarını kaldırıp güldü.

"Her neyse. Kutlamak güzel olabilir." Dedim.

Ben 26 yaşındaydım ve biraz önce Loki'ninde 1000 yaşından fazla olduğunu öğrenmiştim. Evli insanlar arasında yaşın önemi mi olur? Alt tarafı 1029 yaş büyüktü.

Saçma düşüncemle yüzüme gergin bir gülümseme yayıldı. Loki düşüncelerimi okumaya çalışır gibi kısık gözlerle bana bakıyordu ama buna gerek yoktu çünkü yüz ifademden her şeyin anlaşıldığını düşünüyordum.

Diğer bir yandan o kadar yıl boyunca ne yaşadığını merak ediyordum.

"İstersen o kadar yıl boyunca neler yaptığımı sana anlatabilirim." Dediğinde tekrar şaşkınlıkla kaşlarım kalktı. Tamam merak etmiştim ama hemen anlatmasını beklemiyordum.

Ayrıca şuan düşüncelerimi okuması hoş değildi.

Kaşlarımı çatıp kafamı yana yatırdım ve ona yaramaz bir çocukmuş gibi baktım.

"Merak edebileceğini düşündüm sadece." Dediğinde bugün bir garip olduğunu farkettim. Yalnız kalırsak bunun nedenini sorabilirdim.

"Belki sonra."

Frigga ayağa kalktı. "İzninizle ben kutlamalarla ilgilenmek istiyorum."

Zarif elbisesinin içinde süzülerek odadan çıktığında Loki'yle yalnız kalmıştık.

Hiç sesini çıkarmaması benimde konuşma hevesimi kaçırmıştı.

"En iyisi ben Frigga'ya yardım edeyim." Dediğimde gülüp kafasını salladı.

Evet kesinlikle bugün ona bir şeyler olmuştu. Bunu belirgin bir hareketinden anlamamıştım. Birini sevdiğinizde her hareketi, tepkileri beyninize kazınıyordu ve biraz değişik davranırsa bunu anlıyordunuz.

Lost Souls/Loki fanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin