Multimedia: Rienna
Banks- Trainwreck"When I'd come through
You were dark blue
And I saved you
From your darker days
Born to
Take care of you"İki gün önce
Alfheim"Hadi eve gidelim." Dedim.
Loki yukarı baktı ve Heimdall'a seslendi. Bende yukarı baktığımda üzerimize doğru gelen ışıkların gökkuşağı renkleri değilde çoğunlukla gri ve siyah olduğunu gördüm. Bir şeylerin ters gittiğini anlamıştım.
Köprü bizi çekmeye başladığında etimden et kopuyormuşcasına bi acı hissettim. Etrafımda turuncu pırıltılar oluşmaya başladı. Ruh taşı beni koruyordu.
Nefes almam zorlaştığında gözlerimi Loki ve Thor'a çevirdim. Köprü bizi daha fazla çekmeden onları telekineziyle dışarı fırlattım. Kendimi de itecekken çok geç olduğunu farkettim.
Köprü beni dünyaya doğru taşıyıp yaklaşık iki kilometre yukarda bıraktı ve yere çakıldım.
Biraz yerde yatarak kendime gelmeye çalıştım. Daha sonra oturur pozisyona geçtim ve başımı tuttum.
Gökyüzünden ışık hızıyla yere düşmek pek de hoş değildi.
Uzakta bir ışık gördüm. Sonra o iki ışık oldu ve yere indiler. Bana yaklaşırken ışık gözümü aldığı için ellerimi gözümün önüne tuttum.
Robotik bir ses "Rienna?" Dediğinde elimi çektim ve karşımdaki kırmızı zırha baktım.
"Tony."
*
"Buraya nasıl düştün?" Dedi Rhodey.
Tony ile birlikte Bifrost'un yarattığı ışığı ve enerji dalgasını görmüş ve kontrol etmek istemişlerdi.
Onlar beni bulduktan sonra beraber Avengers kulesine geldik.
Tam ağzımı açacakken "Cennetten düşerken çok canın yandı mı?" Dedi Peter.
Ona 'Ciddi misin?' bakışları atarken gülümsememi de durduramamıştım.
"Bunu hep söylemek istemişimdir." Dedi ve güldü.
Tony Peter'a gözlerini devirdi. "Lütfen sus evlat."
"Alfheim diye bir dünyaya Loki'yi almaya gitmiştik. Thor ile. Daha sonra Asgard'a gitmek için Heimdall'a seslendik ama köprüde gariplikler oluştu. Öyle olunca bende onları köprüden dışarı attım. Beni ruh taşı korudu ama onları koruyan bir şey yoktu. Daha sonrada köprü beni tamamen çekti ve buraya attı."
"Nasıl bir gariplik?" Dedi Tony.
"Gökkuşağı renkleri yerine siyahımsı renkler vardı. Ayrıca bir acı hissettim ve nefes alamadım." Dedim.
"Belkide köprü uzaydan geçerken koruma sağlıyordu ama bozuldu. Bu nefes alamamanı açıklar." Dedi Tony.
"Misafirimiz mi var?" Dedi Natasha ve bulunduğumuz odaya girdi.
Oturduğum yerden kalktım ve yanına gidip ona sarıldım.
"Seni özlemişim." Dedim gülerek.
"Biliyorum biliyorum." Dedi ve Tony'nin yanına oturdu.
"Tony, Thor ve Loki'yi oradan kurtarmalıyız. Bifrost kullanılamaz halde. Bir geçit açmalıyız." Dedim.
"Neler oluyor?" Dedi ve kaşlarını çattı Natasha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Souls/Loki fanfic
Fanfiction"She saw beauty in his darkness." "He saw darkness in her beauty." Cold Hearts'ın ikinci kitabıdır. Tüm hakları saklıdır.